Hop til indhold
Guest Olliver

Hvem i Vejle?

Recommended Posts

Gæst

Hej derude

Har et ærinde i Vejle imorgen formiddag, og tænkte, at jeg kunne benytte lejligheden til et besøg hos en af de mange thai steder der er i byen. Har læst lidt anmeldelser herinde, og har zoomet mig ind på bla Amata thaimassage-Wan thaimassage eller Alinya thaimassage. Vil gerne have en godkendt massage/fuldpakke af en pæn ung thai som kan sit kram, og få en helt op og ringe.

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej Gæst.

Du kan roligt besøge de 3 nævnte steder. Jeg har inden for de sidste 3-4 måneder været på besøg.

M.h.t. pigernes udseende/ydelser, er det jo altid en smags sag, og du bør nok afse en times tid til research inden du beslutter dig.

God tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Energy skrev, for 3 minutter siden:

Alle 3 er vist rimelig populær fortiden. Så det er vist bare at hæve nok og tage en rundtur

Ville jeg dælme osse gerne, men er ikke 20 år længere, og mit ærinde i Vejle tillader kun tid til 1 besøg, og derfor skulle jeg gerne ramme plet første gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, for 8 minutter siden:

Ville jeg dælme osse gerne, men er ikke 20 år længere, og mit ærinde i Vejle tillader kun tid til 1 besøg, og derfor skulle jeg gerne ramme plet første gang. 

Helt forståeligt , tror ikke du går galt i byen ved de 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...