Hop til indhold

fantastisk oplevelse

Featured Replies

Skrevet

http://side6.dk/resultatside/?q=transmartina

tog lige en tur forbi her , havde aftalt overs sms , 30 min med alt hun tilbød,

med andre dårlige erfaringer i baghovedet var jeg noget spændt på om dette møde ville leve op til det hun havde lovet,

Men må sige fik nok en af de bedste sexoplevelser jeg har haft , sikke en flot steg, billeder er ægte, hun begyndte at græmse på mig inden vi var nået ind i værelset , og så tog hun mig i hånden ,vi gik ud på badeværelset , hvor jeg lige skulle vaske kalorius , mens jeg stod og gjorde ham  ren skulle jo have super fransk  , stod hun bag mig og kyssede kælede mig på ryggen , så jeg var kamklar inden der var gået 20 sekunder. der var ikke de ting vi ikke gjorde , lige fra kys golden shower , ja alt hvad der findes af god sex , så 45 min gik inden vi var færdige , hun blev faktisk ked af at jeg ikke kunne mere, var stadig godt liderlig, og det var ægte ingen skuespil.

Så der skal jeg helt sikkert tilbage igen

Skrevet

Ja tak , har også planlagt et besøg mere ,  

Skrevet

Hvad var prisen ?

Skrevet

Har en aftale med hende i morgen , måske der var en der ville med og lave en 3 Kant , kunne være skide frækt 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.