Hop til indhold
Guest dallevalle

fantastisk oplevelse

Recommended Posts

Guest dallevalle

http://side6.dk/resultatside/?q=transmartina

tog lige en tur forbi her , havde aftalt overs sms , 30 min med alt hun tilbød,

med andre dårlige erfaringer i baghovedet var jeg noget spændt på om dette møde ville leve op til det hun havde lovet,

Men må sige fik nok en af de bedste sexoplevelser jeg har haft , sikke en flot steg, billeder er ægte, hun begyndte at græmse på mig inden vi var nået ind i værelset , og så tog hun mig i hånden ,vi gik ud på badeværelset , hvor jeg lige skulle vaske kalorius , mens jeg stod og gjorde ham  ren skulle jo have super fransk  , stod hun bag mig og kyssede kælede mig på ryggen , så jeg var kamklar inden der var gået 20 sekunder. der var ikke de ting vi ikke gjorde , lige fra kys golden shower , ja alt hvad der findes af god sex , så 45 min gik inden vi var færdige , hun blev faktisk ked af at jeg ikke kunne mere, var stadig godt liderlig, og det var ægte ingen skuespil.

Så der skal jeg helt sikkert tilbage igen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Har en aftale med hende i morgen , måske der var en der ville med og lave en 3 Kant , kunne være skide frækt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...