Hop til indhold
Sucker

Freja med mælk i brysterne - frisk status ønskes

Recommended Posts

Umiddelbart kunne jeg også godt tænke mig at prøve at smage hendes mælk, det er en fetish i sig selv og sjældent udbudt.

Jeg tror at Freja tidligere har haft annonceret efter kunder da hun var gravid, jeg nåede desværre ikke at være sammen med hende inden hun, gik på barsel :-)

Mon ikke det er den samme Freja der nu har født. Vil også meget gerne høre fra nogen der har erfaringer med Freja.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sucker skrev, for 11 minutter siden:

...Hvad med omgivelserne? Nusset eller rent?

Hilsener

Sucker

hun skriver du skal have stedet...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå ja. Det er da også rigtigt. Tak for påmindelse. Men hun har åbenbart, så vidt jeg kan se, haft gæster i privaten ved tidligere lejligheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tonny&Roger skrev, for 5 minutter siden:

Umiddelbart kunne jeg også godt tænke mig at prøve at smage hendes mælk, det er en fetish i sig selv og sjældent udbudt.

Jeg tror at Freja tidligere har haft annonceret efter kunder da hun var gravid, jeg nåede desværre ikke at være sammen med hende inden hun, gik på barsel :-)

Mon ikke det er den samme Freja der nu har født. Vil også meget gerne høre fra nogen der har erfaringer med Freja.

Jo det må være den såmme :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden:

Romantisk buttet? Really? :D

Hehe. Ja det er jo åbent for fortolkning :-D:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mannings
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Romantisk buttet? Really? :D

LOL...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan sige at brysterne ikke er str L. mødte hende mens hun var gravid og er man brystmand ville jeg søge andre steder hen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...