Hop til indhold
Gæst

Røven i klaskehøjde

Recommended Posts

Gæst

I en anden tråd blev jeg spurgt af

@Melkor1973 og @Brandsprøjten

om hvorfor jeg har problemer med at adskille sex og følelser. Svaret er jeg egentlig helt godt tilfreds med - da det også omhandler, hvorfor salg af sex kun går en vej. Derfor får svaret her sin egen tråd - og som @Melkor1973 så poetisk udtrykte sig: Du er en modig mand Cage... Der satte du da lige røven i klaskehøjde ;-)

 

Personligt har jeg ikke det følelsesmæssige panser, det kræver at have gp'ere så tæt på mig. Og det findes der en biologisk/evolutionær forklaring på, som I skal få. Men jeg ved på forhånd, at den vil provokere de feminister, der befinder sig på et abnormt abstraktionsniveau af selvfedme. But anyhow - here goes:

Det er ikke mænd, der scorer kvinder. Det er kvinder der lader mænd score sig. Kvinder kan godt tænde på en badboy, en brandmand, en politimand, en handyman osv. Men fælles for dem er, at dette primært sker uden for den periode i deres menstruationscyklus, hvor de kan få børn. Resten af tiden leder de efter materiale, der udgør en god familiefar der kan give dem og deres afkom en god og tryg tilværelse. Men uanset disse valgkriterier - som er cyklusbestemt - så vælger de ALTID de mænd med flest penge og/eller største og mest magtfulde stillinger i samfundet.

Kvinder har utvivlsomt et rigt og nuanceret følelsesliv - men de er langt langt langt mindre følsomme end mænd. Kvinder bruger sex som et redskab til at score ovennævnte rige mand med en god og magtfuld stilling. Derfor har de heller ingen problemer med at sælge denne sex - den hænger kort og godt ikke sammen med deres rige følelsesliv. Dette er evolutionært betinget, og kan i øvrigt observeres hos stort set alle pattedyr. Hunnerne udvælger sig den bedste han til at sikre sig et godt og trygt liv.

Mænd derimod skelner ikke mellem kærlighed og sex. Vi bruger sex til at udtrykke vores følelser for kvinder - og bliver forvirret, når det åbenlyst ikke rigtig betyder noget for dem. Vi investerer store ressourcer i, at give kvinder alt vi har - alt imens de blot manipulerer med os, for at finde ud af om vi er materiale for at give dem det det de vil have. Det er mænd, der er de følsomme - ikke kvinder.

Se med denne forklaring som både kan dokumenteres empirisk og biologisk - så er det åbenlyst, hvorfor salg af sex kun fungerer den ene vej.

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cage !!

Ved heller ikke om man har et føelser filter men ved da på min egen krop af jeg blev dybt forelsket i tre GP over 10 år !!

! sagde du må ikke komme mere ! rene ord (bare ærgeligt fedmule)

2 Det går ikke skat gå ud i den profane verden og få nogle andre knald.

3 ingen kommentarer (men måtte gerne komme igen !! og tak det bedste Fis.. i byen)

4 JP du må ud og købe blomster og ned på knæ ! (å EVA en anden kom før mig øv) livets vilkår

5 Om 5 år kan vi flytte sammen så går vi på pention sammen

Men føelser kan jeg ikke undgå at lægge ved over 3 besøg, , Har så absolut følt kærlighed hos GP

Men det var datid i dag vasker jeg mine skjorter der hjemme

NB Har gået til SYK for at spørge om jeg kunne skabe et liv med en GP " ja da men gå i biografen og llig for at se kemi)

Og om hun er verdensmester lige som dig !!!

ÅÅÅ nu er jeg snart afsløret som bruger

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cage, jeg er ikke helt klar over formålet med indlægget, men morsomt er det og sikkert med elementer af sandhed også.

Men med hensyn til, hvad kvinder ALTID vælger, så er det jo uomtvisteligt, at der er rigelig med eksempler på præcis det modsatte. (ofte et sørgeligt syn) 

At mænd skulle bruge sex til at udtrykke deres følelser for kvinder, er vist en sandhed med modifikationer. Husk, du skriver på dette site... i så fald er det temmelig ofte meget flygtige følelser, vi taler om. Pist væk igen om 10 minutter ;-) og en ny følelsesudladning ud over et par velformede bryster ugen efter. Jovist er det da følelser, men knap så langtidsholdbare.

