Hop til indhold
Guest the rasmus

Sandra Esbjerg

Recommended Posts

Guest the rasmus

Nogen som kender/har været hos Sandra i Esbjerg. Overvejer et besøg, men kan kun finde 1 anmeldelse. Kunne være rart lige med en 2. opinion. På forhånd tak. Maria Din Gudinde, , og 1 anden synes g

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Jeg besøgte Sandra for ca. et halvt år siden og havde en fed oplevelse. Skøn, frisk og flot kvinde.

Rigtigt, Sandra har været en del af noget fnidder fnadder mellem flere gp'ere her på siden og har på et tidspunkt meldt ud, at hun ikke ønskede at have noget med Eroguide at gøre - men det bør ikke give problemer, for vi besøger vel ikke pigerne for at tale om gamle skærmydsler her på siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
the rasmus skrev, den 13/7/2016 at 07:22:

Nogen som kender/har været hos Sandra i Esbjerg. Overvejer et besøg, men kan kun finde 1 anmeldelse. Kunne være rart lige med en 2. opinion. På forhånd tak. Maria Din Gudinde, , og 1 anden synes g

Synes generelt folk er super dårlige til at vedlægge link. Hvis man forsøger at få svar på spørgsmål her i efterlysninger, er det mindste man da kan gøre at vedlægge et link. Tror ikke mange gider og skal til at google rundt for at finde ud af hvem der menes hvis det er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 1 minut siden:

Hmmmmmm..og hvordan skulle hun kunne lugte du er Eroguide medlem ?????

Jeg har været i hendes hjem..

Men jo jo, tag da afsted 'inkognito'.. bare husk at lægge en anmeldelse op.. :D

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 1 minut siden:

Jeg har været i hendes hjem..

Men jo jo, tag da afsted 'inkognito'.. bare husk at lægge en anmeldelse op.. :D

KF.

Ok.... Lyder bare ikke godt at en gp ikke vil have besøg af et eroguide medlem....De piger som er søde og dejlige får jo kun gode anmeldelser....hvis man ikke vil have besøg af folk herfra tyder det jo umiddelbart på man ikke leverer noget der er værd at skrive om. Er hende Sandra en der er at finde et sted???

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 6 minutter siden:

Ok.... Lyder bare ikke godt at en gp ikke vil have besøg af et eroguide medlem....De piger som er søde og dejlige får jo kun gode anmeldelser....hvis man ikke vil have besøg af folk herfra tyder det jo umiddelbart på man ikke leverer noget der er værd at skrive om. Er hende Sandra en der er at finde et sted???

Altså, hun blev af en 2-3 omgange træt af EG, og hvad hun tydeligvis mente var nogle brugere som var 'efter' hende. Jeg tror  det er dét, der får hende til at frabede sig besøg af EG brugere.

Jeg er overbevist om, det intet har at gøre med om den leverede ydelse er ringe eller god. Mit indtryk er nærmere det sidste, udfra tidligere omtale.

Jeg ved ikke om hun stadig er aktiv. Det sidste jeg så, var at hun kunne træffes i Måløv.

Søg evt. efter ældre tråde.

KF.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Sandra annoncerer på Side6. Hun er oftest at træffe i Esbjerg privat-diskret og til tider i Måløv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...