Hop til indhold
Gæst

en historie, som kunne være fra 'de grå sider'..

Recommended Posts

Gæst

Inspireret af Amandas fortælling, som var så dejlig fræk, vil jeg da lige dele en lille oplevelse med jer.

Intro: Port Banus v/Malaga i Spanien. Inviteret i min egenskab af fast elskerinde for en dansk forretningsmand. Vi var dernede for at finde en sommerbolig og se på en ny båd.

En aften var vi inviteret ud at spise et lækkert sted af to danske ejendomsmæglere, som jo klart så en interesse i, at huset blev købt hos dem. Lækker mad og rigeligt med drikkevarer. Jeg drikker sjældent så meget, så var tæt på ædru, da historien udspiller sig.

Min 'mand'  havde taget godt for sig af både mad og drikke, og de to ejendomsmæglere kunne ligesom godt se, at der ikke kunne tales mere seriøs business den aften, så de hjalp mig med at få ham bugseret ind i en taxa hjem til hotellet. Det skal her nævnes, at han var både høj og muskuløs. Et stort brød.

Da vi når hotellet, hjælper chaufføren mig med at få ham af bilen. Og kører hurtigt igen. Her står lille mig med en kæmpe mand, som nærmest ikke kan stå på benene.  Hvordan skal det dog lykkedes for mig at få ham op i seng?

Vi bor på det lækreste 5-stjernede hotel. Glas, marmor, top lækkert. Vil ikke nævne navnet her.

Vel inde i receptionen er jeg tæt på at 'bukke under', fordi jeg halvt bærer/slæber min mand. Kigger rundt og får øje på netportalen og hotellets Concierge. Signalerer med øjnene, om jeg mon kan få lidt hjælp. Please.

Høflige og med et skævt smil kommer de over og tager over. Tager fat og støtter og slæber min mand hen til elevatoren og hen ad hotelgangen og ind i vores suite.

Får ham læsset af inde på sengen. Puha. Stor lettelse. Så må han sove brandert ud.

Jeg lukker døren ind til soveværelset og står nu i stuen og takker 'de herrer' på mit bedste engelsk for deres indsats. Vil give dem rigeligt med drikkepenge for deres hjælp. 

Den ene smiler skævt og sender mig elevatorblikket og siger, at han da kan finde en bedre måde at sige tak på. Den anden ryster smilende på hovedet og siger noget på spansk, som jeg ikke helt kan tyde. Tager sin mobil og ringer. Jeg forstår så meget af samtalen, at jeg bliver hed indeni. De vil gerne ha' afløsning i receptionen den næste times tid. Da de er optaget af at hjælpe en gæst - wow.

Her står jeg alene med to sultne mænd kun iført stilletter, blonde lingerie og en luftig sommerkjole. 

De herrer stiller sig hhv. lige foran og lige bagved mig. Den ene tager blidt, men fast om min nakke og kysser mig. åh. Kan stadig mærke følelsen i min krop. Gnisterne flyver. Intenst - tunge mod tunge. Hans anden hånd presser min hofte mod hans begyndende rejsning.

Imens har den anden gang i at kysse og slikke mig i nakken og ned af min bare ryg, hvor kjolen tillader det. og hans hænder kæler for mine bryster gennem det tynde stof. Jeg klynker og kan næsten ikke stå på benene. 

Vi får flytter os hen til sofaen. Ham bagved får lynet min lynlås ned i kjolen, og skubbet stropperne ud over mine skuldre, så kjolen ender i en bunke v mine fødder. 

jeg bliver bukket forover hen over sofaen. han går på knæ og skubber mine blondetrusser til side og slikker mine rystende inderlår og åbner mine våde mis med sin tunge. er så våd og hævet og klar. Han presser to fingre op i min våde mis. Rammer efter kort tid plet på mit g-punkt og safterne strømmer ud i hans ansigt. Han mumler en masse på spansk og slikker og kæler for mig.

Imens har den anden taget sit tøj af og sidder nu på knæ på sofaen foran mig og kæler for sit stive lem. Jeg er top tændt. Tager ham i munden. Åh, så skønt. Nyder at mærke ham dybt i min mund.

Ham som slikkede mig vil nu være med i løjerne. Det mærker jeg, da en stiv pik presser sig ind i min våde, våde mis. Han tager fat i mine hofter og styrer farten. Åh, aldrig har jeg prøvet noget lignende.