Grundlæggende er der dog noget om snakken, og heldigvis kan man ikke bebrejde kvinder for at være bevidst overlegne på den front, hvis man er Darwin tilhænger. Desuden er jeg selv feminist, og tror grundlæggende på, at kvinder ved bedst. Med enkelte undtagelser.

Faktisk læser jeg dit indlæg som bekræftelse på, at du også er feminist, som måske bare ikke er sprunget ud endnu. Du ved jo tydeligvis, at kvinden er overlegen.

Men når man ser sig omkring i samfundet og i verden, er det gået ned ad bakke for evolutionen og survival of the fittest for homo sapiens. Om det er godt eller skidt, vil jeg ikke rode mig ud i. Kønsrollerne har desuden nok også bevæget sig en smule siden chimpansestadiet. Nok mest hos mænd. Med enkelte undtagelser.

God søndag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ha ha ha @serviceM... Kan se du stiller dig i køen, der vil klaske mig i røven.. 

Når man skriver så kort og komprimeret som her, så mangler nuancerne selvfølgelig, så tak for dine præciseringer. Jeg synes din kommentar er virkelig god debatstil og med mange relevante betragtninger.

Nej jeg er ikke feminist. Jeg elsker kvinder for det mysterium, de altid vil være for mig. Hver gang jeg tror, at nu har jeg fattet, hvad det er, de går ud på, så kommer der en ny overraskelse, og jeg er slået tilbage til start.

At kvinder kan udmanøvrere snart sagt enhver mand med et vokabularium af udtryk om følelser er evolutionært betinget, og anvendes primært til at manipulere os mænd. Kvinder kan kun få børn i få dage om måneden, og derfor er hendes valg af mage afsindigt afgørende - og så gælder alle kneb for at lure det rette fjols i rusen.

Så når det er sagt, så er mit lille indlæg her forbavsende præcist og virkelighedsnært, og derfor er der ikke mange kvinder, der kommenterer. Jeg har skrevet lignende på nu forlængst nedlagte gamle debatfora - og de kvinder der følte sig kaldet til at tæve løs på mig, var oftest sådan nogle 'die hard gender terrorister'.

Indlægget er for nogle kvinder en ubekvem sandhed, de nødigt vil indrømme over for sig selv. Men som jeg iøvrigt personligt ikke har spor problemer med, jeg synes faktisk bare det gør kvinder endnu mere interessante, fordi de indeholder så mange facetter af manipulation, der skal sikre dem det, de efterstræber 8-)

Men forresten er jeg helt enig med dig i at homo sapiens er på vej ned ad bakke evolutionært - men det skyldes jo, at vi nærmest har sat "survival of the fittest" Ud af kraft med vores viden.

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 12 timer siden:

I en anden tråd blev jeg spurgt af

@Melkor1973 og @Brandsprøjten

om hvorfor jeg har problemer med at adskille sex og følelser. Svaret er jeg egentlig helt godt tilfreds med - da det også omhandler, hvorfor salg af sex kun går en vej. Derfor får svaret her sin egen tråd - og som @Melkor1973 så poetisk udtrykte sig: Du er en modig mand Cage... Der satte du da lige røven i klaskehøjde ;-)

 

Personligt har jeg ikke det følelsesmæssige panser, det kræver at have gp'ere så tæt på mig. Og det findes der en biologisk/evolutionær forklaring på, som I skal få. Men jeg ved på forhånd, at den vil provokere de feminister, der befinder sig på et abnormt abstraktionsniveau af selvfedme. But anyhow - here goes:

Det er ikke mænd, der scorer kvinder. Det er kvinder der lader mænd score sig. Kvinder kan godt tænde på en badboy, en brandmand, en politimand, en handyman osv. Men fælles for dem er, at dette primært sker uden for den periode i deres menstruationscyklus, hvor de kan få børn. Resten af tiden leder de efter materiale, der udgør en god familiefar der kan give dem og deres afkom en god og tryg tilværelse. Men uanset disse valgkriterier - som er cyklusbestemt - så vælger de ALTID de mænd med flest penge og/eller største og mest magtfulde stillinger i samfundet.

Kvinder har utvivlsomt et rigt og nuanceret følelsesliv - men de er langt langt langt mindre følsomme end mænd. Kvinder bruger sex som et redskab til at score ovennævnte rige mand med en god og magtfuld stilling. Derfor har de heller ingen problemer med at sælge denne sex - den hænger kort og godt ikke sammen med deres rige følelsesliv. Dette er evolutionært betinget, og kan i øvrigt observeres hos stort set alle pattedyr. Hunnerne udvælger sig den bedste han til at sikre sig et godt og trygt liv.

