Bubbaquarks 31 Skrevet 15. Juli, 2016 Hej derude. Der har været meget positive beretninger om op til flere mørke skønheder, men jeg kan simpelthen ikke finde indlæggene. Er der nogle der kan hjælpe mig også gerne med links tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 15. Juli, 2016 Bubbaquarks skrev, 1 time siden: men jeg kan simpelthen ikke finde indlæggene Bemærk at læste bidrag skjules, hvis du ikke søger på den rigtige måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubbaquarks 31 Skrevet 15. Juli, 2016 Og det kan du måske hjælpe mig med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 15. Juli, 2016 Bubbaquarks skrev, for 12 minutter siden: Og det kan du måske hjælpe mig med Nej, jeg ved jo ikke hvilke indlæg du har læst eller hvilke gudinder du konkret søger - men du må kunne huske enkelte detaljer fra de indlæg du har læst - f.eks.: forfatter, sted, en konkret ydelse eller andet du må hakke ind i søgefunktionen - bemærk de udvidede søgefunktioner En anden gang kan du oppe i højre hjørne krydse af at du følger et bestemt indlæg, der interesserer dig meget - og så gå ind i din profil og søge på fulgt indhold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg