Hop til indhold
Guest Dialga

Fkk sharks

Recommended Posts

Guest Dialga

hej alle de herre

 

havde en efterlysning vedr. sharks men der kom ikke rigtig noget så jeg måtte jo selv tage turen og se hvad denne klub kunne tilbyde af gode godter. 

Ankom der fredag d. 8 omkring midnat da tyren, igennem Tyskland tog længere tid end planlagt. Velankommet betaler man 60euro for indgangen som så er inkl. Mad og drikke (soft drink). Denne aften var der grillmad jeg fik dog ikke rigtig spist da dette var klaret på køreturen. 

Syntes lige jeg vil kridte banen op så folket ved hvad målet er med et fkk besøg for mig. 

1. Smukke piger

2. Smukke piger igen gerne lidt petit

3. At knalde så meget som og så mange som muligt

derudover er resten bare bonus, jeg går ikke efter GFE eller den slags da dette klares andet sted fra, kys er heller ikke noget jeg søger men kommer det så kommer det  

Fik gået mig den obligatoriske runde så jeg kunne se udvalget, men må dog indrømme at udvalget var meget skuffende, der var omkring 40-50 pige børn helt nøgne men ingen af dem fik mig helt op at ringe på deres udseend. 

Første pige. 

Fandt en pige som havde et smukt ansigt men ikke specielt lækker krop, fik snakket lidt med hende og hun ville sælge alt muligt udover det normale, dette er jeg dog immun over for så dette fik hun ikke held med. Vi kom dog på rum og sutte kunne hun og sex var ok men hun forsøgt dog under hele seancen at sælge alt muligt, da dette ikke lykkes hende blev hub sur og ville bare havde det overstået. Så det blev det efter div. Stillinger. 

 

Anden pige

anden pige var en lille petit sag med stor krøllede hår. Henvendte mig til hende da jeg troede hun var en jeg havde leget med i en klub i Køln engang. Dette var ikke tilfældet. Mens vi stod der og snakkede og holde i hånd blev den lille ven lidt liderlig og vi måtte på rum. Dejlig lille sag med en dejlig petit krop og masser af nærvær og kys. Legede med pigen i den halve time og pænt tak og ud. 

 

Sad et stykke tid og kiggede efter det næste mål men var dog skuffet over udvalget da ingen af pigerne havde de preferencer jeg søger. Kom i snak med en svensk herre og hyggede mig lidt med ham. Han ville på rum og det ville jeg også inden jeg skulle retur til hotellet. 

 

Tredje pige 

sad i baren og overvejede, at køre retur da udvalget ikke var super godt, kom dog i snak med en blonde høj pige som sad ved siden af, ikke min type overhovedet men hun var sød og vi snakkede længe om alt og intet. Tænkte hvad sivens man må jo udvide sin dame liste og på rum kom vi. Dette var super dejlig sex og masser af kys og kram og hun var rigtig behagelig at hygge med. 

Lige efter kærte jeg retur til hotellet og videre syd på. Overvejer at give fkk sharks et skud mere på vej retur men klubbens pige udvalg har godt nok skuffet mig. Resten af klubben er super fin med kæmpe ude område og ok mad. 

 

Dialga

ps. Skrevet på min mobilos så alle fejl og gratis til folket.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det informative indlæg. Jeg har selv luret lidt på at tage en tur på Sharks. Kan du huske, hvad du betalte hver af pigerne? Og nævnte hende den første noget om prisen på ekstraydelser? Og hvad er med i grundpakken?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Prisen er 50 euro pr. 1/2 time. Og det er for fransk og alm sex. Er ikke 100 % sikker men mener at bj er uden som standart.

Anal er altid extre. Kender dog ikke prisen på Sharks. Nogle piger vil gerne have lidt extre for tunge kys, sorte kys og finger leg. Mens andre ikke tager noget for det. Og andre igen slet ikke er til det. Det er meget forskelligt fra pige til pige.

Mine egne erfaringer fra Sharks er at de piger der er mest kontakt søgende også er dem der plager mest om mere salg og igen også er dem der giver den ringeste service hvis man ikke har købe extre. Dette er som sagt mine erfaringer og behøver ikke gælde for alle pigerne på stedet. Har langt fra prøvet et tur med dem alle sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dialga

Prisen er som oralis også skriver. 50€ For en halv time med blow uden og alm sex. 100€ for anal men ikke alle piger tilbyder den slags. 50€ for at komme i deres mund. Fik ikke prøvet noget extra da det kun var den første pige som ville det hele. Men da hun var for pushy så gider jeg ikke det pjat. Den lille petite poge kyssede gratis men tilbød ikke anal som jeg ellers gerne ville med hende. Jeg tror også som Oralis skriver, at dem der er mest opsøgende også vil sælge mest og hvis ikke du køber noget bliver det bare en dårlig tur. 

Jeg tror jeg giver det et skud igen på vej tilbage til dk på næste søndag. 

 

Dialga

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...