Mænd derimod skelner ikke mellem kærlighed og sex. Vi bruger sex til at udtrykke vores følelser for kvinder - og bliver forvirret, når det åbenlyst ikke rigtig betyder noget for dem. Vi investerer store ressourcer i, at give kvinder alt vi har - alt imens de blot manipulerer med os, for at finde ud af om vi er materiale for at give dem det det de vil have. Det er mænd, der er de følsomme - ikke kvinder.

Se med denne forklaring som både kan dokumenteres empirisk og biologisk - så er det åbenlyst, hvorfor salg af sex kun fungerer den ene vej.

Jeg mener at have læst en undersøgelse, som påviste at der procentvis er flere mænd end kvinder som har prostitueret sig. Men det har måske ikke noget med det at gøre? Og både når man køber eller sælger sex, er det vel en forudsætning, at man er i stand til at skelne mellem sex og kærlighed.

Jeg har ingen ønske om at genere dig, da jeg egentlig syntes om det jeg kender til dig. Men jeg vil tro du hverken er den første eller den sidste som brænder sine finger på købt intimitet, som må og skal være forloren. Brændt barn skyr ilden, så har barnet en chance. Lurer der ikke lidt mandschauvinisme i dine to indlæg? Hvis det er tilfældet er det ikke ilden ,som vil indviliditere dig, men din indre bitterhed.

Cage skrev, for 2 timer siden:

Ha ha ha @serviceM

At kvinder kan udmanøvrere snart sagt enhver mand med et vokabularium af udtryk om følelser er evolutionært betinget, og anvendes primært til at manipulere os mænd. Kvinder kan kun få børn i få dage om måneden, og derfor er hendes valg af mage afsindigt afgørende - og så gælder alle kneb for at lure det rette fjols i rusen.

Så når det er sagt, så er mit lille indlæg her forbavsende præcist og virkelighedsnært, og derfor er der ikke mange kvinder, der kommenterer. Jeg har skrevet lignende på nu forlængst nedlagte gamle debatfora - og de kvinder der følte sig kaldet til at tæve løs på mig, var oftest sådan nogle 'die hard gender terrorister'.

Indlægget er for nogle kvinder en ubekvem sandhed, de nødigt vil indrømme over for sig selv. Men som jeg iøvrigt personligt ikke har spor problemer med, jeg synes faktisk bare det gør kvinder endnu mere interessante, fordi de indeholder så mange facetter af manipulation, der skal sikre dem det, de efterstræber 8-)

Men forresten er jeg helt enig med dig i at homo sapiens er på vej ned ad bakke evolutionært - men det skyldes jo, at vi nærmest har sat "survival of the fittest" Ud af kraft med vores viden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Midtj skrev, for 22 minutter siden:

Jeg mener at have læst en undersøgelse, som påviste at der procentvis er flere mænd end kvinder som har prostitueret sig. Men det har måske ikke noget med det at gøre? Og både når man køber eller sælger sex, er det vel en forudsætning, at man er i stand til at skelne mellem sex og kærlighed.

Jeg har ingen ønske om at genere dig, da jeg egentlig syntes om det jeg kender til dig. Men jeg vil tro du hverken er den første eller den sidste som brænder sine finger på købt intimitet, som må og skal være forloren. Brændt barn skyr ilden, så har barnet en chance. Lurer der ikke lidt mandschauvinisme i dine to indlæg? Hvis det er tilfældet er det ikke ilden ,som vil indviliditere dig, men din indre bitterhed.

 

Om der skulle være flere mandlige prostituerede? Det lyder underligt. 

Har jeg brændt fingerne. Tja det har jeg vel. Eller rettere - jeg har vel erkendt, at jeg ønsker noget, som ikke er til salg. Nogen gange skal man tage en detour for at komme til den slags erkendelser.

