Hop til indhold

Hvem i Vejle?

Featured Replies

Skrevet

Hej derude

Har et ærinde i Vejle imorgen formiddag, og tænkte, at jeg kunne benytte lejligheden til et besøg hos en af de mange thai steder der er i byen. Har læst lidt anmeldelser herinde, og har zoomet mig ind på bla Amata thaimassage-Wan thaimassage eller Alinya thaimassage. Vil gerne have en godkendt massage/fuldpakke af en pæn ung thai som kan sit kram, og få en helt op og ringe.

ollie

Skrevet

Hej Gæst.

Du kan roligt besøge de 3 nævnte steder. Jeg har inden for de sidste 3-4 måneder været på besøg.

M.h.t. pigernes udseende/ydelser, er det jo altid en smags sag, og du bør nok afse en times tid til research inden du beslutter dig.

God tur.

Skrevet

Alle 3 er vist rimelig populær fortiden. Så det er vist bare at hæve nok og tage en rundtur

Skrevet
Energy skrev, for 3 minutter siden:

Alle 3 er vist rimelig populær fortiden. Så det er vist bare at hæve nok og tage en rundtur

Ville jeg dælme osse gerne, men er ikke 20 år længere, og mit ærinde i Vejle tillader kun tid til 1 besøg, og derfor skulle jeg gerne ramme plet første gang. 

Skrevet
Gæst skrev, for 8 minutter siden:

Ville jeg dælme osse gerne, men er ikke 20 år længere, og mit ærinde i Vejle tillader kun tid til 1 besøg, og derfor skulle jeg gerne ramme plet første gang. 

Helt forståeligt , tror ikke du går galt i byen ved de 3

Skrevet

Du skulle måske overveje Ten på Fredericiavej 3 hun kan sit kram og der vil du blive revet rundt så du sent glemmer det. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.