Hop til indhold
Gæst

Nordthailand

Recommended Posts

Gæst

Jeg er nu på vejen hjem fra en lille hurtig businesstur i Østen (planlagt på få timer, og med hurtig aflysning af nogle private aftaler i Danmark)
En dags arbejde i Vietnam, efterfulgt af en halv dag i Bangkok og en halv dag i Udon Thani (Nord Thailand) - perfekt til at forlænge med nogle dages ferie med min Sugarbabe i NongKai
Efter at jeg havde været først i Ho Chi Minh City, og dagen efter til formiddagsmøde i Bangkok, hastede jeg tilbage Suvarnabhumi lufthavn Bangkok, for at være rimeligt tidligt i Udon.... jeg havde en fræk plan
Landede i Udon Thani, og inden længe havde jeg min bagage og min Honda CRV lejebil.
Jeg skyndte mig til Cantara Convension Center hvor mit hotel også ligger, parkerer i kælderen, og efterlader bagagen der. Uden at tjekke ind går jeg ud i byens nærliggende barer, med tanken om at finde en babe for de næste to nætter. Der ligger flere velegnede barer mellem Centara og jernbanestationen
Første sted jeg gik ind og fik mig en drink, gik der nogen tid inden at nogen pige overhovedet henvendte sig, men hendes udstårling var kedelig, og hendes engelsk meget mangelfuldt, og som andre har skrevet herinde, så sker det tit at hvis man afviser den første, så får man ikke en anden chance samme sted...
Så jeg gik videre rund om hjørnet til næste gade og næste bar, her faldt jeg hurtig i snak med en smuk yngre babe, som talte fantastisk engelsk, jeg var hurtig til at foreslå at vi tog en middag sammen på stedet, hvilket hun bestemt var med på (jeg var mega sulten)
Snakke gik livligt, og hun var super sød og levende, meget nærværende.... under spisningen fortalte jeg hende at jeg tit kom til byen pga mit arbejde, det blev hun jo rigtig glad for at høre, de vil jo gerne have faste relationer. Jeg fortalte også at jeg denne gang kun skulle være i Udon i to nætter, inden at jeg skulle videre nordover. Det havde hun det ok med, men så vi til prisen - fra tirsdag aften til torsdag morgen, regnede hun som to hele døgn, selv om jeg skulle til et møde onsdag formiddag, hvor hun ville have fri. Så hun forlangte 40.000 Bath, jeg sagde klart nej, hvortil vi ingik et kompromis som hed 30.000 Bath, hvilket stadig er klart i overkanten. (Vi forretningsmænd bliver ofte betragtet som meget velhavende :-( )
Efter spisningen gik vi sammen i shoppingcentret for at købe lidt til natten af drikkelse og chips, inden at vi sammen checkkede ind på Centara Convention Hotel.
Allerede i elevatoren op til værelset begyndte vi at kysse dejligt (ingen overvågning der). Da vi nåede værelset kunne jeg godt mærke at jeg skulle tage mig sammen, hvis ikke at det skulle ende galt at jeg aldrig fik hentet min bagage op fra bilen. Jeg foreslog at hun kunne tage et bad, mens jeg hentede min bagage nede i bilen.
Da jeg kom tilbage stod hun fortsat under bruseren, så jeg smed hurtigt min bagage og derefter mig tøj for at gøre hende selvskab - jeg har virkelig en svaghed for at bade sammen med mine babes ;)
Wow hun havde en gude skøn slank krop, med meget perfekte bryster, og nogle dejlige nipples. 
Jeg havde ikke nået at pakke toilettasken ud inden badet, så kondomer var uden for rækkevidte, så vi måtte holde os til gensidig indsæbning, og lidt forskellig oral og fingerleg, men bestemt et frækt og lækkert forspil i den rummelige bruseniche
Efter badet bad jeg hende lægge sig, nøgen på sengen, imens at jeg blandede hendes ønskede favorit drink, Malabu med ananas juice, og åbnede en øl til mig selv, og åbnede en dåse peanuts.
Vi skålede og imens hun drak lidt, fik jeg lige pakket lidt ud, specielt vigtigt mine kondomer, hvorefter jeg lagde mig ved hende til gensidig nydelse og forkælelse...... hele natten. Hun var virkelig skøn og vild, og kunne nogle skønne ting. Når jeg ikke kunne mere, så var hun altid villig til at yde extra massage. Det blev sent den nat, og jeg havde et møde onsdag morgen kl 9:30 i udkanten af Udon
Jeg tog mine værdigenstande med mig, kamara, pc etc og efterlod hende i sengen med 2.000 Bath på sengebordet rigeligt til lidt underhold mens jeg arbejdede. Jeg kunne sku ikke få det møde hurtigt nok overstået... ingen grund til en fabriksrundvisning, som jeg allerede fik for 2år siden, det var spild af tid (jeg havde vigtigere som ventede mig). Da jeg forlod fabrikken, skrev jeg en sms til hende - hun shoppede, men ville straks være på hotellet. 
Jeg ankom på værelset umiddelbart efter hende, og der gik ikke mange sekunder inden at vi stod under bruseren igen (denne gang incl kondomer) - den hedeste sex udviklede sig, og vi fortsatte den både i vinduekarmen og på sengen i et par timer...
Derefter valgte vi at bestille roomservice med noget let til aftensmaden, det blev Tom Yam til os begge og en stor tallerken med frugt.
Morsomt at se da han ankom med maden på værelset, hun lå på sengen med dynen godt omkring sig, og jeg tog imod i kimino, det var vist tydeligt hvad vi havde lavet ;)
Det er super skønt at ligge b2b med en skøn kvinde og spise mad på sengen, imens man kysser og piller lidt - inden at vi var nået til ret meget frugt var jeg kampklar igen, og det forstod hun igen at gøre noget godt ud af.
Næste morgen fik vi tid til en lækker omgang morgensex inden at vi måtte sige farvel og kysse på gensyn - om det så bliver på gensyn må tiden vise (men servicen er bedre hvis man lader hende blive i troen), og nu har jeg jo hendes tlf nr
Jeg kørte nord ud af Udon, hvor jeg skulle gøre et kort stop på vejen hos en virksomhed, inden at jeg satte imod mit mål, NongKai, hvor min faste Sugarbabe bor
Jeg lovede at hente hende hos sin ældre søster hvor hun bor, og derfra kørte vi til Pool & Park Hotel, hvor jeg havde booket den første nat
Sex med min sugarbabe er bare noget helt anderledes - dybt, intenst og experimenterende, fuld af tillid. Vi er begge glade for at dyrke analsex, med hende som modtagende, det nyder hun maget - så dennegang havde jeg taget en overrakselse med til hende. 
Da vi var kommet lidt igang med fræk sex (her og der), fiskede jeg pludselig en strapon frem og jeg tog den på, så jeg kunne give hende en sandwich på den måde, med fuld dybde begge steder. Det var bestemt noget hun nød..... Der blev dyrket meget sex den aften, men vi nåede da ned at spise miďdag på Mekong floden, med udsigt til venskabsbroen og til Laos
Fredag formiddag parkerede vi bilen ved broen og gik over til Laos, hvorfra vi tog en taxa ind til Vientiane, checkede ind på Dhavara Hotel - vi var rundt at nyde denne lille og meget smukke hovedstad.
Lørdag eftermiddag var vi tilbage i NongKai, på Pool&Park, for jeg skulle jo vende næsen hjemad idag søndag
Og der har virkelig ikke manglet god sex i disse skønne dage, så jeg håber ikke at det vil vare længe inden at jeg bliver sendt på forretning i Thailand igen - de Thaipiger kan virkelig noget som mange andrr kunne lære noget af ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

