Hop til indhold
jenslillemandhansenv2

3 dage på flatrate, nord tyskland, 2/3

Recommended Posts

Lidt sen anmeldelse, beklager.

Næste dag gik turen til http://www.chateau-goettingen.de/chateau-home.html.

De er simpelt nogle knolle hoveder, hjemmeside passer som overhovedet ikke!!

Udemærket lille klub, standard ydelser, blasen mit und ficken. Klubben er altså ret lille, bar lokale med bar og stole, 2 sofa grupper + 2 sofa grupper i hvert sit indhug. Man kan overleve på maden der serveres men heller ikke mere. Mandag og tirsdag, Euro 99, resten af ugen 119 Euro, 5 ture (5 poletter) af 20 minutter. Rum OK pæne. Var sammen med 4 piger, 2 gange med samme pige. Pigerne må betegnes som i den meget pæne ende af Flat Rate piger. Specielt Vanessa skal fremhæves. Ikke Vanessa der er vist på hjemme side. Vanessa er lyshåret, har en lille piercing i overlæben, den lækreste røv man kan forestille sig. (er ikke http://www.chateau-goettingen.de/alexandra2.html

Da jeg kommer ind i lokalet stod hun bagved baren i civilt tøj. Dette er måske den eneste branche hvor jeans og kondisko er tegn på forfremmelse. Øv jeg kender Vanessa fra tidligere, mine nosser har mere ned en gang klasket mod disse vidunderlige baller, det ville jeg gerne prøve igen, vi hilser nu pænt nok på hinanden. Der er en god stemning på klubben. I løbet af aftenen blev der opført mave-danser show, intet vulgært, de to piger der opførte showet var meget seriøse og meget stolte, de havde brugt lang tid på deres forberedelser. Kæmpe stort bifald fra alle. To meget smukke ørken prinsesser. Jeg smiler endnu, de havde lagt så meget energi i showet. Peti piger. Jeg oplevede kun gode oplevelser på rum, jeg er selv en ret straight fyr, har ikke nogle specielle ønsker om hverken at blive tisset på eller få mit lem onaneret af et par nylon klædte fødder, så jeg kan ikke sige hvad der tilbydes af ekstra ydelser.

Da aftenen var ved at være slut sad en sindsyg lækker tøs i baren, en voksen tøs med et stort blond hår. Normalt lader jeg altid pigerne komme til mig, så formoder jeg, at de piger der ikke gider en som mig holder sig væk. Hende her kunne jeg ikke lade være i fred, jeg går over til hende, hej jeg hedder Jens, jeg har lige en polet tilbage, er det sådan du skal hav den, det viser sig hun er utroligt sød og imødekommende, hendes svar var, og det var sku ærligt ment, jeg har da kikket efter dig, men jeg troede kun du ville være sammen med Rumænske piger, hende her er fra Rusland, vi snakker en stund og går på kammer, meget udmærket seance.

Jeg tager et slut bad og beder dem om at ringe efter en taxi, nu ser jeg så Vanessa i arbejdstøj, hun var påtaget fornærmet, hvorfor gad du ikke mig i dag, øv øv, min fejl.

OK bruse rum, men husk at skide af inden i besøger klubben, meget gammelt wc med grim lugt. Klubben har sauna med tilknyttet bruse rum, dette bruse rum bruges også af pigerne, jeg tror det anses som uhøfligt for os at bruge denne brugser, selvom jeg har set det.

Jeg vil klart anbefale klubben også til en nybegynder.

Klubben får mange klager over at deres hjemme side ikke passer og selvfølgelig er der piger man gerne vil mødes med igen, men "der kommer altid en sporvogn og en pige til" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Nu har vi ikke samme oplevelser i klubberne og det skal der jo være plads til

med respekt for dine oplevelser vil jeg dog tillade mig at komme med en kedelig oplevelse i Gøttingen

Har besøgt klubben 1 gang og bliver nok sidste. Klubben er lidt i den " dyre" ende og det er super hvis kvaliteten er derefter!! Men var den ikke rigtig synes jeg. Maden var det ringeste jeg har prøvet på flatrate! Pigerne ville gerne have en hurtig ud af rummet! En pige gad ikke engang at kneppe :-D 

jeg kan have været uheldig og ramme dagen hvor alle stjerner stod forkert. Men min oplevelse af klubben var så ringe jeg aldrig kommer igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...