Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi Sri Ma Lai i sidste uge. Gennemsobert sted, med rigtig god massage.

Er der nogen, i nyere tid, der har fået "ekstra" der?
De enormt søde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pervy skrev, den 15. juli 2016 at 19:01:

Jeg var forbi Sri Ma Lai i sidste uge. Gennemsobert sted, med rigtig god massage.

Er der nogen, i nyere tid, der har fået "ekstra" der?
De enormt søde :-)

Får massage hos Sri Ma Lai relativt ofte. Som du skrive et sobert sted, god massage. Du kan godt få et HJ, men er ikke blevet tilbudt andet og har aldrig spurgt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
xxl lover skrev, den 19/7/2016 at 23:45:

Får massage hos Sri Ma Lai relativt ofte. Som du skrive et sobert sted, god massage. Du kan godt få et HJ, men er ikke blevet tilbudt andet og har aldrig spurgt

Er det meget modne thaier der er der eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De sidste par gange, jeg har været hos dem, har det været hos en "yngre" model. Sød og med lange dejlige ben. Lidt strækmærker på maven, men det gør ikke noget.

Første gang endte med at være halvanden time, hvor hun masserede med olie og til sidst begyndte hun stille og roligt at tage fat med hånden. Massagen koster 400 kroner, men vi snakkede ikke priser overhovedet på noget tidspunkt. Det var pænt spændende :) Men jeg hjalp hende med at få tøjet af og det gik også fint.

Jeg holder ikke længe med sådan en kyndig hånd, så om på ryggen med hende, men jeg slikkede. Heller ingen brok der. Hun kom (eller fakede godt). Jeg endte med et afsluttende håndjob udover hendes bryster. Da jeg var færdig, var der gået 1½ time og jeg slap med 1.200 kroner.

Anden gang var fremgangen i store træk den samme. Dejlig massage, god pirren og så om på ryggen med hende og efter lidt slik, skulle jeg se om hun ville mere. Hun rømmede sig lidt da jeg satte hovedet for åbningen, men jeg gled glat ind - uden kondom. Igen. Jeg holder superringe, så lidt ind, lidt ud, lidt kysseri på munden, lidt ind igen, lidt ud (så kom jeg udenfor), lidt ind igen, så kom jeg igen, så ud og så tog hun hånden. Da var jeg lidt brugt, så jeg tog over og bad hende slikke mine boller. Ingen brok, lidt grineri. Og så kom jeg tredje gang.

En time. 1.200 kroner.

Blev selvfølgelig en smule bekymret, da hun nævnte, det var farligt, det vi gjorde. Først der tænkte jeg over at hun måske ikke var helt beskyttet. Ahem.

Men værdi for alle pengene. Sødt smil og med på alt, jeg har kastet efter hende uden brok.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...