Hop til indhold
Guest Deluxxxe

Mini GB torsdag d. 14 på Frb

Recommended Posts

Guest Deluxxxe

Nu er tøsen blevet klar og frisk og har fået mod på at være i centrum for et lille GB torsdag aften. Det kommer til at foregå på Frb kl. 20. Detaljerne bliver sendt på mail hvis man bliver godkendt.

 

Vi skal bruge fire fyre i alderen 20-45 år. Højde og drøjde skal gerne passe sammen og det der virkelig vejer tungt hos hende er hvor veludrustet man er, for hun vil virkelig høvles igennem af nogle store pikke (over gennemsnittet). 

 

Vedhæftet i mailen skal altså gerne være et foto af jeres udstyr og ansigt (alternativt en kort beskrivelse af højde og drøjde). Så har hun noget at glæde sig til.

 

Hun er selv 167 cm og vejer 67 kg. Dansk, blond og med en imponerende ægte 75E skål. Naturligt køn 26 årig pige der virkelig elsker pik og bliver meget våd ved tanken om flere om hende.

 

Det kommer til at vare en 2-3 timer, men vi er ikke tidsnazier, så hvis alle hygger sig bliver det måske længere. Det koster 1000 kr at deltage og hun er udover det almindelige hårde sex også til gagging, smæk og anal, men ingen flade eller spyt.

 

Skriv til [email protected], hvis du er interesseret i at deltage, vi ser frem at høre fra jer og til at få en fræk aften på torsdag.

 

PS. Vi søger kun skandinaviske gentlemen.

IMG_0498.JPG

IMG_0515.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe
TommyHansen skrev, for 20 timer siden:

Godt initiativ

Tak, Tommy.

Vi mangler dog virkelig nogle mænd til hende i morgen aften, ellers bliver vi nødt til at aflyse. Hvor er alle GB-elskerne - på ferie? :-D

/D

Del dette indlæg


Link til indlæg

I har selvfølgelig ramt ind i ferietiden, hvor mange mænd enten er ude og rejse, eller har svært ved at slippe væk fra familien om aftenen.

Men set-up, pris, og hvad tøsen er med på er superfint.

Man får virkelig noget for pengene til det arrangement.

Men giv ikke op.

Forsøg igen senere.

Eller prøv eventuelt på Fyn. Vi e virkelig underforsynet med GB på Fyn.

PS: Kig på det øverste billede. De bryster er bare mums.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Er på ferie :/) og så er min pik også bare ret normal - så det er nok ikke mig i søger :-) ellers fedt arrangement :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe
TommyHansen skrev, for 23 timer siden:
TommyHansen skrev, for 2 timer siden:

I har selvfølgelig ramt ind i ferietiden, hvor mange mænd enten er ude og rejse, eller har svært ved at slippe væk fra familien om aftenen.

Men set-up, pris, og hvad tøsen er med på er superfint.

Man får virkelig noget for pengene til det arrangement.

Men giv ikke op.

Forsøg igen senere.

Eller prøv eventuelt på Fyn. Vi e virkelig underforsynet med GB på Fyn.

PS: Kig på det øverste billede. De bryster er bare mums.

Tak for støtten. Det må blive i fremtiden. Vi kommer dog ikke til Fyn ;-)

anders Jensen skrev, for 30 minutter siden:

Er på ferie :/) og så er min pik også bare ret normal - så det er nok ikke mig i søger :-) ellers fedt arrangement :-) 

Normale pikke er fint, bare de kan kneppe igennem - for hun er lidt af en nymfoman. Tak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Udsæt det til i morgen formiddag, så er jeg klar på at høvle hende igennem!!!  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe
Jørgensen skrev, for 15 timer siden:

Er 4 år for gammel, så forbudt adgang for mig, jo. Har ellers et ok stort grej og en betydelig ladning opsparet gennem længere tid...

Skriv endelig - vi står netop og mangler én til for at det bliver til noget. Skal have melding fra tre friske gutter inden kl 18 og indtil videre har jeg fra to, så der er stadig plads. Og de fire år er ikke et problem, siger hun - så kom frisk :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe
S. J. skrev, for 6 timer siden:

Udsæt det til i morgen formiddag, så er jeg klar på at høvle hende igennem!!!  

Kan vi desværre ikke, men der kommer måske en lignende mulighed i fremtiden - hvem ved.

Redigeret af Deluxxxe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Deluxxxe skrev, den 14. juli 2016 at 16:34:

Kan vi desværre ikke, men der kommer måske en lignende mulighed i fremtiden - hvem ved.

Det vil være fedt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe

Stadig to pladser ledige til vores GB i morgen aften - bliver et lille privat event, kun 4 deltagere og mig.

Så der er rig mulighed for at kneppe hende rigtig godt igennem og vise hvad man kan.

Håber vi ses - skriv til [email protected] hvis I vil joine os :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe
anders Jensen skrev, den 28/7/2016 at 16:59:

Hvordan gik det? 

Håber i fin fyldt op ? 

Der var en der meldte fra umiddelbart inden, så vi blev kun tre, men heldigvis gav deltagerne den gas og hun fik masser af pik ;) 

Du kan læse anmeldelsen af eventet her: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe
anders Jensen skrev, den 28/7/2016 at 16:59:

Hvordan gik det? 

Håber i fin fyldt op ? 

Medmindre du selvfølgelig hentyder til det vi afholdt i onsdag. Der var vi fem gutter og hun nød det i fulde drag :P Det er ikke blevet anmeldt herinde mig bekendt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Deluxxxe skrev, for 5 timer siden:

Medmindre du selvfølgelig hentyder til det vi afholdt i onsdag. Der var vi fem gutter og hun nød det i fulde drag :P Det er ikke blevet anmeldt herinde mig bekendt :) 

Ja det var det i onsdags hvor i manglede to deltagere jeg ville høre om lykkedes :)) 

glæder mig til august hvor i forhåbentligt holder noget igen :) 

mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...