Da de begge er kommer med et brøl - bliver jeg blidt lagt på sofaen. Ham, der tog mig bagfra er stadig totalt stiv og får placeret en stor pude under mit hoved og så får han ellers slikket pik. Vådt, blidt og intenst.

Har dog svært ved at koncentrere mig, da den anden kæler for min mis med både fingre og tunge og mund. Han kan nogle tricks, så jeg kommer med et brag og skriger min orgasme ud.... - resten af detaljerne fortaber sig i orgasmens tåge.

Men vi slutter af med et fælles bad i det store badekar. Sjældent har jeg været SÅ mæt, da jeg faldt i søvn på sofaen. 

Og næste morgen kunne min 'mand', da sletikke forstå, at jeg kommer ham i møde med et stort smil. Han har max. dårlig samvittighed og sponserer den helt store shoppetur. Frit valg på alle hylder. Totalt win win, smiler.

Under resten af opholdet på hotellet bliver jeg mødt af store smil, hver gang jeg ser 'de herrer' i receptionen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AalborgLook skrev, den 15. jul. 2016 at 11:18:

Fræk læsning, men lod du 2 fremmed mænd kneppe dig uden gummi?

Det er over 15 år siden, men står lysende i min erindring. Så fedt et minde. Og nej, bruger altid gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 23 minutter siden:

Det er over 15 år siden, men står lysende i min erindring. Så fedt et minde. Og nej, bruger altid gummi.

Det tænkte jeg også ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
Mizz Skov skrev, for 4 timer siden:

Inspireret af Amandas fortælling, som var så dejlig fræk, vil jeg da lige dele en lille oplevelse med jer.

Intro: Port Banus v/Malaga i Spanien. Inviteret i min egenskab af fast elskerinde for en dansk forretningsmand. Vi var dernede for at finde en sommerbolig og se på en ny båd.

En aften var vi inviteret ud at spise et lækkert sted af to danske ejendomsmæglere, som jo klart så en interesse i, at huset blev købt hos dem. Lækker mad og rigeligt med drikkevarer. Jeg drikker sjældent så meget, så var tæt på ædru, da historien udspiller sig.

Min 'mand'  havde taget godt for sig af både mad og drikke, og de to ejendomsmæglere kunne ligesom godt se, at der ikke kunne tales mere seriøs business den aften, så de hjalp mig med at få ham bugseret ind i en taxa hjem til hotellet. Det skal her nævnes, at han var både høj og muskuløs. Et stort brød.

Da vi når hotellet, hjælper chaufføren mig med at få ham af bilen. Og kører hurtigt igen. Her står lille mig med en kæmpe mand, som nærmest ikke kan stå på benene.  Hvordan skal det dog lykkedes for mig at få ham op i seng?

Vi bor på det lækreste 5-stjernede hotel. Glas, marmor, top lækkert. Vil ikke nævne navnet her.

Vel inde i receptionen er jeg tæt på at 'bukke under', fordi jeg halvt bærer/slæber min mand. Kigger rundt og får øje på netportalen og hotellets Concierge. Signalerer med øjnene, om jeg mon kan få lidt hjælp. Please.

Høflige og med et skævt smil kommer de over og tager over. Tager fat og støtter og slæber min mand hen til elevatoren og hen ad hotelgangen og ind i vores suite.

Får ham læsset af inde på sengen. Puha. Stor lettelse. Så må han sove brandert ud.

Jeg lukker døren ind til soveværelset og står nu i stuen og takker 'de herrer' på mit bedste engelsk for deres indsats. Vil give dem rigeligt med drikkepenge for deres hjælp. 

Den ene smiler skævt og sender mig elevatorblikket og siger, at han da kan finde en bedre måde at sige tak på. Den anden ryster smilende på hovedet og siger noget på spansk, som jeg ikke helt kan tyde. Tager sin mobil og ringer. Jeg forstår så meget af samtalen, at jeg bliver hed indeni. De vil gerne ha' afløsning i receptionen den næste times tid. Da de er optaget af at hjælpe en gæst - wow.

Her står jeg alene med to sultne mænd kun iført stilletter, blonde lingerie og en luftig sommerkjole. 

De herrer stiller sig hhv. lige foran og lige bagved mig. Den ene tager blidt, men fast om min nakke og kysser mig. åh. Kan stadig mærke følelsen i min krop. Gnisterne flyver. Intenst - tunge mod tunge. Hans anden hånd presser min hofte mod hans begyndende rejsning.

Imens har den anden gang i at kysse og slikke mig i nakken og ned af min bare ryg, hvor kjolen tillader det. og hans hænder kæler for mine bryster gennem det tynde stof. Jeg klynker og kan næsten ikke stå på benene. 

Vi får flytter os hen til sofaen. Ham bagved får lynet min lynlås ned i kjolen, og skubbet stropperne ud over mine skuldre, så kjolen ender i en bunke v mine fødder. 

jeg bliver bukket forover hen over sofaen. han går på knæ og skubber mine blondetrusser til side og slikker mine rystende inderlår og åbner mine våde mis med sin tunge. er så våd og hævet og klar. Han presser to fingre op i min våde mis. Rammer efter kort tid plet på mit g-punkt og safterne strømmer ud i hans ansigt. Han mumler en masse på spansk og slikker og kæler for mig.

Imens har den anden taget sit tøj af og sidder nu på knæ på sofaen foran mig og kæler for sit stive lem. Jeg er top tændt. Tager ham i munden. Åh, så skønt. Nyder at mærke ham dybt i min mund.

Ham som slikkede mig vil nu være med i løjerne. Det mærker jeg, da en stiv pik presser sig ind i min våde, våde mis. Han tager fat i mine hofter og styrer farten. Åh, aldrig har jeg prøvet noget lignende.

Da de begge er kommer med et brøl - bliver jeg blidt lagt på sofaen. Ham, der tog mig bagfra er stadig totalt stiv og får placeret en stor pude under mit hoved og så får han ellers slikket pik. Vådt, blidt og intenst.

Har dog svært ved at koncentrere mig, da den anden kæler for min mis med både fingre og tunge og mund. Han kan nogle tricks, så jeg kommer med et brag og skriger min orgasme ud.... - resten af detaljerne fortaber sig i orgasmens tåge.

Men vi slutter af med et fælles bad i det store badekar. Sjældent har jeg været SÅ mæt, da jeg faldt i søvn på sofaen. 

Og næste morgen kunne min 'mand', da sletikke forstå, at jeg kommer ham i møde med et stort smil. Han har max. dårlig samvittighed og sponserer den helt store shoppetur. Frit valg på alle hylder. Totalt win win, smiler.

Under resten af opholdet på hotellet bliver jeg mødt af store smil, hver gang jeg ser 'de herrer' i receptionen

 

Super historie. Fik mig til at tænke på denne oplevelse:

Et kaffen øde på cafe.
Vi har aftalt en kaffemøde i byen. Det er lidt spændende at møde en fremmed for første gang på denne måde. Jeg har tænkt over vores møde og er lidt nervøs. Efter badet besluttede jeg ikke at tage underbukser på. Måtte simpelthen sidde med nøgen hud mod buksestoffet. Sidder nu og venter på dig. Der er andre på carfeen, men jeg har fundet en plads i et hjørne. Vi har udvekslet ansigtsbilleder, så jeg har en ide om hvordan du ser ud. Jeg er spændt, og selvom der kun er tale om et kaffemøde, er jeg tændt. 

Jeg ser du kommer ind på cafeen. Du ser dig lidt omkring. Jeg rejser mig op, og du får øje på mig. Du smiler og kommer over. Du kommer i et lækkert mørk sæt. Du ser professionel ud. Som om du kommer fra et kontorjob. Nederdel, som nogle måske ville synes var lidt kort, åbenstående skjorte og jakke. Du ser godt ud. Du har høje stilletter og sorte strømper på. Du giver mig hånden. Jeg tager den, men trækker dig ind til mig og giver dig et knus. Du dufter dejligt. Vi sætter os ned. Overfor hinanden. Din skjorte er lidt for åben, og jeg kan se at du har en eksklusiv blonde bh på under skjorten. Dine bryster er runde og velformede i bh’en…

Jeg henter et glas hvidvin til dig. Du drikker af glasset med dine røde sensuelle læber. 
Vi taler videre. fortæller lidt om os selv. Du fortæller, at du også har været lidt nervøs, da du skulle herhen. Du sidder med benene samlet, lidt til den ene side. Din nederdel er gledet op, og jeg kan se kanten af dine strømper samt det nederste af strømpeholderen. 
Jeg får det varmt, jeg har ventet længe på vores møde og jeg bliver liderlig af situationen. Mine forestillinger. Dit ansigt, din krop, at se dig nøgen, røre dig…