d'herrer'

min kære Farfar sagde altid "Never mix business with pleasure...!!" Dette er øjensynligt fordi han aldrig nåede til Thailand..!! ;-)

Jeg skal til Teheran på forretning i August, desværre er der ikke de samme muligheder der som i Bangkok..! :-(

Tak for et godt indlæg!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PhileasFogg skrev, for 4 minutter siden:

d'herrer'

min kære Farfar sagde altid "Never mix business with pleasure...!!" Dette er øjensynligt fordi han aldrig nåede til Thailand..!! ;-)

Jeg skal til Teheran på forretning i August, desværre er der ikke de samme muligheder der som i Bangkok..! :-(

Tak for et godt indlæg!! 

Jeg er nu enig med din farfar, never mix.

Jeg har to gange i Thailand oplevet virksomhedsejere som prøver at skabe "god kemi" imellem mig og hans datter/niece - no way, det går jeg i en stor bue uden om, uanset at det i første omgang var "gratis fornøjelse"

Nej Teheran er nok lidt for risky for det...  rigtig god tur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed læsning, men vil dig ret 30.000 bath er lige i overkanten... Er selv lige kommet hjem fra Patong Beach, også efter en uge i Bangkok, det samme i marts og tager afsted igen i August (dog til Pattaya)... Elsker thai piger... Jeg plejer at finde dem på go go bars i Soi Cowboys, syntes de lækreste er der og plejer at betale omkring 2000 bath for en aften indtil næste middag, også 500 bath til stedet... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan en døgnpris svarer til 3 måneders grundløn for en barpige. Man må håbe, at det i øvrigt har været en indbringende forretningsrejse for legesyge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
tårn skrev, 1 time siden:

Sådan en døgnpris svarer til 3 måneders grundløn for en barpige. Man må håbe, at det i øvrigt har været en indbringende forretningsrejse for legesyge.

Tak jeg ved det, men jeg tror at mit lillehoved kom til at tage over....

Og set i bagspejlet så fortryder jeg nu slet ikke de to nætter med hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

30.000 Baht!!!! 

En pige i Udon eller Ubon der spørger efter det beløb svarer lidt til at en spiller der spørger en danmarks serie klub efter en Messi løn!

I Bangkok eller Pattaya kan en pige forlange 2500-5000 for long time hvis de er exceptionelle skønheder!

Sorry, men det lyder som det største rip off I Thailand jeg nogensinde har hørt om!

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, den 17/7/2016 at 18:14:

Tak jeg ved det, men jeg tror at mit lillehoved kom til at tage over....

Og set i bagspejlet så fortryder jeg nu slet ikke de to nætter med hende...

Og ved du hvad?? Om hun kostede 1000 bath eller 100.000 bath så er det edermame også det vigtigste... Altså at du intet fortryder og at du fik en super oplevelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...