Jako 1 Skrevet 14. Juli, 2016 Hey. Søger nogen der måske ville betale et medlemskab for mig på sexhunt.dk eller på scor.dk. Jeg overføre via mobilpay eller sender kontanter. Skriv til mig så finder vi ud af hvordan vi gør det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vikingekongen 130 Skrevet 14. Juli, 2016 Sexhunt ville jeg holde mig fra - det er en dødsild, så hellere satse på scor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6409 Skrevet 14. Juli, 2016 Jako skrev, for 2 timer siden: Hey. Søger nogen der måske ville betale et medlemskab for mig på sexhunt.dk eller på scor.dk. Jeg overføre via mobilpay eller sender kontanter. Skriv til mig så finder vi ud af hvordan vi gør det. - - hvorfor skal andre som du slet ikke kender hjælpe dig !?!? - sådant et medlemskab kan du sagtens selv klare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5486 Skrevet 14. Juli, 2016 Nyder livet skrev, for 7 minutter siden: - - hvorfor skal andre som du slet ikke kender hjælpe dig !?!? - sådant et medlemskab kan du sagtens selv klare. Mon ikke der gemmer en kone bag ønsket om ikke at efterlade sig spor til sexdating sider? Kan man ikke stadig få kreditkort man kan sætte rede penge ind på? Eller gro et sæt nosser og vip kranen ud. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
classynomad 10 Skrevet 14. Juli, 2016 Du kan købe et PaySafe kreditkort til at betale med helt anonymt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg