Soren32 3 Skrevet 11. Juli, 2016 Hej brødre, Jeg er ny inde på eroguide, som medlem, men har fulgt med i en længere årrække. Jeg har nu selv gjort mig lidt erfaring jeg gerne vil give tilbage. I forrige uge var jeg forbi, den vilde pige 19, i Ishøj. Tryk her for link Jeg havde lyst til at prøve en ung pige - naboens datter. Hendes priser er lidt over hvad vi normalt ser, men jeg tænkte at det jo nok var retfærdiggjort af hendes persona. Vi aftalte over sms, hvor hun var meget forståelig og havde flirten i bogstaverne (ligesom da jeg senere talte med hende over telefonen, smittede hendes positive sind over telefonen). Charmerende pige med "noget mellem ørene", som fra start sikrede en god stemning - med snak om andet end det frække. Jeg havde bestilt den helt store tur over telefonen. Jeg mødte op i Ishøj (på trods af fordommene) er området et hyggeligt sted, hvor jeg kom ind i hendes lejlighed. Hun havde på forhånd orienteret mig om en smule rod, pga venindefest. Det var ikke så slemt. Hun tog i mod mig i frækt undertøj med et skævt smil. Hun fik mig til at føle mig afslappet. Hun er vitterlig naboens datter af udseende: lidt kurver og en j-Lo røv! Hun er ikke model-typen, hvor alt er skåret, men hun er den frække nabopige - som man "ku godt". Hun startede med at give mig et lækkert blowjob, helt til roden, hvor jeg ikke holdt længe. Jeg havde glædet mig til selve akten, men min dårlige samvittighed om mit forhold indhentede mig. Jeg fortalte dette, og hun var meget forstående hvor vi havde en god snak. Jeg gik derfra - måske mærkeligt nok - med en rigtig god oplevelse. Til de af jer det går hele vejen med hende - good luck! Alt i alt en dejlig oplevelse, som kan anbefales. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
classynomad 10 Skrevet 11. Juli, 2016 Ikke nogen billeder? Lyder ellers dejlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AdamKBH 174 Skrevet 11. Juli, 2016 Hvad er luksusdansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kramme Bamse 44 Skrevet 11. Juli, 2016 AdamKBH skrev, for 1 minut siden: Hvad er luksusdansk? Du må ikke hænge mig op på det, men jeg tror det er blid sex i andre stillinger end missionær. Normalt forstås dansk som alle blide stillinger, men jeg har hørt om glædespiger, der kun tager imod missionær. Igen, dette er bare et gæt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandy 405 Skrevet 11. Juli, 2016 Hvis man søger på telefon-nummeret på Facebook, dukker der en mand op. Just sayin'. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Beelzeb8b Skrevet 12. Juli, 2016 Dandy skrev, for 6 timer siden: Hvis man søger på telefon-nummeret på Facebook, dukker der en mand op. Just sayin'. Er det en udvidet service på krak.dk, eller 118.dk, at der dukker en mand op, når man søger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5092 Skrevet 12. Juli, 2016 Beelzeb8b skrev, for 5 timer siden: Er det en udvidet service på krak.dk, eller 118.dk, at der dukker en mand op, når man søger? Det er da rart, man ved hvor man kan hente sine penge, når man er blevet taget i måsen Den annonce er så fake som de kan blive.. KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandy 405 Skrevet 12. Juli, 2016 Beelzeb8b skrev, for 5 timer siden: Er det en udvidet service på krak.dk, eller 118.dk, at der dukker en mand op, når man søger? Man kan søge efter personer med telefonnummer eller e-mail-adresse i stedet for navn... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Beelzeb8b Skrevet 12. Juli, 2016 Dandy skrev, for 16 minutter siden: Man kan søge efter personer med telefonnummer eller e-mail-adresse i stedet for navn... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 12. Juli, 2016 Tror også liiiige, jeg venter til der kommer en anmeldelse af en anden bruger, end lige denne, fra en bruger der har været på i 2 dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 12. Juli, 2016 Ofte er folk herinde hurtige til at betvivle anmeldelser fra nye medlemmer. Ind imellem er der da guldkorn at hente. Men her er der vist ingen tvivl om anmeldelsen - den skal tages med et gran salt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 12. Juli, 2016 (edited) Dandy skrev, for 17 timer siden: Hvis man søger på telefon-nummeret på Facebook, dukker der en mand op. Just sayin'. Hvordan? Det giver ikke noget, når jeg gør det. Måske er det ændret (personen har gjort oplysningen privat?)