Hop til indhold
incopenhagen12345

Bra utbud på Istedgade? Vågar man?

Recommended Posts

Jag har inte varit i Köpenhamn på länge men ska dit snart.

Jag letar mest efter svarta/afrikanska tjejer med stor röv. Det bästa stället att träffa dom verkar vara på gatan, tyvärr! Förut vet jag att det fanns många såna tjejer på Istedgade. Är det så fortfarande? Eller har dom flyttat till andra gator i området?

Vågar man har sex med dessa tjejer? Jag är lite rädd för risken att få HIV om kondomen skulle spricka. :/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svaret!

Jeg oversætter min tekst her, bliver det lettere at forstå for alle:

Jeg har ikke været i København i lang tid, men være der snart.

Jeg leder mest for sorte / afrikanske piger med stor røv. Det bedste sted at møde dem synes at være på gaden, ak! Før, jeg ved, at der var mange piger som den, Istedgade. Er det stadig? Eller har de flyttede til andre gader i området?

Tør du have sex med disse piger? Jeg er lidt bange for risikoen for at få HIV, hvis et kondom ville knække. : /

Del dette indlæg

Link til indlæg

Amandasexy xxl har fået megen ros. 

Yvette på amager er et andet bud, men hun er vist ikke "på markedet" i øjeblikket. Hun plejer også at annoncere samme sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 15 timer siden:

Amandasexy xxl har fået megen ros. 

Yvette på amager er et andet bud, men hun er vist ikke "på markedet" i øjeblikket. Hun plejer også at annoncere samme sted.

jeg kan bestemt ikke anbefale Amandasexy.. hun er bare en stor slasket XXXL matrone.. og det er i min optik ikke på den gode måde!

Redigeret af PHD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...