Hop til indhold
Jb232

Tips inden nybegynder kører til Harmony Hamborg

Recommended Posts

Hej Drenge

Jeg har med stor fornøjelse læst en del herinde om Harmony i Hamborg. Og nu skal det være min tur :)
Så melder der sig alligevel nogle spørgsmål:
1: Hvad er en god ide at have med?
2: Må man have sin smartphone med ind? Er der wifi?
3: Hvad med kontanter, medbringer man bare en stor stak og henter lidt af gangen i sit skab?
4: Andre tips du mener jeg kan have nytte af?

Hilsen JB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Hej

Der er ikke wifi. Og det er ikke god stil at tage mobiltelefonen frem uden for omklædningsrummet. Mange gør det dog, men det gør det ikke mindre forkert.

Er du selv afsted så medbring evt. en bog eller et blad, så har du noget at lave mens du samler kræfter til en ny tur.

Hav godt med euro med og gerne i 10, 20 og 50 euro sedler. Da pigerne ikke altid kan veksle. Efter man er færdig på rum/kino går man sammen med pigen ud i omklædningsrummet, hvor du betaler pigen. Nogle tager lidt euro med i badekåben og betaler pigen på rummet inden de går ned. Med på FKK er det kotyme først at betale når i er færdig.

Prut ikke om prisen og spild ikke pigernes tid. Kommer der en pige hen og snakker med dig, som ikke lige er din type så sig hurtig fra.

Som ny skal du dog ikke finde dig i hvad som helst. Mener du at pigen har snydt med tiden så gå i receptionen og snak med hende der står der. I sted for at skændes med pigen ude i omklædningsrummet eller på værelset.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Evt

en toilettaske med lidt duftevand og tandbørste og kam/ børste 

det med duftevandet har jeg fået flere positive bemærkninger om - de kan naturligvis godt lide man lugter godt - ellers fuldstændig enig med Orialis 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Ja toilet taske med diverse i er altid en god ide. På harmony er der dog altid engangs tandbøster og tandpasta, vatpinde, deo og som regel også noget fugtighedscreme til fri afbenyttelse. 

Generelt er pigerne glade for hvis hygiejnen er i top. Så brug hellere 5 min på en hurtig skyller hvis der er gået et par timer siden det sidste rum.

Har endnu ikke mødt en pige der havde det mindste i mod lige at lige vente et par min på at jeg friskede mig op efter vi var blevet enig om at gå på rum.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jb232 skrev, for 4 timer siden:

Hej Drenge

Jeg har med stor fornøjelse læst en del herinde om Harmony i Hamborg. Og nu skal det være min tur :)
Så melder der sig alligevel nogle spørgsmål:
1: Hvad er en god ide at have med?
2: Må man have sin smartphone med ind? Er der wifi?
3: Hvad med kontanter, medbringer man bare en stor stak og henter lidt af gangen i sit skab?
4: Andre tips du mener jeg kan have nytte af?

Hilsen JB

Oralis nævner det meste, selv har jeg fået ros for at toilettasken hang synligt i mit skab.

Hav nogle 10€ sedler med en typisk koster en tur i høet 60€ betaler man med en halvtredser og en tyver har nogle af pigerne problemer med vekselpengene.

Spørger pigerne "er du her for første gang" så svar ja i denne klub. Pigerne ser lynhurtigt at du er ny på stedet.

Start med en kop kaffe, et glas cola eller andet i baren, ha det ikke travelt, alkoholfrie drikkevarer er med i prisen.

Du er nu blevet kontaktet af en eller flere piger. Sig du har kørt langt og trænger til lidt ro. Gå lidt rundt og se på lokalerne mm.  er du helt oppe at køre så bed en af pigerne at vise dig rundt, i ender nok i høet.

Generelt bør du give dig tid til at hyggesnakke med pigerne, det betaler sig.

Husk! Vi danskere har ry for at være høflige blandt pigerne, det lønner sig.

Hvis du kan så kom tidligt på dagen, da er du sultanen i haremmet.

