Hop til indhold
camfyr5700

Annabelle hos Vojens Drømmepigerne

Recommended Posts

Hej alle sammen.

Jeg har to gange inden for den sidste måneds tid haft fornøjelsen af at besøge Annabelle hos Vojens Drømmepigerne. Profil kan ses på www.vojensdream.dk.

Desuden har Annabelle en profil herinde under navnet tøsen85, her annoncerer hun også når hun er på job i Vojens.

Stedet Vojens Drømmepigerne er fint, dejlig diskret beliggende i industriområde, og der kører såmænd også en bus fra Vojens station, næsten lige til døren. En telefonpige viser gæsten tilrette i hyggerummet, og kort tid efter dukker pigen op og man aftaler hvad der skal ske, og derefter smutter hun ud med pengene, og kommer straks ind igen, og så er vi igang.

Annabelle er en superlækker tøs, og alderen opgivet til 30 år passer fint. Kroppen er fin, naturlig og solbrun og mispigen er HELT glat og nybarberet, ligesom jeg kan lide det.

Jeg bestemte mig begge gange for at Annabelle og jeg skulle hygge os i 45 min, til den nette pris af 1700,- Det er så almindelig "blide former" uden nogen særlige tilkøb.

Annabelle kommer som sagt ind og kalder mig hen til den store seng og så er vi ligesom i gang. 

Annabelle stråler af liderlighed og hun bliver glad da hun får pillet mine boxershorts af og mine 18cm præsenteres. Den tøs kan simpelthen bare godt lide pik, det er helt tydeligt.

Hun blev kneppet godt og grundigt i mund og fisse i varierende stillinger som vi fandt på hen af vejen det tyder på at doggy er en af Annabelle's favoritter, og jeg fik også fornøjelsen af at smage lidt på den glatte fisse, mums siger jeg bare, sgu alle pengene værd.

Afhængig af dagsformen kan man komme af med sprøjtet mere end een gang, mit havnede bl.a. i gummimanden dybt i fissen i en doggy, og ud over b-skåls brysterne.

Alt i alt en super oplevelse som måske trænger til en gentagelse i nær fremtid!

Go for it boys!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...