Hop til indhold
GMB

FKK Artemis fredag/lørdag uge 28

Recommended Posts

Fredag, overskyet og lidt regn

Var på zimmer med

1. Yvonne (ungarer) fin oplevelse.

2. Famke/Pamka? Rigtig flot tyrker.... Hold jer lang væk, snakkede med en tysker senere der havde oplevet det samme totale dårlige oplevelse som mig sidste år.

3. En 28 årig slovakisk pige, i ikke så høje hæle, er meget i wellnesområdet, pga røg i barområdet, rigtig dejlig og sød pige, hende anbefaler jeg, tror hum er på zimmer rigtig meget

Lørdag, dejlig solskinsdag

1. Mary, en delig lyshåret pige, kan anbefales

2. En super skøn pige fra Marokko, der bruger briller, hun tændte mig rigtig meget, superskøn 

3. Endnu en pige med briller og lidt hår der var farvet grønt fra Rumænien, dejlig pige, kan anbefales

 

Konklusion:

Jeg er bedst til FKK på solskindage, må snart betegne mig selv som erfaren.

Pågående piger er totalt turnoff for mig, elsker når en pige bare præsenterer sig, og jeg finder hende senere selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
GMB skrev, den 16. juli 2016 at 22:35:

Fredag, overskyet og lidt regn

Var på zimmer med

1. Yvonne (ungarer) fin oplevelse.

2. Funda Rigtig flot tyrker.... Hold jer lang væk, snakkede med en tysker senere der havde oplevet det samme totale dårlige oplevelse som mig sidste år.

3. En 28 årig slovakisk pige, i ikke så høje hæle, er meget i wellnesområdet, pga røg i barområdet, rigtig dejlig og sød pige, hende anbefaler jeg, tror hum er på zimmer rigtig meget

Lørdag, dejlig solskinsdag

1. Mary, en delig lyshåret pige, kan anbefales

2. En super skøn pige fra Marokko, der bruger briller, hun tændte mig rigtig meget, superskøn 

3. Endnu en pige med briller og lidt hår der var farvet grønt fra Rumænien, dejlig pige, kan anbefales

 

Konklusion:

Jeg er bedst til FKK på solskindage, må snart betegne mig selv som erfaren.

Pågående piger er totalt turnoff for mig, elsker når en pige bare præsenterer sig, og jeg finder hende senere selv

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...