Hop til indhold
Guest Randersand

Beskriv en smag

Recommended Posts

Guest Randersand

For at se hvordan vi (muligvis forskelligt) oplever hvordan ting smager:

 

Beskriv hvordan en fisse smager - og for de der kan svare, beskriv hvordan en pik smager...

 

Værsgo' at bruge fantasien og jeres maleriske evner 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b

For en del år siden, "besøgte" jeg en GP, inde omkring Israels Plads, hun røg Rød Cecil, jeg vil tro at hun røg meget, for det smagte som at slikke et askebæger

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig som er vild med at slikke dejlige fisser, så er det også altid spændende hvordan smagen er, uhmm.

Der er selvfølgelig forskel på den skønne smag, så her er lidt varianter som jeg har smagt på.

En lidt sød/syrlig smag, på den rigtige gode måde, kæmpe nydelse. Lidt hen af rabarber bolcher fra Nørregade bolcher ;-)

Der er dem som ikke smager af noget, men nydelsen er stadig i top.

Jeg har slikket en fisse som smagte af hvidløg, selvfølgelig fordi det var en sund kvinde, som spiser mange hvidløg, spændende at fissen kan smage efter hvad den dejlige kvinde spiser.

En ligeledes dejlig kvinde, talte om at spise ananas, så missen ville smage af ananas, desværre så fik vi ikke det efterprøvet.

Jeg har smagt den mest vidunderlige fisse, som smagte af jordbær is, der var snydt lidt, det var fordi der lige blev lagt en kugle jordbær is af den bedste slags ind i revnen og så spiste / slikkede / guffede jeg jordbær is ind, en sjov variant at spise is på, luksus :-D Skal efterfølgende være opmærksom på, at når jeg spiser jordbæris, så får jeg rejsning :-D Der sker åbentbart et eller andet, når hjernen aktiveres med jordbæris smag, så sendes der signaler længere ned om, at det er en fræk og erotisk nydelse.

Det er bare så lækkert, at slikke en skøn fisse, smage på safterne, it's the meaning of life

God dag til alle jer skønne kvinder derude, med alle de lækre velsmagende fisser i alle varianter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand

Det er rigtigt at smagen hænger en del sammen med hvad man indtager.
Jeg kendte for nogle år siden en sød pige fra middelhavsområdet. Hun spiste ikke svinekød, men til gengæld masser af krydret mad - og dynger af oliven, nærmest som slik.Hun smagte meget anderledes end jeg var vant til, ikke grimt, men bare anderledes. Stærkt og måske lidt som det indvendige kød af en oliven.

Den almindelige gennemsnitlige danske pige har jeg en oplevelse af, smager mere som salt kød (det der pålæg) med et strejf af kanel.
Smag og duft er svær at beskrive, men jeg elsker især duften af en kvinde.

Desværre er det ved at være år siden jeg sidst har haft lejlighed til at dyrke denne passion, men hukommelsen fejler ikke noget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Randersand lyder spændende med en oliven smag, skal måske snart en tur på ferie i Oliven området, så hvem ved hvad smag det kan blive til:-D

Men salt kød, det ender med dyrlægens natmad :-) 

Helt enig i, at duften af en kvinde er fantastisk og når hukommelsen er der, så er minderne der også, det er ret vigtigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

Et af rokkernes optagnings ritualer er at slikke fisse på en af tøserne med mens!!

Det har jeg prøvet med en ex som tændte vildt på det ! Særligt lige i starten ! hvor det bare ligner noget der flyder fra en rød bøf.

Meget mineralsk og lidt vampyr, men ikke uinteresant, men de strålende øjne i kærestens blik får oplevelsen op i et højere niveau

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke længe siden at jeg slikkede en dejlig kvinde, som havde mens og jeg tænke også tilbage på, om smagen her var anderledes, men nej, måske fordi der var gjort ekstra, ekstra "rent" inden akten. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, for 1 minut siden:

Det er ikke længe siden at jeg slikkede en dejlig kvinde, som havde mens og jeg tænke også tilbage på, om smagen her var anderledes, men nej, måske fordi der var gjort ekstra, ekstra "rent" inden akten. :-P

Tak for jordbær historie ! den er sød og malende !!!! Men mens er jo næsten at slikke på din hånd når du har skåret dig. men så har du ikke tøsens glade øjne !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en oplevelse fra en Club hvor det ikke var sjovt !!! Skåner jer for historien, tråden er jo ret poetisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 1 minut siden:

Jeg har en oplevelse fra en Club hvor det ikke var sjovt !!! Skåner jer for historien, tråden er jo ret poetisk

jp du kan jo forsøge at beskrive den "malerisk" :-D Der er da også skrevet om at smage som et askebægre:-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oki Du Rare fyr.

Til et af de utallige invent på xxdark Var der en fantastisk pige !!! i 20 plus !!

Hun var guddommelig, smuk og en krop skabt til brug, misbrug, synd og elskov!! (dem var der få af men de udforskede deres grænser)

Vi skulle have undervisning i fisting ! og modellen skulle varmes op, jeg blev beordret på opgaven og gjorde stegen varm, slikkede det bedst jeg havde lært.

Som også gjorde ar hun var modtagelig for undervisning med hænder oppe i den smukke !! som var et gudesyn, så smukt.

Den eneste  hage var at mange M/K tror at sæbe er gud men hagen ved sæbe er at det ødelægger dine pH værdier, ligesom når du møder en ny kæreste og jeres mikro organismer skat møde hinanden. Så den skønne havde fjernet sit øko forsvar og det var ikke godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 32 minutter siden:

Oki Du Rare fyr.

Til et af de utallige invent på xxdark Var der en fantastisk pige !!! i 20 plus !!

Hun var guddommelig, smuk og en krop skabt til brug, misbrug, synd og elskov!! (dem var der få af men de udforskede deres grænser)

Vi skulle have undervisning i fisting ! og modellen skulle varmes op, jeg blev beordret på opgaven og gjorde stegen varm, slikkede det bedst jeg havde lært.

Som også gjorde ar hun var modtagelig for undervisning med hænder oppe i den smukke !! som var et gudesyn, så smukt.

Den eneste  hage var at mange M/K tror at sæbe er gud men hagen ved sæbe er at det ødelægger dine pH værdier, ligesom når du møder en ny kæreste og jeres mikro organismer skat møde hinanden. Så den skønne havde fjernet sit øko forsvar og det var ikke godt

jp, mange tak, håber ikke du er dårlig nu:-D Men det lyder da helt spændende og visuelt skrevet, men klart "det var ikke godt" er forstået :cry:

Men spændende med emnet sæbe på det fineste sted hos en dejlig kvinde, mit indtryk i dag er, at de fleste kvinder er meget opmærksomme på, at der ikke skal sæbe til skeden, så du/vi får velsmagende dejlige misser, hvis den skønne kvinde ikke lige er til 40 røde cecil om dagen :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersand skrev, for 19 timer siden:

Beskriv hvordan en fisse smager

Anderledes end en anden.

No shit, jeg synes der er stor forskel - selvfølgelig også på den enkelte fisse fra dag til dag.

Syrlighed er der altid (ellers er der noget galt), men aromaerne kan være meget forskellige. Og det salte, som kan variere i intensitet.

Det værste var en der smagte af alkohol. Altså sprittet. Det var en GP og da jeg reagerede på det sagde hun, at det nok var fordi hun lige havde sprayet sig. Om det var deodorant af en slags eller "intimspray" ved jeg ikke, men det var det værste en fisse har smagt af. Selv hvis der er lidt urin eller lignende, så forsvinder det jo hurtigt. Men det her var så slemt at jeg hurtigt stoppede og hun blev helt forlegen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige lyst til at berette om i går, da jeg skulle være sammen med en dejlig kvinde og fortalte hende, at jeg ville som det første smage hendes fisse og det var til et forum lige med dette emne og det var hun helt med på.

Nu har jeg smagt denne skønne fisse før, men det er da spændende og frækt, at smage lige med denne tråd for øje.;-)

Smagen var syrlig og så smagten hun af lidt salt og så lige det som gør at jeg er total vild med at slikke fisse, det erotiske krydderi, hvad det så end er og det endte da også med, at jeg startede godt op med at slikke, så denne skønne kvinde måtte lige sige ro på, jeg vil ikke komme allerede, så der kom lidt ro på, men senere der blev roen brudt, men det er jo en hel anden historie.:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er stor forskel, men når den er ren, så normalt altid dejlig :-)

Hvis det er rigtigt, at det hænger sammen med hvad hun har spist - så har jeg prøvet en, der havde spist fisk :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...