Hop til indhold
Dustman

GANGBANG Støvring 19 juli Tirsdag

Recommended Posts

Guest anders Jensen

Jeg synes bare ikke pigen ligner en på 70kg - på billederne

noget stemmer ikke - med mindre hun har jern implantater et eller andet sted

men lækkert at se på bestemt :) nogle gange ville man gerne være jyde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

AL laver underlige fejl:
www.annoncelight.dk bruger et ugyldigt sikkerhedscertifikat. Certifikatet gælder kun til følgende navne: annoncelight.dk, familien.dk, lattannons.se, test.annoncelight.dk Fejlkode: SSL_ERROR_BAD_CERT_DOMAIN

Kan hverken gå til den fra Firefox eller Chrome.
WTF
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Hej,

 

Hun skal nok veje 70 kg, hun er rimelig muskuløs og træner en del, det ser også ud til at der er komme silikone i brysterne siden jeg var der.

 

Jeg mødte hende for 3 år siden igennem Sugardaters.dk vi mødtes kun en gang pga. hun ikke lige er min type og sexen var gangske gennemsnitlig. Jeg håber for deltageren at hun har udviklet sig i de 3 år ellers skal i tage al initiativ he he

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare Rolig Jeg har en helt anden oplevelse :) da jeg var der for 14 dage siden tog hun initiativ, men jeg gjorde dog mit :) - hun fik få klask i røven riv i håret da jeg arbejde bagfra, :) - og ellers lidt klaps her og der og lidt knip mv hehehe det var godt og det bliver det i morgen også ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Dustman, nu er smag og behag heldigvis forskellig, og du blev nok heller ikke bidt at hendes hund LOL

Jeg kan dog ikke forstille mig en GB med hende, lyder lidt som om Dustman er arrangør :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det tror jeg ikke hun er, fyren siger som Mads skriver at hun har haft et par SD dates men at GB er helt nyt. 

Og Mads jo vi er alle forskellige...nu kan jeg jo godt lide dyr(til at passe på en - og den lille pis hund bed ikke mig) - nej jeg er ikke arrangør er entusiast med GB :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Dustman, et par SD dates er vist en underdrivelse, jeg kender nogle stykker der har været der og jeg tror ikke jeg kender dem alle. Hun har været på SD on and off i 3.

 

Men dejligt at du kan lide hende og at sexen er god når I er sammen, det har jo ofte noget med kemi at gøre og den var der nok ikke da jeg mødte hende.

link til hende SD profil

 

https://sugardaters.dk/show?alias=Nordjy

Redigeret af MadsAalb

Del dette indlæg


Link til indlæg

ØV pis havde lige set frem til en god tirsdag ;)

Så må jeg dælme nok kører til Hadsten i morgen ...den annonce ser lækker ud :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja disse amatører bliver desværre ofte ramt af sygdom når det spidser til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Aflysning som forventet herfra, dengang jeg skulle lave aftale med hende nåede vi op på 4 aflysninger inden det lykkedes. Hun kom ikke online på SD og svarede blot med en undskyldning om at hun havde travlt når hun kom online igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er tøsen frisk og klar i Støvring igen kan jeg se :)  jeg snupper lige en tur ....kom ikke til Hadsten alligevel i går trafikken drillede :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dustman skrev, for 12 minutter siden:

Nu er tøsen frisk og klar i Støvring igen kan jeg se :)  jeg snupper lige en tur ....kom ikke til Hadsten alligevel i går trafikken drillede :)

Når jeg har gået en 2-3-4 dage, og glædet mig til det skal blive lørdag, så jeg kan komme afsted og hygge med skønheden, så skal der mere til end lidt trafikale problemer, før jeg melder afbud ;-)

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

JA men holdt i kø på E45 var vidne til uheldet så kunne jo ikke bare skrid, vende slæde og pisse retur modsat i nødsporet for at få en gang fiss - som jeg havde glædet mig til i 2-3 dage....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...