Hop til indhold
22 cm and thick

Hot Sweet Julie. Deepthroat, great tongue kissing, tight and wet pussy

Recommended Posts

Hej med jer - gæve svende!

Så var jeg endnu engang på horehus. Målet for mit besøg var:
https://annoncelight.dk/showad/208254
Efter at have fået adressen gik jeg hen til døren og blev lukket ind. Må indrømme at synet der mødte mig skuffede en smule. Hun var en DEL mere buttet end billederne gav udtryk for. Men da hun begyndte at snakke besluttede jeg mig for at blive da hun virkede oprigtig sød og rar. Havde da heller ikke mere end lige hilst på før hun begyndte at snave mig. Ja ok det var da fint selv om jeg ikke er den store "snaver", men det viser da sikkert at hun havde indlevelse. Bemærk hun snavede INDEN betalingen var faldet.
Betalte 600 for 15 min og tøjet blev smidt og vi gik i gang med løjerne. Hun suttede virkelig som en drøm og tog den dybere end dybt. Eneste anke var den manglende savl og mundvand. Af grunde jeg ikke skal komme ind på her nåede vi ikke at kneppe, men i stedet suttede hun mig til jeg var ved at komme hvorefter hun klarede resten med hånden. Efter det var jeg virkelig tømt - HELT tømt.
Rummet var ret spartansk indrettet men på væggen hang der en STORT ur der blev skævet en del til med jævne mellemrum, så tror hun er typen der giver den gas i den tid der er betalt for, og så ikke længere.
Om jeg kommer igen? Måske for at få et suverænt godt blow, ellers er det nok tvivlsomt.

Nu kan jeg da klare mig lidt indtil jeg igen skal have:

FISSE!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Edit: brugte søge funktionen så så først bagefter det var på fyn den her anmeldelse var for hende.

Var forbi Julie her til aften, og grundet din anmelde blev jeg ikke overrasket over pigen der åbnede, ja måske ikke helt nye billeder, men hendes søde øjne fanger en lidt på billederne og viste sig os de gjorde irl :)  Men nok om det da det jo er en smagssag om man er til lidt ekstra kg eller ej.

Men jeg ankom til Århus N 10min før aftalt tid så jeg ville være sikker på og være der til tiden, var nemlig lidt i tvivl om hvor svært det skulle være og finde en p plads til bilen, den blev dog fundet rimelig hurtigt da jeg netop havde spurgt ind til det og hun sagde "Its a parking behind street" som så viste sig og være 100-200m væk hvilket jo var perfekt, fik smidt bilen og fik en sms med husnummeret og en etage hvor jeg diskret listede ind af, dørene var åbne da jeg kom, blev taget imod med et smil og et knus da jeg trådte ind af døren til lejligheden, musikken kørte i baggrunden med dire straits så allerede der var jeg klar på og danse selvom det jo ikke var det mit ærinde var hehe, men pengene skiftede hænder og hun gik lige hurtigt på toilettet i 2 min for derefter og komme ind og begynde og klæde mig af så vi kunne komme over i sengen, efter en 5 min kys og lidt kælen for mis og klitten var hun klar og var jeg skam osse efter hun jo havde leget med den i mellemtiden, dog går den 1 gang aldrig længe før den skydes af, så efter et dejligt blow (uden) så på med gummihætten og hende ovenpå og efter kort tid kunne jeg ikke holde den tilbage længere og måtte fyre den af oppe i hende i gummiet, endte med da jeg var kommet sidste (3) gang at der var gået 50min, så efter lidt snakken og nussen fik jeg taget tøjet på og fundet bilen igen, syntes ikke der er grund til jeg kommer helt i detaljer med hvad der mere skete i mellemtiden :-P men en sød pige der var dejlig og bruge lidt tid og penge på.

Redigeret af HirtshalsFyr
Pigen har flyttet "lansdel"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...