Bebop 9572 Skrevet 13. Juli, 2016 Har nogen haft held til at få et svar eller ligefrem et besøg af Nadia: https://annoncelight.dk/showad/208516 Jeg har prøvet mail og skype: [email protected] og nadialille11 - jeg er vist blevet accepteret af hende som kontakt på skype (hvis jeg forstår skype rigtigt), men hun svarer ikke - heller ikke på mail. Jeg har ikke spurgt om noget dumt, for hun skriver jo: "PS. Jeg gider ikke for mange spørgelsmål! alt skulle gerne stå her så være venligt og ta hensyn " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 599 Skrevet 13. Juli, 2016 Jep har mailet lidt frem og tilbage med hende... kan godt gå lidt tid mellem svarene, så er du "trængende" lige nu og her... kan det knibe Har ikke fået lavet aftale med hende - men tror såmænd hun er god nok. Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 13. Juli, 2016 Fik selv svar lige inden jeg skrev her - havde bare overset det Nu må vi se om tiderne kan matche - mit første bud duede ikke ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 13. Juli, 2016 Hotel på Vesterbro = Bagmand til Anna gang bang? Måske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fedtmulevejle 3 Skrevet 14. Juli, 2016 hej nogen der kender alder og mål på pigen hun skriver alt står i annoncen men disse data kan jeg ikke finde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 15. Juli, 2016 Jeps midt 20´er....150/160 høj ca. 45/50 kg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nadialille 17 Skrevet 19. August, 2016 (edited) jeg vil gerne bed dig om at slet det her oplæg tak.. Jeg svar når jeg har tid og kan. Og nej jeg ikke nogen faker, jeg mødes med nogen kunder som faktisk stadig væk har som kunder. Så hvis du har nogen spørgsmål så send gerne en mail til mig. Jeg ser mine mails næsten hverdag. Og bakkely jeg ved ikke lige hvem du er ud fra dit navn, men vi har sikkert mødtes men vil du være sød og lad vær med at skrive oplysninger om mig? alt med min kunder er diskret og vi oplyser ikke noget om hinanden. Så jeg vil bed dig pænt om at slette det du har skrevet tak:) grund til jeg skriver det her. Er fordi jeg har fået en deles mail hvor jeg faktisk bliver svinet til på det groveste, fordi de tror jeg er faker fordi de ser dette oplæg. Og det ikke særlig fedt at der bliver skrevet på den måde til en når man endelig ikke er en faker. Jeg vil blive rigtigt glad over at det her oplæg bliver slettet. Jeg har os kontakt support herinde. For at få slettet dette oplæg. Og hvis i har nogen spørgsmål så send mig en mail. Så skal jeg gøre alt for at nå og svar jer.:) ps. Grund til jeg ikke har været på eller svart er fordi jeg har været på ferie. Men er tilbage nu og klar til at svar alle. Mvh. Nadialille Redigeret 19. August, 2016 af Nadialille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 19. August, 2016 ØØØhh selvfølgelig vil jeg slette det HVIS JEG KUNNE ?? men kan ikke finde et sted hvor der står slet. Men det jeg har skrevet er data på 1000 vis af kvinder i Danmark og jeg har jo ikke skrevet noget om dit udsende eller andet der gør at nogen mennesker ville kunne vide det er dig. Men hvis det er dig meget magtpåliggende at få det slette , må du eller jeg kontakte moderator. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nadialille 17 Skrevet 19. August, 2016 bakkely skrev, den 15. juli 2016 at 19:00: Jeps midt 20´er....150/160 høj ca. 45/50 kg. Tak:) og jeg har kontakt dem og du må os meget gerne kontakt dem:) jeg er tilbage og hvis nogen vil vide noget eller vil spørg om noget. Må de endelig gerne skrive til på mail eller Skype Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg