Hop til indhold
Gæst

Min tur med Den underdanige

Recommended Posts

Gæst

Jeg har nogle gange haft besøg af en mand, som godt kan lide at blive sat på plads og bestemt. Tror han er leder for nogle medarbejdere, hvor han så bestemmer over dem, men når han besøger mig, er det mig der bestemmer. Glæder mig altid når han kommer i sin fine bil og flotte tøj.

Den her aften kom han forbi til en omgang, så han kunne blive sat på plads, han elsker at blive talt grimt til, at få smæk og spyttet i ansigtet, men den her gang var det ikke nok for ham, han ville have mere ydmygelse, så jeg måtte have fat i en af mine venner som altid står til rådighed, desværre for min lille slave kunne han først være der en time senere, så mens jeg ventede på ham, blev han forvist til min stue, mens jeg tog imod et par andre gæster, så han kunne høre jeg kneppede dem hihi. måske får han lov til at ligge under min seng en anden gang.

Efter gæsterne var gået, måtte jeg lige kigge til ham, for at se om han lavede noget han ikke måtte, og ganske rigtig sad han og spillede sin lille pik, fy skam dig, så flere lussinger til ham, heldigvis kom min ven kort efter. så ud i entreen med min lille slave, med døren på klem, så han kunne se mens jeg gik i gang med at sutte min vens lækre stive pik og snart at han kneppede min stramme våde fisse på sofaen, først red jeg ham så slaven kunne se hvordan jeg nød det og bagefter en lækker doggy helt i bund i min fisse, fuck det var godt med en ydmyg tilskuer med en lille pik, så kunne han lære det.

Snart skulle min ven sprøjte, og min slave fik lov til at komme ind i stuen igen, så min ven kunne sprøjte ud over ham mens jeg spyttede ham i munden, velfortjent. superlækker omgang, vildt som jeg kan lide det.

Vil du have samme omgang, eller måske noget der er frækkere???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Personligt finder jeg alle former for BDSM, smerte og ulækre ting aldeles frastødende. 

Men @Amanda23 hold nu op hvor er du en fræk trunte....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 2 timer siden:

Personligt finder jeg alle former for BDSM, smerte og ulækre ting aldeles frastødende. 

Men @Amanda23 hold nu op hvor er du en fræk trunte....

Hvis man ikke kender Amanda , kunne man godt tro at hun er en lidt uartig pige .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har engang lavet en seng, hvor der kunne ligge en fastspændt slave inde under.

Sener blev det også lavet så slaven kunne fastspændes på sengen, også hovedet, så slaven rigtig kunne følge med i det, når hans Frue blev gennemkneppet af hendes Bull lige over hans ansigt. Ret frækt ;)

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...