Hop til indhold
Gæst

Sex i det fri...

Recommended Posts

Gæst

Kan denne fantasi føres ud i livet:

at nyde en lækker mand en sen aften og nat i det fri måske ved et shelter i skoven. Bål og lækker mad, vin og hygge - sex og nydelse. Måske en køretur til vandet om natten; nøgenbadning og elskov i sandet. Eneste betingelse er, at vi begge er nøgne fra start til slut... 

Frækt...!

Hvis stedet er passende gemt fra offentlig vej, og vi bader i nattens mulm og mørke, kan der så ske noget ved det?

Vil vi kunne risikere en politianmeldelse? Hvor går grænsen? Den usynlige grænse for sømmelig optræden.

Nogen, som har erfaringer med den slags aktiviter herinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har jeg erfaring med - og det er dejligt og topfrækt. Både nøgenbadning i mørke og sex i det fri. Myg kan være en pestilens. 

Iøvrigt må man gerne elske i det fri - så længe man ikke gør sig skyldig i blufærdighedskrænkelse - altså bliver opdaget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 11 minutter siden:

Kan denne fantasi føres ud i livet:

at nyde en lækker mand en sen aften og nat i det fri måske ved et shelter i skoven. Bål og lækker mad, vin og hygge - sex og nydelse. Måske en køretur til vandet om natten; nøgenbadning og elskov i sandet. Eneste betingelse er, at vi begge er nøgne fra start til slut... 

Frækt...!

Hvis stedet er passende gemt fra offentlig vej, og vi bader i nattens mulm og mørke, kan der så ske noget ved det?

Vil vi kunne risikere en politianmeldelse? Hvor går grænsen? Den usynlige grænse for sømmelig optræden.

Nogen, som har erfaringer med den slags aktiviter herinde?

Alt eller næsten alt kan lade sig gøre Mizz Skov, hvor der er en fantasi er der måske også en virkelighed. I dag er der jo mange sheltere rundt i det smukke land.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej MS http://strandguide.dk/index.php?id=370  det bliver noget mindre farligt !! men måske ikke så spænnende !!

På Sjælland knalder Kbh på hundige strand i godt vejr (og det er der jo i overflod af.

Af prinsip er jeg ligeglad, de fleste vil bare være misundelige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en app for det;-)

Den hedder shelter. Find den i AppStore eller hvad det nu hedder hos Google. Den er udgivet af naturstyrelsen. Dækker hele Danmark 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er vel fuldt tillad så længe det ikke er til gene for andre mennesker nyder selv sex i det fri og det virker da som et godt set up du har gang i

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 21 timer siden:

Kan denne fantasi føres ud i livet:

at nyde en lækker mand en sen aften og nat i det fri måske ved et shelter i skoven. Bål og lækker mad, vin og hygge - sex og nydelse. Måske en køretur til vandet om natten; nøgenbadning og elskov i sandet. Eneste betingelse er, at vi begge er nøgne fra start til slut... 

Frækt...!

Hvis stedet er passende gemt fra offentlig vej, og vi bader i nattens mulm og mørke, kan der så ske noget ved det?

Vil vi kunne risikere en politianmeldelse? Hvor går grænsen? Den usynlige grænse for sømmelig optræden.

Nogen, som har erfaringer med den slags aktiviter herinde?

Jeg kom tidligere på en strand i nærheden, hvor det sagtens kunne lade sig gøre. Men nu ved jeg ikke om lodsejeren blev træt af dette. Hybenroserne der tidligere skærmede mod nysgerrige blikke er blevet fjernet. Jeg besøger dog stadig stranden, når jeg vil bade netto.

Men ellers kan Mizz Skov søge på 'overnatning i det fri', så kommer der masser af forslag med shelters og små campingpladser - Frit valg på alle hylder. :lol: Jeg kan måske komme med et par forslag. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke Miss Skov hentyder til kendte dogging steder hvor der er et rend af liderlige mænd. Et mere diskret sted i et shelterlignende anretning hvor to kan mødes og dyrke intimt samvær uden publikum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Pele10 skrev, den 14. jul. 2016 at 23:20:

Jeg tror ikke Miss Skov hentyder til kendte dogging steder hvor der er et rend af liderlige mænd. Et mere diskret sted i et shelterlignende anretning hvor to kan mødes og dyrke intimt samvær uden publikum. 

Så sandt og korrekt fortolket. Hvis jeg ville ha' en masse 'sultne hanhunde' omkring mig, så udbød jeg et GB, smiler. Det andet tænder ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man bør vælge sine pladser med omhu.

En kammerat og jeg tog på natfiskeri på kysten.

Pladsen vi havde valgt ligger temmeligt afsides, ned af en markvej. Vi ankom i skumringen.

Der stod stationcar ved nedgangen til stranden, jeg ville lige se om der var fiskeudstyr i bilen for at se om pladsen var optaget. 

I stedet så jeg en røv der gik op og ned i rytmiske bevægelser.

Jeg valgte at fiske lige neden for bilen, min kamerat gik et par hundrede meter hen af stranden.

Senere forklarede han mig at han kendte bilen og ejeren.

Ved andre lejligheder er jeg også stødt på nogle par, der vist var ude i nogle ikke- ægteskablige forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars60 skrev, for 19 timer siden:

Jeg kom tidligere på en strand i nærheden, hvor det sagtens kunne lade sig gøre. Men nu ved jeg ikke om lodsejeren blev træt af dette. Hybenroserne der tidligere skærmede mod nysgerrige blikke er blevet fjernet. Jeg besøger dog stadig stranden, når jeg vil bade netto.

Men ellers kan Mizz Skov søge på 'overnatning i det fri', så kommer der masser af forslag med shelters og små campingpladser - Frit valg på alle hylder. :lol: Jeg kan måske komme med et par forslag. ;)

Eller også har han bare fulgt styrelsens henstilling :-)

http://svana.dk/natur/national-naturbeskyttelse/invasive-arter/hvad-kan-jeg-selv-goere/bekaempelse/bekaempelse-af-rynket-rose-uden-brug-af-pesticider/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

I mine ung år, boede jeg i Asserbo, midt i plantagen, og jeg og Majbritt, og Susanne, og Pia, og........ja dem alle sammen jeg kærestede med, vi tog i skoven, der er et område med ædelgan, og inde i den bevoksning, langt fra vej, sti og nysgerrige, kunne vi have vores teenagersex i fred og ro og eksperimentere os frem og lære af hinanden, 20 år senere tog jeg med min daværende kæreste derop, og jeg havde ikke fortalt hende om mine sexopevelse i det fri, og af, skal vi sige nostalgiske årsager, kom. I lige forbi, og ja min daværende kæreste blev så introduceret til sex i det fri.

Fru Skov, jeg ved ikke lig hvor i landet du befinder dig, men kør med stængehus, p plads, gå til højre når du er midtvejs mod stranden....

 

thats a place to have fun...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...