Hop til indhold
sleipnir

Er det slut i Thailand?

Recommended Posts

Argh mon... Tvivler på de kan lukke det ned, det er jo en kæmpe industri for dem... Jeg skal til Pattaya i næste mdr, så skal jeg nok lige give en update... Jeg var der tidligere i år og der var intet anderledes end normalt... Men det var dog også på Phuket...

Redigeret af OleV

Del dette indlæg


Link til indlæg

"But last month’s police raids, in which police closed down a high-profile Bangkok massage parlour and arrested more than 100 sex workers employed there – 15 of whom were underage – could mark a turning point for the industry."

Hvis 15% af pigerne på bordeller her hjemme var under 18, så ville vi som kunder selv være skyld i der blev grebet ind over for branchen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

uhmmmm.... husk nu at thai mænd bruger bodeller i langt højere grad end farangs gør....

vi er bare mere synlige .... mens der hvor de går er det mørke ruder og mere mørklagt.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prostitution har været ulovligt i landet siden 1960 så det varer nok et stykke tid inden det er slået helt igennem. Men send da gerne Mette Frederiksen derned for at hjælpe, så vi kan få fred for hende så længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 4 minutter siden:

Nej,  men til sex turisme....  Troede det var underforstået. 

Indrømmet, jeg har aldrig været i Thailand. Men hvad er det du forventer at kunne købe i Thailand , som den hjemlige marked ikke kan levere? Hvis det er billig sex der trækker, så bliver prisen vel høj nok, om du lækker rejsens pris oveni. Medmindre selvfølgelig at du er ekstrem viril. Hvis det er Thai pigernes påståede mindre indvendige volumen, behøver du næppe rejse så langt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 28 minutter siden:

Indrømmet, jeg har aldrig været i Thailand. Men hvad er det du forventer at kunne købe i Thailand , som den hjemlige marked ikke kan levere? Hvis det er billig sex der trækker, så bliver prisen vel høj nok, om du lækker rejsens pris oveni. Medmindre selvfølgelig at du er ekstrem viril. Hvis det er Thai pigernes påståede mindre indvendige volumen, behøver du næppe rejse så langt.

 

 

Jeg tror ikke jeg kan forklare det eller har lyst til at diskutere det med dig.  Du behøver ikke skrive mere i  denne tråd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er slet ikke i tvivl om at det er en blandt mange industrier hvor der i Thailand er brug for en grundig oprydning, og ja den rigtig store del af de værste steder rundt om i Thailand, er de billige steder hvor de lokale mænd selv går - og de har sku ikke meget respekt for de unge piger (også derfor at mange Thai piger gerne vil giftes med en farang)

Jeg tvivler desværre på at Thailandsk politi nogensinde kommer ret langt med det forehavende, de er simpelthen alt for korrupte, og der er for mange penge i den industri til at politiet kommer det til livs

Det er så bare mit personlige bud, efter netop idag at være hjemvendt fra det ellers skønne Thailand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, den 17/7/2016 at 22:37:

Indrømmet, jeg har aldrig været i Thailand. Men hvad er det du forventer at kunne købe i Thailand , som den hjemlige marked ikke kan levere? Hvis det er billig sex der trækker, så bliver prisen vel høj nok, om du lækker rejsens pris oveni. Medmindre selvfølgelig at du er ekstrem viril. Hvis det er Thai pigernes påståede mindre indvendige volumen, behøver du næppe rejse så langt.

 

 

Tror ikke helt du forstår... Du kan få en sindssyg lækker pige dernede long time (typisk fra kl. 19 til næste middag) for 350,- danske kroner... Sidst jeg tjekkede en overnatning her i Danmark kostede den omkring 10-11.000 også er det ofte ikke fra kl. 19 til næste middag.. Så forstår ikke helt din sammenligning?? Men må være fordi du aldrig har været i Thailand og ikke ved hvad du skriver om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, den 18/7/2016 at 09:06:

Jeg er slet ikke i tvivl om at det er en blandt mange industrier hvor der i Thailand er brug for en grundig oprydning, og ja den rigtig store del af de værste steder rundt om i Thailand, er de billige steder hvor de lokale mænd selv går - og de har sku ikke meget respekt for de unge piger (også derfor at mange Thai piger gerne vil giftes med en farang)

Jeg tvivler desværre på at Thailandsk politi nogensinde kommer ret langt med det forehavende, de er simpelthen alt for korrupte, og der er for mange penge i den industri til at politiet kommer det til livs

Det er så bare mit personlige bud, efter netop idag at være hjemvendt fra det ellers skønne Thailand

Vil give dig ret... Men nu er det ikke så ofte vi farang'er ser der hvor de lokale mænd går, vi er mere der hvor de virkelig lækre piger er.. Men de kan lukke hvad de vil, så længe der findes tjenester som Thai Friendly, så vil det jo aldrig nogensinde lukke 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, den 17/7/2016 at 22:37:

Indrømmet, jeg har aldrig været i Thailand. Men hvad er det du forventer at kunne købe i Thailand , som den hjemlige marked ikke kan levere? Hvis det er billig sex der trækker, så bliver prisen vel høj nok, om du lækker rejsens pris oveni. Medmindre selvfølgelig at du er ekstrem viril. Hvis det er Thai pigernes påståede mindre indvendige volumen, behøver du næppe rejse så langt.

 

 

Det er nok totaliteten af eksotiske omgivelser, stort udvalg af smukke kvinder og (for visse) et prisniveau, der ligger væsentligt under det danske. 

 

Men google og "anmeldelser fra det øvrige udland" er din ven :-) 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...