Gabel 305 Skrevet 17. Juli, 2016 Er der nogen der kan gi en status omkring pigerne på stedet? http://side6.dk/resultatside/?q=nielstruppigerne mvh gabel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
buk 19 Skrevet 17. Juli, 2016 i lørdags d 9- der var to piger. mørke -så kun den ene......flot slank høj klassike dreadlook- nigeraer sikkert . blev lidt sur da hun ikke mente jeg havde penge nok med ---det var som om vi ikke fik kemi efter det ---blow -sex ok lidt maskine . nok søder hvis hun fik det forlangte beløb,,,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5038 Skrevet 18. Juli, 2016 buk skrev, den 17. jul. 2016 at 14:40: i lørdags d 9- der var to piger. mørke -så kun den ene......flot slank høj klassike dreadlook- nigeraer sikkert . blev lidt sur da hun ikke mente jeg havde penge nok med ---det var som om vi ikke fik kemi efter det ---blow -sex ok lidt maskine . nok søder hvis hun fik det forlangte beløb,,,,, Men hvorfor presse den i forvejen lave pris?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
buk 19 Skrevet 19. Juli, 2016 da jeg kun hade 500 med bød jeg hende dem for en qikki ---jeg var klar til at køre da jeg så jeg ikk hade nok. med det sku hun ha ladt mig .istedet for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg