Hop til indhold
moden vestjyde

ladyboy vejen

Recommended Posts

Guest Genboen

Ja Moden Vestjyde, kan kun give dig ret at det er nedtur at komme på den adresse og møde pågældende du har mødt! Det gælder om at få kunden hurtigst muligt ud af døren igen - det kan jeg kun bekræfte dig i!

Jeg har også været på besøg, og prøvede at få fat på dem efterfølgende da jeg ville sende mail og forklare hvad de gør ved deres kunder, det kunne jo godt være de gerne vil have gutterne til at komme mere end en gang på besøg. Men de ville ikke sende mig mail adressen -

Så er det jo godt at der er eroguide.dk hvor man kan dele sine erfaringer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden vestjyde skrev, for 6 timer siden:

hej jeg var på besøg i vejen onsdag blev meget skuffe blev ved selv om jeg sag stop så 10 min færdig og så ikke mere nus el andet bare ud igen og 1000 kr fattiger

Link?

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg forstår det, er ladyboysne der ikke særligt længe af gangen.

Så det er måske en lille smule unfair at hænge stedet ud, fremfor den enkelte pige.

Meeen jeg har også hørt at mutter gerne ser det går lidt tjept. Det må jo være op til den enkelte pige, hvordan hun servicerer sine kunder.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
Bbullersen skrev, for 6 timer siden:

Som jeg forstår det, er ladyboysne der ikke særligt længe af gangen.

Så det er måske en lille smule unfair at hænge stedet ud, fremfor den enkelte pige.

Meeen jeg har også hørt at mutter gerne ser det går lidt tjept. Det må jo være op til den enkelte pige, hvordan hun servicerer sine kunder.

 

BB

Jeg synes ikke der er nogen der hænger stedet ud Bullersen, navnet på stedet er ikke nævnt én gang i denne tråd :)

Omtalen drejer sig om pågældende LB der er på adressen pt - og det kan da vist kun være god stil at fortælle at der er flere der har haft den samme lidt nedslående oplevelse der? :)

Hvis det i øvrigt er mutters indstilling - så har hun i min begrebsverden en del at lære hvis hun ønsker kunderne på besøg mere end én gang :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genboen skrev, for 6 timer siden:

Jeg synes ikke der er nogen der hænger stedet ud Bullersen, navnet på stedet er ikke nævnt én gang i denne tråd :)

Omtalen drejer sig om pågældende LB der er på adressen pt - og det kan da vist kun være god stil at fortælle at der er flere der har haft den samme lidt nedslående oplevelse der? :)

Hvis det i øvrigt er mutters indstilling - så har hun i min begrebsverden en del at lære hvis hun ønsker kunderne på besøg mere end én gang :)

 

Min pointe er jo, at vi ved ikke om det er samme pige i har haft en dårlig oplevelse med :)

Kun at i generaliserer ud fra stedet.

Der er også gode anmeldelser fra Vejen.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
Bbullersen skrev, for 1 time siden:

Min pointe er jo, at vi ved ikke om det er samme pige i har haft en dårlig oplevelse med :)

Kun at i generaliserer ud fra stedet.

Der er også gode anmeldelser fra Vejen.

 

BB

Jeg har en udmærket ide om at det er den samme pige der er tale om - det behøver du ikke betvivle.

Men når 2 personer har haft den samme oplevelse indenfor relativ kort tid, så kan man vist godt ane et mønster i huset. 

Ja der er en god anmeldelse fra Vejen, som dog ligger flere måneder tilbage - og som tydeligvis var en anden pige. Da jeg besøgte huset spurgte jeg ind hos pigen hvor lang tid hun havde været i Vejen, og da var hun lige ankommet for kort tid siden. Så den gode oplevelse var desværre en anden pige, som jeg havde håbet at træffe.

Billederne på stedets hjemmeside er i øvrigt ikke identisk med personen som er på stedet nu ....

Umiddelbart forstår jeg ikke din interesse i at stille spørgsmål ved vore oplevelser - har du selv relationer til pigen på stedet pt.? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Genboen.

Kan du beskrive din oplevelse lidt mere detaljeret.

Gerne udseende, så jeg kan vende om i døren, hvis hun stadig er der...

Vi ved at det formentlig er Nicole, som jo senere selv har anmeldt sig selv... på meget dårligt Dansk.

Har tidligere gode erfaringer med stedet, og hvis du kan beskrive udseende og ydelser modtaget eller ikke modtaget.

Både Jenny og Sandy var gode oplevelser, med indlevelse og fuld service...

Måske er der kommet en ny, Nicole har været der lidt for længe.....

Jeg vil gerne tage en for holdet, for at tjekke om der har været udskiftning, men er nødt til at have en rimelig god beskrivelse, hvis

Hun er den samme men bruger et alias.... du ved...

Romeomand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...