Hop til indhold

Recommended Posts

Er lige kommet hjem efter det hidtil værste besøg hos en GP.

Ville have en hurtig omgang med fransk og dansk til 500,- som hun reklamerede med, men da jeg ankom var det pludselig 800,- da det var så sent. Jeg blev så lovet god tid og tilsvarende behandling.

Efter 3 minutters blow med gummi blev jeg bedt om fucky fucky. Det blev dog hurtigt kedeligt, da hun lå med et stykke køkkenrulle i hånden fra starten, måtte ikke pakke brysterne ud eller røre andet.

Så spurgte jeg om hun ville vende sig om til doggy, men det ville så koste 400,- ekstra. Altså 1200,- i det hele. Jeg spurgte om hun mente det, og det gjorde hun bestemt. 

Jeg var på det tidspunkt så træt af hende at jeg trak mig ud og tog gummiet af. Hun spurgte om jeg ville skifte position, men sgu ikke til den pris. Hun fandt fluks et menukort med priser som slet ikke stemte overens med de priser hun har på nettet. Da jeg viste hende dette (igen) grinte hun og mente jeg var funny.

Jeg tog mit tøj på og gik, og gad ikke bruge tid på at diskutere med hende.

Det er de værste 800,- jeg til dato har brugt på noget jeg ellers holder meget af og har haft meget fornøjelse af.

 

Tip: hold jer væk!

 

Redigeret af Lexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunne heller ikke rigtig forstå det. Men ærgerligt for Lexeren med den oplevelse:shock:

Redigeret af Klyngen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Caveman

Altså jeg har været der 2 gange, og de ting du nævner kan jeg ikke genkende.

Begge gange gav jeg 500kr for blow og sex med flere stillinger. Der blev ikke nævnt noget med andre priser, eller ekstra for at skifte stilling.

Hun har heller ikke ligget klar med køkkenrullen under mine besøg.

Jeg synes at hun har været meget sød og venlig, mod mig i hvert fald. Giver en djævelsk god guffer, men dog ikke specielt nærværende ved sexen.

Men de gange jeg har været der, har så også været i dagtimerne begge gange.

Så kan ikke sige hvordan hun kører servicen og priserne, sidst på aftenen eller om natten.

Eller om hun bare har sat priserne voldsomt op, uden at få opdateret sin annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...