Hop til indhold
Dustman

GANGBANG Mandag den 11 i Støvring

Recommended Posts

Hey Gutter mv. syntes lige i skal have denne med. 

Jeg var i går (Mandag) til GB i Støvring, Pigen havde annonceret på annoncelight efter 4 mænd og jeg var heldig :)

 Pigen til dette GB kan jeg kun sige følgende om ....fuck hun var lækker. 25 årig lille sag på 65 kg 166 i højden blond langt hår og en solbrun lækker krop med de dejligste 400 ml bryster (og de virkede ikke pumpede)

Stedet var et dobbelt værelse, sengen var blevet placeret  i midten så der var plads rundt om. På sengen var der placeret et styk lækker tøs til rådighed :)

Tøsen´s ´ven sørgede for at der også var sodavand, vand, chips, kondomer, vådservietter, cream, håndklæder til bad mv til rådighed for os. 

Vi blev taget i mod af pigen og dennes ven, da de 3 af os var samlet -(4 man kommer senere) blev reglerne for hvad må og hvad må vi ikke gennemgået - super atmosfære .) Os drenge ud i bad og ind og i gang. Hold nu kæft hvor var hun fræk. Tøsen var liderlig lige fra start så der blev suttet og kneppet til den stor medalje. Tøsen kunne bare tage i mod :)og jeg og de andre kom flere gang - og tøsen også. JA hun tog ladningen i munden, super. Tøsen var også klar på det lidt hårde med slag på balder og røv, træk i hård og klem og niv i patterne. Tror da også en af de andre gaggede tøsen. Tror det varede samlet lige omkring de to timer med et par indlagt pauser :) - med bade mulighed for nedkøling mv. Jeg havde den fedeste oplevelse. hun er en 10 ud af 10 :)  så en super oplevelse for mig.....jeg kommer klart igen :)

Dustman the duster 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for god info Dustman. Var der sandwich ? Altså sport i begge huller? 

Kan du huske hvad pigen/ Parret hed? I tilfælde af, at de skulle annoncere igen... 

På forhånd tak,

Arrow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...