Hop til indhold

Recommended Posts

Dette er min første anmeldelse ¨å bær lidt over med mig :)

Men netop hjemvendt fra Singapore synes jeg lige jeg vil dele mine erfaringer med muligheden for købesex i denne del af verden.

Efter anbefaling endte jeg på Ipanema i Orchard Tower. Fantastisk sted med livemusik og masser af villige kvinder. De fleste fra Asien men der var også kvinder fra Europa og Afrika. Kvaliteten var svingende mht. udseende. Lige fra gudesmukke kvinder til de mindre attraktive - altså ud fra mit synspunkt :)

Der er masser af andre steder i Orchard Tower. Mener der er 3-4 etager med flere af samme typer barer og flere massagesteder hvor der tilbydes alt fra massage med happy ending massage og sex. 30 minutter fra 100 SGD.

Nå men tilbage til Ipanema. Pigerne er meget fremme i skoene og du får ikke lov til at stå meget alene i baren. Formålet er naturligvis at du skal "scores" og at du skal tage dem med hjem på hotellet. Faktisk var det ikke meget anderledes end at gå i byen for at score herhjemme. Lige bortset fra at her kommer de til dig uden du behøver at "jagte" dem :)

Priserne for at få en med hjem lå fra 100 SDG (ca. 500) for sex, blowjob, slik osv. til 500 SGD. Faktisk starter de fleste med et beløb mellem 300-500 SGD men de fleste kan forhandles ned til mellem 100-300. Afhænger vist også af om de skal overnatte eller om det kun er sex.

Efter en masse tilbud og lige så mange afvisninger fik jeg øjenkontakt med en den smukkeste mørke kvinde jeg til dato har set. Der gik ikke længe for vi faldt i snak og det viste sig kun var fra Indien. 24 år sagde hun og vil tro den var god nok. Jeg bød på drink og aftenen gik og vi besluttede os for at tage hjem på hotellet. Vi havde ikke talt om pris og tænkte ikke på det på det tidspunkt...!!! Mine tanker var et helt andet sted :)

På vejen ville hun gerne lige skifte tøj så vi kørte forbi hendes lejlighed som hun delte med andre piger. Jeg ventede i taxaen og tænkte: hende ser jeg ikke igen. Men det gjorde jeg og så var det afsted til hotellet.

Vi nåede lige ind på værelset inden tøjet røg af. Kyssede og krammede og godt liderlige hev hun mig ud i badet til fællesbad og blowjob. Blev nødt til at stoppe hende hvis festen ikke skulle slutte inden den for alvor var kommet i gang. Så ind i dobbeltsengen hvor jeg slikkede hendes bløde velduftende og næsten glatte fisse. Efter et stykke tid ville hun ride mig. Det kunne jeg jo ikke sige nej til så på med gummi og inden længe fik hun orgasme mens jeg virkelig skulle anstrængte mig for ikke at følge trop. Men jeg ville have hende om på ryggen og benene i vejret så jeg rigtigt kunne komme i bund. Elsker den stilling og der gik da heller ikke længe før jeg måtte overgive mig.

Herefter lå vi lidt og snakkede og jeg havde stadig i baghovedet at vi ikke havde talt om hvad hun skulle have for det. Jeg fortalte at hun ikke kunne blive og sove for jeg skulle tidligt op og mødes med en samarbejdspartner. Så efter et bad tog hun tøj på og jeg spurgte "how much". Tænkte at jeg jo altid bare kunne give hende et par hundrede. Hvortil hun sagde: Just give me 50 for the taxi. Hun fik 100. Vi kyssede farvel i døren og jeg faldt i søvn med et smil på læben :).

Så brødre er I i Singapore kan jeg varmt anbefale et besøg i Orhard Tower.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Orchard towers, alias "the four floors of hores". Start på 4 etage, før branderten slukker for hjernen. Og arbejd dig så nedefter. Der er for øvrigt mange søde filippinaer i kælderen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

Cowboy baren til venstre, lige når man kommer op, er fin, vis man skal have et bar øl, uden for meget dameaktivitet. Er du til eventyr, så er de små gader i Gaylang heller ikke at kimse af. Nogle af de gamle shopping centre, nede i den anden ende af orchard road, har huse ala cristies etc i thailand, hvis du er til den slags. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr
mester4u skrev, for 3 timer siden:

Orchard towers, alias "the four floors of hores". Start på 4 etage, før branderten slukker for hjernen. Og arbejd dig så nedefter. Der er for øvrigt mange søde filippinaer i kælderen. 

4 sal, i særdeleshed, er så vidt jeg husker, værd at få overstået men man kan se forskel... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Boede selv i Singapore i 3 år og kan varmt anbefale Orchard Tower. De beørmte "4 floors of whores" holdt mig kørende over de 3 år. 

Jeg kan bestemt genkende holein1's fremragende beretning.

Min eneste råd er at det er et meget "professionelt" miljø. Der er mange der ved deres første besøg får en meget smuk pige med hjem og man kysser og hun klæder en af og man står helt nøgen, hvorefter de ændrer aftalen man indgik i baren. Det skete for mig og det sker for mange. De fleste mænd der står nøgen og liderlige er ikke i stand til at forhandle og det ved pigerne. Nu var jeg ikke uerfaren så jeg fandt mine underbukser og sendte hende afsted, men jeg blev narret. 

Jeg fortæller ikke dette for at afskrække nogen. Det er ren oplysning. Jeg har haft fantastiske oplevelser med pigerne fra Orchard Tower og det vil jeg fortsætte med at have. Det er bare erfaring for dem der er nye til stedet. Jeg boede 2 minutters gang fra stedet så jeg gik tilbage og fandt en ny pige som jeg gjorde det klart for at det trick gad jeg ikke :)

Tak igen for en god beretning holein1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

God sund forbrugeroplysning, Hvisker :-) 

Betales der normalt barfine for at tage pigen med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
91tr skrev, den 12/07/2016 at 03:21:

Cowboy baren til venstre, lige når man kommer op, er fin, vis man skal have et bar øl, uden for meget dameaktivitet. Er du til eventyr, så er de små gader i Gaylang heller ikke at kimse af. Nogle af de gamle shopping centre, nede i den anden ende af orchard road, har huse ala cristies etc i thailand, hvis du er til den slags. 

Kan du ikke uddybe; Hvad er "har huse ala cristies etc i thailand"

Mvh

G

Del dette indlæg


Link til indlæg
Foxhunter skrev, den ‎31‎-‎07‎-‎2016 at 10:26:

God sund forbrugeroplysning, Hvisker :-) 

Betales der normalt barfine for at tage pigen med?

Betalte ikke selv barfine og så heller ikke andre gøre det. Om det er sådan alle steder ved jeg ikke, men oplevede det altså ikke på Ipanema.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Foxhunter skrev, den 31/7/2016 at 10:26:

God sund forbrugeroplysning, Hvisker :-) 

Betales der normalt barfine for at tage pigen med?

Nej de er 100 pct. freelance. Det er ikke Pattaya eller Thailand. Pigerne går I byen og køber selv deres drinks, med mindre du giver dem en drink. Der er derfor heller ikke Ladydrinks. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var selv på orchard tower for nogle år siden. Godt at høre det stadig holder. Det fede er at man kan "rejse" Asien rundt på en aften ;-) Jeg husker specielt en guddommelig vietnamesisk pige med den sprødeste krop ;-) Dog ved man aldrig om man bliver snydt eller hvordan servicen er. Og så er prisen ret høj i Sin. Garvede mongers tager til Fili eller andre lande i SEA 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...