Vær opmærksom på at den kommende weekend 15.-17. juli er den største ferieudrejse weekend i Tyskland. Der er meget vejarbejde fra grænsen til Hanmburg.

Normalt tager turen fra grænsen ca. to timer læg 45 min til her i sommer.

God Tur

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undgå at falde for den første den bedste pige med kunstige bryster og store læber, du ser i omklædningsrummet - og spilde din tid med at sidde og vente på at hun bliver ledig. Nok skal man lige tage en kop kaffe og evt. lidt at spise, når man lige er ankommet, men pigerne gider ikke fyre, der bare sidder og kigger dem ud og afviser dem på stribe - mange af pigerne kommer kun en gang og spiller op - og du risikerer en kold skulder, hvis du ikke forstår at afvise dem uden at holde muligheden åben for Zimmer senere.

Har du lyst til en pige, men ikke lige føler dig i stødet - så hold dig ikke tilbage for at sige til hende, at du synes om hende og at hun gerne må kontakte dig lidt senere - så holder hun øje med dig - og på bare et lille blink, når du er klar, kommer hun straks over til dig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mester75

Ved godt at det er en smule off-topic, men da tråden handler om at være nybegynder inden for FFK klub verden drister jeg mig alligevel til at spørge. Hvor meget koster sådan en aften. Betaler man for indgangen og pigerne efterfølgende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

På Harmony betaler du 50€ i entre, entreen indbefatter brug af huset, saunaer, mad og alkoholfrie drikke. Indtil 31 Aug. er der grillmad og gratis fadøl med i entreen.

En halv time i høet koster normalt 60€, der kan være ekstrabetaling hvis man har specielle ønsker.

Massage hos massøren koster også, det dog kan anbefales.

Prisen afhænger af hvor mange gange du er med pigerne.

På flatrate derimod (eks. Fantacy Lounge) betaler man for entre og ydelser en gang, så er det lige meget hvor ofte man er i høet, kvaliteten er dog ikke som FKK. 

Jeg kommer begge steder og hygger mig begge steder.

Redigeret af Gungner
Tilføjelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger, uden transport og evt hotel regnet med, 4-500 euro på en dag, jeg kommer gerne omkring middag, og køre sjældent senere end 24-01, det er gode 12-13 timer, med flotte piger, sauna, massage, hygge, total afslapning og for mig rigeligt sex. Regnestykket ser sådan her ud, 50 i indgang, 35 massage, 1-2 x 1 time, 1-2 x 1/2 time, så er der sex ca hver anden time, der er tid til lidt snak, en lille lur, sauna og massage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fecking skrev, den ‎14‎-‎08‎-‎2016 at 00:17:

Jeg bruger, uden transport og evt hotel regnet med, 4-500 euro på en dag, jeg kommer gerne omkring middag, og køre sjældent senere end 24-01, det er gode 12-13 timer, med flotte piger, sauna, massage, hygge, total afslapning og for mig rigeligt sex. Regnestykket ser sådan her ud, 50 i indgang, 35 massage, 1-2 x 1 time, 1-2 x 1/2 time, så er der sex ca hver anden time, der er tid til lidt snak, en lille lur, sauna og massage. 

"... en lille lur, ..." Kan (må) man sove i klubberne??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 2 minutter siden:

"... en lille lur, ..." Kan (må) man sove i klubberne??

Det kommer nok mest an på hvor du gør det - det går jo ligesom ikke at ligge sig til at sove der, hvor pigerne exponerer sig selv - men du kan som regel sagtens finde et roligt  hjørne, hvor det ikke generer nogen - jeg tog f.eks. igår på Harmony en lille lur i bio-saunaen - men ellers kan man nok snige sig til en lur bagerst i kinoen, på liggestolene udenfor (dog lidt for koldt på denne årstid - og det regnede også lidt ;-) ) - bare det ikke er alt for påfaldende, i fire timer med højlydt snorken og tissemanden fremme :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er 3 "senge" nede bagerst i klubben, det er også dernede massøren holder til, der har jeg mere end engang lige taget en power nap, og jeg er ikke den eneste, der er rimelig roligt, og ikke den mest besøgte del af klubben.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...