Hop til indhold
8000

Asian bodycare Nørregade Esbjerg

Recommended Posts

Var her igår.

blev serviceret af en dejlig pige Nim og det var godt.

Næste gang skal jeg en tur ovenpå med hende. Lige for at se om lokalerne er gode der. Der er 3 - 5 piger der arbejder der.

jeg kommer gerne forbi Nim igen

venligst 8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

 

8000 skrev, for 3 timer siden:

Var her igår.

blev serviceret af en dejlig pige Nim og det var godt.

Næste gang skal jeg en tur ovenpå med hende. Lige for at se om lokalerne er gode der. Der er 3 - 5 piger der arbejder der.

jeg kommer gerne forbi Nim igen

venligst 8000

 

 

Nim er en rigtig sød pige ja, og hun giver også en dejlig massage :) - kan kun bekræfte dine ord

Ved at hun også tilbyder HJ - men er ikke bekendt med om hun tilbyder mere?

Er der nogen som ved om hun tilbyder yderligere? :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrækkeMand

Hej. Var selv hos Nim i fredags. Hun er dejlig. Tilbyder desværre kun hj. Ville også ha ekstra for at se hende topløs, samt at røre hende. Kommer evt igen. Hun ser ud til at have virkelig flotte bryster - de ku dog være plastik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld jeg bryder ind her...men i lyder simpelthen som en flok konfirmander...Se hende topløs og få lov til at røre og næste gang vil jeg gerne ovenpå med hende...det nemmeste ville da være at rejse til Thailand og få et ordentlig skrald og her får du lov til at røre og hvad du ellers har lyst til.......her i Danmark er vi kun en flok "farangs" som skal af med penge hurtigst og nemmest muligt. Der er ingen Thailændere som syn's det er pissefedt at røre ved fremmede mænd og deres kønsorganer, de fleste er bare gode til at udvise gode miner til slet spil og så få penge for det......Tag en tur til Thailand for billige penge i stedet for det her søgen og higen efter det i drømmer om, men som for det meste kun findes i jeres fantasi og koster en formue på den lange bane..........mojn Heine.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
aksel skrev, den 28/7/2016 at 22:28:

Undskyld jeg bryder ind her...men i lyder simpelthen som en flok konfirmander...Se hende topløs og få lov til at røre og næste gang vil jeg gerne ovenpå med hende...det nemmeste ville da være at rejse til Thailand og få et ordentlig skrald og her får du lov til at røre og hvad du ellers har lyst til.......her i Danmark er vi kun en flok "farangs" som skal af med penge hurtigst og nemmest muligt. Der er ingen Thailændere som syn's det er pissefedt at røre ved fremmede mænd og deres kønsorganer, de fleste er bare gode til at udvise gode miner til slet spil og så få penge for det......Tag en tur til Thailand for billige penge i stedet for det her søgen og higen efter det i drømmer om, men som for det meste kun findes i jeres fantasi og koster en formue på den lange bane..........mojn Heine.....

OFF tropic

 

Giver dig sku ret, men heller ikke i Thailand syntes de det er fedt, men er det en kunde med pli, der også tager sig kærligt af pigen og forstår hendes situation hjælper det på det.

Men ja 1000 kroner for en kort tid, når du kan tage til Thailand og få 2 nætter til samme pris, så kommer 4000 til flyturen mere herre gud det er noget bedre.

Før tog jeg gerne til noget Thaimassage men nu er de fleste Thaimassagesteder blevet bordeller.

Off tropic END, back to the track.

Redigeret af Den lille hårde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte stedet for 4-5 mdr. siden (beklager anmeldelsen først kommer nu) og det var godt. God massage, alle de rigtige steder - tynd slank og ung thai piger med de smukkeste silikone bryster. Topløs HJ til at afslutte en perfekt time - kort massage og så afsted - 700 kr fattigere men en super oplevelse rigere. Efter jeg kom fik jeg lidt nakke-skuldermassage og så i tøjet. MUMS....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var her igår

Tror hen hed pim. 
Bestilte halv time massage som hurtigt gik over i en håndtrold. 
500kr 

Hen vælger jeg ikke igen. Bevares god hj

Slank a skål :roll:

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit første besøg hos Asian Bodycare i lang tid. I dag.

Skulle selvfølgelig ha en negativ test med. Jeg har besøgt Nim mange gange efterhånden. På et tidspunkt synes jeg hun virkede lidt træt, men i dag leverede hun varen til UG. 25 minutter ganske fin massage og derefter 30 minutter body2body. Hun har altså den dejligste fine krop, og selv om brysterne er lavet, så er jeg helt solgt, perfekt hj tilsidst.

(Ikke bj eller fuld pakke)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, den 11.4.2021 at 20:39:

Mit første besøg hos Asian Bodycare i lang tid. I dag.

Skulle selvfølgelig ha en negativ test med. Jeg har besøgt Nim mange gange efterhånden. På et tidspunkt synes jeg hun virkede lidt træt, men i dag leverede hun varen til UG. 25 minutter ganske fin massage og derefter 30 minutter body2body. Hun har altså den dejligste fine krop, og selv om brysterne er lavet, så er jeg helt solgt, perfekt hj tilsidst.

(Ikke bj eller fuld pakke)

Må man spørge hvad man giver for den behandling?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Jeg har også haft glæden at være sammen med Nim nogle gange i maj måned, og hun er altså en dejlig kvinde der gør sit til for at kunden får en god oplevelse :)

GOD massage, og det intime er aldeles følsomt og pirrende :)

Og når man så giver Nim det beløb man giver mange andre steder i byen for een time, eller mindre - så giver hun så meget af sig selv, og vil at det bliver en god oplevelse for kunden.

Prøv det, jeg ved godt hvad jeg vælger når mulighederne er en oppumpet østeuropæisk kvinde og en sød og nærværende Nim ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...