Hop til indhold
lfl

øv øv øv

Recommended Posts

Mit princip vakler lidt.

Jeg har et par gange besøgt en bestemt GP og haft nogle fantastiske oplevelser med hende.

Senere fandt jeg ud af at hun også tilbyder uden gummi. Så er hun ifølge mine principper et no-go.

Min sunde fornuft siger: " hold dig fra hende" men når jeg kigger annoncerne for at finde en GP og hendes dukker op kan jeg næsten ikke stå for fristelsen, da jeg var blevet glad for at komme hos hende.

Jeg har modstået fristelsen, og håber og tror på jeg kan fortsætte med det, men det er f..... svært.

Nogen der har det lidt på samme måde? Hvis ja, hvordan forbliver man standhaftig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår slet ikke at GP'erne tør med alle de kønssygdomme der florerer og de må da alt andet lige bevæge sig ud i en højrisikogruppe. Har det iøvrigt præcist som dig, uden kondom er no-go. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lfl skrev, for 2 timer siden:

Nogen der har det lidt på samme måde?

Jeg har det på præcis samme måde. "Uden kondom" bringer straks GP´en hen i kategorien "ikke en mulighed". Men det er da ikke let. Og jeg synes man skal benytte enhver lejlighed for at opmuntre og rose de piger som stædigt holder fast i sikker sex. Hvordan forbliver man standhaftig?? Hvad med at give hende et besøg hvor du holder dig helt indenfor rammerne, men så samtidig lader hende forstå at du, vi, og mange andre sætter pris på at hun holder fast.Og at det kan medføre at det så er dit sidste besøg. For nogen tid siden dukkede en helt ung pige op i Danmark. Hun pendlede lidt mellem flere storbyer. I starten skrev hun tydeligt at al sex var med kondom. Så kom der kortvarigt en annonce hvor det bare stod "spørg til sex uden". Her på eroguide var der også medlemmer som reagerede på det med et suk. I den seneste annonce jeg har set skriver hun så igen at al sex er med kondom, og "spørg ikke til uden, det gør mig ked af det". Jeg kan ikke forestille mig anden grund til at hun overhovedet flirtede med at tilbyde sex uden kondom  end hensynet til indtjening. Og det bedste modargument kan så være, at hendes kundegruppe som en uundgåelig konsekvens alligevel indskrænkes . Hvilken kundegruppe vil man helst have?? Jeg ville ikke et sekund være i tvivl.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...