? Jeg bruger graph search. Redigeret 12. Juli, 2016 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandy 405 Skrevet 12. Juli, 2016 Bebop skrev, for 2 timer siden: Hvordan? Det giver ikke noget, når jeg gør det. Måske er det ændret (personen har gjort oplysningen privat?)? Jeg bruger graph search. Ja, så har han ændret sine indstillinger og gjort, at man ikke kan søge på hans nummer længere. I går kunne man... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 642 Skrevet 12. Juli, 2016 Bebop skrev, for 2 timer siden: Hvordan? Det giver ikke noget, når jeg gør det. Måske er det ændret (personen har gjort oplysningen privat?)? Jeg bruger graph search. Det virkede i går, men ikke i dag. Så ja, bagmanden må have ændret det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juli, 2016 Jeg har også haft kig på pigen, men 1500 for 15 min. er da helt hen i vejret. Ikke engang hvis det var uden gummi kunne den pris forsvares. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 17. Juli, 2016 AK Ja efter man har fyret af, så melder lommesmerterne sig sku! *GG* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 17. Juli, 2016 Nogen der HAR mødt hende og kan beskrive hende? Eller nogen der har set Billeder af hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mathias 5 Skrevet 25. Juli, 2016 Jeg har været og ordnet hende et prsr gange. Hun hedder Jennifer og hun er altid frisk på et godt knald. Lidt dyr men hun er sku stram nok. hun har blå øjne og ikke så store bryster. Hun skal prøves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 25. Juli, 2016 Mathias skrev, for 14 minutter siden: Jeg har været og ordnet hende et prsr gange. Hun hedder Jennifer og hun er altid frisk på et godt knald. Lidt dyr men hun er sku stram nok. hun har blå øjne og ikke så store bryster. Hun skal prøves HUN SKAL PRØVES.. Havde du ikke det? Hvordan er hendes kropsbygning? Slank/buttet ? Bryster - er de faste eller ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mathias 5 Skrevet 25. Juli, 2016 Jo jeg har prøvet hende hehe. Hun er en mellemting mellem slank og buttet. Hverken fed eller tynd. De er faste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5092 Skrevet 25. Juli, 2016 Mathias skrev, for 23 minutter siden: Jeg har været og ordnet hende et prsr gange. Hun hedder Jennifer og hun er altid frisk på et godt knald. Lidt dyr men hun er sku stram nok. hun har blå øjne og ikke så store bryster. Hun skal prøves Bullshit!. Jeg tror ikke én millimeter på det pis. Du er en fucking scam-artist!. Dér, så er det sagt. KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 25. Juli, 2016 KF skrev, for 9 minutter siden: Bullshit!. Jeg tror ikke én millimeter på det pis. Du er en fucking scam-artist!. Dér, så er det sagt. KF. Tror desværre, du har ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mathias 5 Skrevet 25. Juli, 2016 Jeg har selv oplevet hende men i går jo bare glip af hende. Det er jeres valg jeg ved i hvert fald hun ikke er scam. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 26. Juli, 2016 Mathias skrev, for 4 timer siden: Jeg har selv oplevet hende men i går jo bare glip af hende. Det er jeres valg jeg ved i hvert fald hun ikke er scam. Hvad gav du - skrev med hende en gang der var det meget meget dyrt - så jeg hoppede fra gider ikke når det er så dyrt at jeg selv ville knalde en anden mand for det samme (ironi kan forekomme - der skal måske lige smides et par procent ekstra ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 273 Skrevet 26. Juli, 2016 (edited) Hvis du mobilpayer nummeret så er det en gut der hedder Buddy... Just saying... http://www.ukendtnummer.dk/nummer/60248274 Redigeret 26. Juli, 2016 af OleV 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg