Hop til indhold

Recommended Posts

Måske en af de anmeldelser, der ikke burde skrives, da jeg ikke har vældigt meget positivt at skrive.

Ankom uanmeldt og blev hurtigt lukket ind af bagdøren. Huset renoveret indvendigt og udvendigt. En meget slank og spinkel brunette - solbrændt og "Anna" tatoveret på ryggen - viste mig op. ½ time kostede så pludselig 1000 (og ikke 600) og gudskelov havde jeg kun 800 i pungen, som hun tog imod med lidt nedadvendte mundvige. Prisen er OK for ½ time, synes jeg. Blev sendt i bad (så gik tiden med det), men jeg klarede det på ½ minut, da jeg var nyvasket. Ind på sengen, på med gummi og hånd og mund på hastigt og hårdt (bogstaveligt) arbejde. Så stillede hun sig doggy og efter den behandling hun havde givet værktøjet og udsigten til hendes pæreformede bagdel og usædvanligt slanke talje kom jeg endog meget hurtigt. Så sprang hun fremad, smed to vådservietter på sengen og strøg ud af lokalet. OK - anderledes service, end jeg har prøvet før. Hun returnerede efter ca. 1 minut og jeg havde knap fået tøjet på. Jeg var ude af døren på under 10 minutter. Det er vist det, der i fagsproget hedder en quicky ;-)

Anna havde en krop som en 16-årig pige, men ansigt og små hængebryster sagde nærmere 30. Hun var sådan set tiltrækkende nok, men behandlingen ikke så charmerende. Næste gang giver jeg pengene til Røde Kors og tager en "hjælp til selvhjælp" :-):-) Udefra set kan man da kun smile af det !

D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej da røveri Det kan hun ikke leve af i længden !!! SNYT !!!

LING !!

Synd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læste igen ! nej det er netop den anmeldse som er vigtig Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
deerhunter skrev, for 34 minutter siden:

Måske en af de anmeldelser, der ikke burde skrives, da jeg ikke har vældigt meget positivt at skrive.

Ankom uanmeldt og blev hurtigt lukket ind af bagdøren. Huset renoveret indvendigt og udvendigt. En meget slank og spinkel brunette - solbrændt og "Anna" tatoveret på ryggen - viste mig op. ½ time kostede så pludselig 1000 (og ikke 600) og gudskelov havde jeg kun 800 i pungen, som hun tog imod med lidt nedadvendte mundvige. Prisen er OK for ½ time, synes jeg. Blev sendt i bad (så gik tiden med det), men jeg klarede det på ½ minut, da jeg var nyvasket. Ind på sengen, på med gummi og hånd og mund på hastigt og hårdt (bogstaveligt) arbejde. Så stillede hun sig doggy og efter den behandling hun havde givet værktøjet og udsigten til hendes pæreformede bagdel og usædvanligt slanke talje kom jeg endog meget hurtigt. Så sprang hun fremad, smed to vådservietter på sengen og strøg ud af lokalet. OK - anderledes service, end jeg har prøvet før. Hun returnerede efter ca. 1 minut og jeg havde knap fået tøjet på. Jeg var ude af døren på under 10 minutter. Det er vist det, der i fagsproget hedder en quicky ;-)

Anna havde en krop som en 16-årig pige, men ansigt og små hængebryster sagde nærmere 30. Hun var sådan set tiltrækkende nok, men behandlingen ikke så charmerende. Næste gang giver jeg pengene til Røde Kors og tager en "hjælp til selvhjælp" :-):-) Udefra set kan man da kun smile af det !

D

SKANDALØST!.....hvad betyder Hovedgaden LOV?....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
deerhunter skrev, for 21 timer siden:

Stedet er også beskrevet/omtalt under efterlysninger.

Har du et link til den tråd. Synes ikke umiddelbart jeg kan finde noget når jeg kigger på overskrifterne efterlysning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi for at få to piger på samme tid.

Måtte ikke halvdelen af hvad der stod i annoncen, så jeg var jævnt skuffet.

Kan ikke huske hvad de to skulle hedde, men det var nok til at jeg ikke kører til Lov igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 15/7/2016 at 20:06:

Har du et link til den tråd. Synes ikke umiddelbart jeg kan finde noget når jeg kigger på overskrifterne efterlysning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa har været forbi og syntes at det var godt, jeg kunne forstå de havde en pris for 30min hvor man fik super fransk og kunne komme to gange til 1000kr som hun helst ville have man købte, jeg ville have 30min til 600kr og det var uden nogen sure miner, det var sut med komdom en gang ridning og missionærstilling med lyd på de rigtige tidspunkter det lød ihvertfald som om hun kunne lide det, og et kindkys til mig på vej ud af døren :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tog derop for ca 1 månede siden og ringede i forvejen bestilte 2 piger ... jeg betalte for de 2 piger men endte kun med en hun sagde ikke et pip og lagde sig som en død sild på ryggen jeg endte med og måtte gå derfra uden udløsning da det hele simpelthen var så utænde som det ku være dog vil jeg sige at hun så ok godt ud tynd og ung

Redigeret af mumsig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...