Hop til indhold
nykfgut

Wangthong massage nyk. Falster

Recommended Posts

hej alle sammen

jeg har før skrevet om dette sted, men nu er der kommet nye piger så jeg tænkte at jeg ville fortælle om mine oplevelser med de nye.

jeg har været der to gange siden de nye piger kom til. Den første gang var ikke noget specielt. Hun virkede som om hun ikedede sig og bare ville have det overstået. Hun havde også meget svært ved bare at tale engelsk så kommunikationen var meget dårlig. Jeg ved ikke hvad hun hedder, men hun havde en tatovering på sit ene bryst, og det er jeg heller ikke så stor fan af. Da jeg gik derfra den dag følte jeg egentlig at jeg havde spildt mine penge.

Den næste gang var dog anderledes. Der var det den anden pige. Hun var en rigtigt flot pige. Jeg vil tro hun var i slutningen af tyverne. Jeg købte en halv time med alt for 1000 kr, og fik først en rigtigt lækker omgang massage, hvilket hun faktisk var ret god til. Da det kom til det andet, var det helt fantastisk. Hun var meget nærværende og det føltes virkelig som om hun nød det. Nærmest som man har det med en kæreste. Det bedste var dog at da jeg bad hende om at gøre det færdigt med hånden, nussede jeg hende bagi, og hun nød at få finger i numsen. Det var bestemt ikke sidste gang jeg har besøgt hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejlig anmeldelse - er der et link.

Hende nummer 2 lyder som en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...