Hop til indhold

Recommended Posts

Guest anders Jensen
DenNysgerrige86 skrev, for 7 timer siden:

Ønsker jeg ikke at komme ind på da jeg ikke ved om hun ønsker omtale.

Ikke for noget - men det med ikke at omtale er ikke ligefrem meningen med forum - eller din forespørgsel som jeg ser den

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvis du følger lidt med så ved du hvor hurtigt de SB's kan blive sure over at der bliver skrevet her uden deres godkendelse.

Jeg spørger jo ind til hende fordi hun lyder dejlig og vil ikke have at hun bliver pist. Men samtidig ønsker jeg gerne info om hende hvis der er nogle der ved noget. 

Så derfor spørger jeg.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
DenNysgerrige86 skrev, for 39 minutter siden:

Men hvis du følger lidt med så ved du hvor hurtigt de SB's kan blive sure over at der bliver skrevet her uden deres godkendelse.

Jeg spørger jo ind til hende fordi hun lyder dejlig og vil ikke have at hun bliver pist. Men samtidig ønsker jeg gerne info om hende hvis der er nogle der ved noget. 

Så derfor spørger jeg.. 

Ja det kan jeg godt se :) men du er igang med at skrive om hende allerede - det var det jeg forsøgte at skrive til dig :) derudover opfordre din besked jo andre til at Skrive om hende :) 

det er altid svært at sidde mellem to stole 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
DenNysgerrige86 skrev, den 13/7/2016 at 12:27:

Endnu en dyr dame men er hendes selskab det værd?

Helt bestemt, og vil ikke sige hun på nogen måde er "dyr"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...