Mandschauvinisme - nej kære @Midtj der må jeg melde hus forbi. Jo du kan sikkert læse det ind i det, hvis det er det, du vil, men det længste jeg vil gå, er at vedgå, at jeg provokerer mod gængse italesatte dogmer, og bruger evolutionslære og empiri til at gøre dette. Det er nu ikke fordi, jeg står alene med disse betragtninger - men af anonymitetsårsager vil jeg ikke røbe kilder, blot sige at du kan finde belæg ved flere forfattere og videnskabsfolk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og forresten @Midtj. Bitterhed - ikke det der ligner. Men det kræver nok et helhedssyn på skriverierne - taget ud af kontekst er det en rimelig fortolkning, men som sagt fejlagtigt :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 1 time siden:

Og forresten @Midtj. Bitterhed - ikke det der ligner. Men det kræver nok et helhedssyn på skriverierne - taget ud af kontekst er det en rimelig fortolkning, men som sagt fejlagtigt :-D

Hæ hæ Bette Cage. Jeg tror da jeg har forstået og læst dine indlæg. Men har du ikke grebet ordet "bitterhed" uden at skele til konteksten?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Midtj skrev, for 53 minutter siden:

Uden jeg har taget stilling til det, er det vist nok en kendsgerning inden for fagkundskaben.

http://redenung.dk/viden/unge-prostitution

Men så vidt jeg kan se, taler vi om helt unge mennesker? Og en ny udvikling? Og dermed ikke prostitution generelt? 

Helt uvidenskabelig vil jeg vurdere, at målt på annoncemængden, så er der flest kvinder. Og priserne er ihvertfald klart i kvindernes favør - hvilket stemmer fint overens med mine nedlagte postulater 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Midtj skrev, 1 time siden:

Hæ hæ Bette Cage. Jeg tror da jeg har forstået og læst dine indlæg. Men har du ikke grebet ordet "bitterhed" uden at skele til konteksten?

 

He he he - Jo mildest talt.... Jeg må stramme op - det kan vist gå lidt for hurtigt en gang imellem :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cage jeg vil spørge dig, hvordan er det med følelserne med dine elskerinder, uden at vide det, så er der da mulighed for, at en af disse kvinder, har en elsker mere eller måske er gift;-)

Tænker bare om der er følelsesmæssigt forskel på en elskerinde og en dejlig GP.

En del af os har da hørt om, at elskerinden bliver total forelsket i "Cage" og beder "Cage" om et fast forhold? eller omvendt, at "Cage" vil have den skønne elskerinde i både køkken og dobbeltseng:-D

Bare en tanke, som så blev til et personligt spørgsmål og personlige spørgsmål er nu engang personlige og du bestemmer selv om der skal svares :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KnudSan skrev, for 21 timer siden:

Cage jeg vil spørge dig, hvordan er det med følelserne med dine elskerinder, uden at vide det, så er der da mulighed for, at en af disse kvinder, har en elsker mere eller måske er gift;-)

Tænker bare om der er følelsesmæssigt forskel på en elskerinde og en dejlig GP.

En del af os har da hørt om, at elskerinden bliver total forelsket i "Cage" og beder "Cage" om et fast forhold? eller omvendt, at "Cage" vil have den skønne elskerinde i både køkken og dobbeltseng:-D

Bare en tanke, som så blev til et personligt spørgsmål og personlige spørgsmål er nu engang personlige og du bestemmer selv om der skal svares :-)

He he he @KnudSan... Almindeligvis synes jeg, at jeg er flink til at dele også ret personlige ting. 

Jeg tror dog, jeg må afstå her fra flere af dine spørgsmål - håber det er ok.

Vil dog sige, at det, som så meget andet med mænd og kvinder, ikke er uden problemer. De mest harmoniske elsker/elskerinde forhold jeg har, og har haft, har været med gifte kvinder.

Ja KnudSan - på det følelsesmæssige område må jeg nu sige, at der er meget stor forskel - kæmpe faktisk. Den forstillede passion du får ved en gp, er du foruden. Den illusoriske gfe ved gp'ere eksisterer ikke ved en elskerinde. Det er ægte menneskelige relationer uden den ene parts drivkraft i form af penge. Det er vel næppe raket videnskab,  men det gør en afgørende forskel for mig. Andre kan have det anderledes - men jeg vil have mere end "pik i fissen", pardon my french. 

Sex er dejligt, sex med passion og følelser er ekstraordinært dejligt. 

Nogle gp'ere er vanvittigt dygtige til at skabe illusionen - men gået på klingen forsvinder ægtheden i tåger af god teknik på lagenet , forførerisk verbalisering og manglende interesse for relationen. Jeg har oplevet, hvordan en gp'er gik fra virkelig personlighed i vores relation - til at beskytte sig selv med et følelsesmæssigt panser så snart kommunikationen gik tæt på følelserne. Det kan man slet ikke tillade sig at kritisere, det er en naturlig menneskelig reaktion. Men det var det, der ultimativt fik mig til at trække stikket - som denne tråd, og tråden jeg skrev med status på min tid her, beskriver.

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Cage Vil lige skrive, at det var heller ikke min menig fra start, at blive så personlig med mit skriv, derfor lagde jeg også op til, at det var helt ok, ikke at svare.

Men jeg synes endnu engang, at der blev skrevet noget fra din hånd, som jeg tager med i mit GP univers (oplevelses - gen) og jeg er sikker på, at der vil være mange som kan bruge lige disse linjer til at være ærlige over for dem selv, lige omkring emnet følelser og GP.

"Nogle gp'ere er vanvittigt dygtige til at skabe illusionen - men gået på klingen forsvinder ægtheden i tåger af god teknik på lagenet , forførerisk verbalisering og manglende interesse for relationen. Jeg har oplevet, hvordan en gp'er gik fra virkelig personlighed i vores relation - til at beskytte sig selv med et følelsesmæssigt panser så snart kommunikationen gik tæt på følelserne. Det kan man slet ikke tillade sig at kritisere, det er en naturlig menneskelig reaktion. Men det var det, der ultimativt fik mig til at trække stikket - som denne tråd, og tråden jeg skrev med status på min tid her, beskriver."

 Min opfordring til drenge som får / har følelserne i "klemme" hos en GP, der vil jeg foreslå at læse Cages linjer herover og bruge dem ærligt over for sig selv. Ved godt der er mange andre gode og velmenende vejledninger og råd, men lige her der er det ikke råd, men en oprigtig oplevelse fra en meget oprigtig mand, er jeg ret sikker på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah Cage

Elsker dine indlæg, du kan formulere dig som få og det giver dine holdninger en vis kredibilitet i min verden.

Selv når jeg er uenig med dig, så får du et smil frem hos mig:)

Omend din karakteristik af de prostitueredes følelser virker realistiske, eller i hvert tilfælde lig min opfattelse af dem. Jeg synes dog ikke det er et dårligt træk, tværtimod. Denne branche kræver følelsesmæssig detachement for både kunder og sælgere, ellers forplumres seancen. 

Hvad angår mænds kapacitet for at adskille følelser og sex, ja der er jeg lodret uenig med dig. Det mener jeg sagtens vi kan, dog er det min opfattelse at de kunder der søger mere end "blot" sex, der søger illusionen om et forhold når de betaler for sex, allerede er trådt i fælden før de overhovedet møder  den prostituerede. Pigen spiller jo den rolle hun bliver betalt for, og er hun god til det, så ender kunden med at overbevise sig selv om at "det" er ægte.

Hvorimod den kunde der køber en seksuel ydelse for (n)ydelsens skyld kommer ind med åbne øjne, og accepterer at der foregår en transaktion mellem to parter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gomorra skrev, for 10 timer siden:

Ah Cage

1. Elsker dine indlæg, du kan formulere dig som få og det giver dine holdninger en vis kredibilitet i min verden.

2. Hvad angår mænds kapacitet for at adskille følelser og sex, ja der er jeg lodret uenig med dig. 

1. Tusind tak. Dem slags gør mig både rørt og stolt ;)

2. Tænk den uenighed kan jeg ikke få øje på. Du har fuldstændig ret, og måske har jeg ikke fået det til at stå knivskarpt, at vi alle naturligvis har forskellige præferencer og tilgange til kvinder og gp'ere. Selve indlægget er jo mest tænkt som lidt provokation til de der die hard feminister - der bl.a. har forpestet forholdet mellem mænd og kvinder hos eksempelvis vores broderfolk i Sverige. 

Jeg anerkender fuldt ud, at mange har et sundt forhold til sit eget "forbrug" af gp ydelser. Min egen erkendelse af min manglende evne til det er personlig - og denne tråd skal ses i sammenhæng med den status tråd jeg refererer til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fint at man til tider kan have en debat herinde der ikke foregår på nationen niveau, med elendig grammatik og fyldt med stavefejl.

Det er nok nærmere mig der misforstod dit indlæg, og enig - det der foregår på den anden side af sundet er helt grotesk..

Jeg respekterer din ærlighed og afklarethed omkring dit forhold til GP'er, det er det vigtigste i denne branche:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...