Vi sidder i hjørnet af cafeen. Der er folk omkring os, men de ænser os ikke. Du sætter dig længere tilbage i stolen og skiller dine lår en smule fra hinanden. Det er tydeligt at du har strømpeholdere på og jeg kan se huden fra dine lår. Du er lækker og du har flotte ben. Du fører den ene hånd ned og lægger den på dit ene lår. Lader fingrene kærtegne dit inderlår. Du snakker videre, men jeg har svært ved at koncentrere mig og høre hvad du siger. Min pik er stenhård, og jeg mærker at safterne begynder at løbe…

Du lader din anden hånd kærtegne det andet lår. leger med strømpeholderen. længere op under kjolen. du spreder dine ben yderligere og jeg kan nu se at du ikke har trusser på. 
Min pik dunker, og jeg sidder uroligt og spænder i mine balder. Energien strømmer igennem min krop og jeg mærker små stød af orgasmiske kramper. Jeg forsøger at fortælle lidt om mit arbejde, men går i stå. Vi sidder helt stille overfor hinanden nu.
Din ene hånd ligger mellem dine ben. Jeg kan se at du er nybarberet. Du sutter på dine ene finger og fører den langsomt ned mellem dine ben. Du begynder at lege med din klit. Du ser direkte på mig. Som om vi bare holder møde. Du er våd, din mis glinser af dine safter. Jeg har lyst til at slikke dig, men kan ikke flytte mig fra stolen. Der sidder jo folk omkring os…

Du fører en finger op i din kusse, samtidig med at du leger med dig selv med den anden hånd. Du stønner blidt og lukker dine øjne. 

Jeg sidder overfor dig, på den anden side af cafebordet, og ser hvordan din krop spændes, du bøjer din nakke bagover, dine bryster strutter indenunder den tynde skjorte. Jeg kan se dine brystvorter gennem bh'en og skjorten, og har lyst til at slikke dem, slikke dig og din våde kusse… 

Du masturberer nu med hele din hånd, dine kønslæber er våde og hævede, du gnider hurtigere og hurtigere for pludselig at udstøde et lille støn og falde lidt sammen i stolen…

Du ser dig hurtigt om. Ingen omkring har hørt eller set noget. De holder det i værtfald for dem selv. Jeg mærker safterne løbe fra min pik som jeg har siddet og masseret med hånden i den ene lomme…

Vi griner lidt af situationen. Skåler i hvidvinen og du takker for mødet. Lidt røde i kinderne, og spændte om der er nogen der har set eller hørt os, følger jeg dig ud på gaden. Vi aftaler at mødes igen, udveksler mails og jeg kysser dig farvel...

Bliver stadig hård af at tænke på episoden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

uhm, Mannings - lækkert cafemøde.

Super frækt. Hvis det havde været mig, du havde mødt, så tror jeg, at vi var endt ude på cafeens toilet. Din bule i bukserne ville jeg ikke ha' kunnet sidde overhørig. :-)

Men jeg tænker, at du tog revanche, da du mødte skønhed i mere diskrete omgivelser senere hen... Right?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
Mizz Skov skrev, for 8 minutter siden:

uhm, Mannings - lækkert cafemøde.

Super frækt. Hvis det havde været mig, du havde mødt, så tror jeg, at vi var endt ude på cafeens toilet. Din bule i bukserne ville jeg ikke ha' kunnet sidde overhørig. :-)

Men jeg tænker, at du tog revanche, da du mødte skønhed i mere diskrete omgivelser senere hen... Right?

Jo da Mizz Skov, hendes bløde læber omsluttede senere min hårde pik, og hun suttede og slikkede grådigt indtil jeg sprøjtede, og hun mærkede min varme sæd fylde hende mund...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
Mizz Skov skrev, for 11 timer siden:

Inspireret af Amandas fortælling, som var så dejlig fræk, vil jeg da lige dele en lille oplevelse med jer.

Intro: Port Banus v/Malaga i Spanien. Inviteret i min egenskab af fast elskerinde for en dansk forretningsmand. Vi var dernede for at finde en sommerbolig og se på en ny båd.

En aften var vi inviteret ud at spise et lækkert sted af to danske ejendomsmæglere, som jo klart så en interesse i, at huset blev købt hos dem. Lækker mad og rigeligt med drikkevarer. Jeg drikker sjældent så meget, så var tæt på ædru, da historien udspiller sig.

Min 'mand'  havde taget godt for sig af både mad og drikke, og de to ejendomsmæglere kunne ligesom godt se, at der ikke kunne tales mere seriøs business den aften, så de hjalp mig med at få ham bugseret ind i en taxa hjem til hotellet. Det skal her nævnes, at han var både høj og muskuløs. Et stort brød.

Da vi når hotellet, hjælper chaufføren mig med at få ham af bilen. Og kører hurtigt igen. Her står lille mig med en kæmpe mand, som nærmest ikke kan stå på benene.  Hvordan skal det dog lykkedes for mig at få ham op i seng?

Vi bor på det lækreste 5-stjernede hotel. Glas, marmor, top lækkert. Vil ikke nævne navnet her.

Vel inde i receptionen er jeg tæt på at 'bukke under', fordi jeg halvt bærer/slæber min mand. Kigger rundt og får øje på netportalen og hotellets Concierge. Signalerer med øjnene, om jeg mon kan få lidt hjælp. Please.

Høflige og med et skævt smil kommer de over og tager over. Tager fat og støtter og slæber min mand hen til elevatoren og hen ad hotelgangen og ind i vores suite.

Får ham læsset af inde på sengen. Puha. Stor lettelse. Så må han sove brandert ud.

Jeg lukker døren ind til soveværelset og står nu i stuen og takker 'de herrer' på mit bedste engelsk for deres indsats. Vil give dem rigeligt med drikkepenge for deres hjælp. 

Den ene smiler skævt og sender mig elevatorblikket og siger, at han da kan finde en bedre måde at sige tak på. Den anden ryster smilende på hovedet og siger noget på spansk, som jeg ikke helt kan tyde. Tager sin mobil og ringer. Jeg forstår så meget af samtalen, at jeg bliver hed indeni. De vil gerne ha' afløsning i receptionen den næste times tid. Da de er optaget af at hjælpe en gæst - wow.

Her står jeg alene med to sultne mænd kun iført stilletter, blonde lingerie og en luftig sommerkjole. 

De herrer stiller sig hhv. lige foran og lige bagved mig. Den ene tager blidt, men fast om min nakke og kysser mig. åh. Kan stadig mærke følelsen i min krop. Gnisterne flyver. Intenst - tunge mod tunge. Hans anden hånd presser min hofte mod hans begyndende rejsning.

Imens har den anden gang i at kysse og slikke mig i nakken og ned af min bare ryg, hvor kjolen tillader det. og hans hænder kæler for mine bryster gennem det tynde stof. Jeg klynker og kan næsten ikke stå på benene. 

Vi får flytter os hen til sofaen. Ham bagved får lynet min lynlås ned i kjolen, og skubbet stropperne ud over mine skuldre, så kjolen ender i en bunke v mine fødder. 

jeg bliver bukket forover hen over sofaen. han går på knæ og skubber mine blondetrusser til side og slikker mine rystende inderlår og åbner mine våde mis med sin tunge. er så våd og hævet og klar. Han presser to fingre op i min våde mis. Rammer efter kort tid plet på mit g-punkt og safterne strømmer ud i hans ansigt. Han mumler en masse på spansk og slikker og kæler for mig.

Imens har den anden taget sit tøj af og sidder nu på knæ på sofaen foran mig og kæler for sit stive lem. Jeg er top tændt. Tager ham i munden. Åh, så skønt. Nyder at mærke ham dybt i min mund.

Ham som slikkede mig vil nu være med i løjerne. Det mærker jeg, da en stiv pik presser sig ind i min våde, våde mis. Han tager fat i mine hofter og styrer farten. Åh, aldrig har jeg prøvet noget lignende.

Da de begge er kommer med et brøl - bliver jeg blidt lagt på sofaen. Ham, der tog mig bagfra er stadig totalt stiv og får placeret en stor pude under mit hoved og så får han ellers slikket pik. Vådt, blidt og intenst.

Har dog svært ved at koncentrere mig, da den anden kæler for min mis med både fingre og tunge og mund. Han kan nogle tricks, så jeg kommer med et brag og skriger min orgasme ud.... - resten af detaljerne fortaber sig i orgasmens tåge.

Men vi slutter af med et fælles bad i det store badekar. Sjældent har jeg været SÅ mæt, da jeg faldt i søvn på sofaen. 

Og næste morgen kunne min 'mand', da sletikke forstå, at jeg kommer ham i møde med et stort smil. Han har max. dårlig samvittighed og sponserer den helt store shoppetur. Frit valg på alle hylder. Totalt win win, smiler.

Under resten af opholdet på hotellet bliver jeg mødt af store smil, hver gang jeg ser 'de herrer' i receptionen

 

Jeg var ikke klar over at en netportal også kunne bruges til det ?!? ;)

 

Redigeret af Master Bator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...