Hop til indhold
holstebronx

Android staver dårligt på EG.

Recommended Posts

Når jeg skriver fra min Android telefon, så kommer der rigtigt mange stavefejl eller den pludselig hopper rundt mellem de linjer eller sætninger jeg har skrevet, og så bliver det bare noget vrøvl.

Det sker ikke på samme måde på andre forums. 

Hvis jeg skriver "Ja" 

Så retter den til "Ja ja". 

Det er jo umuligt at skrive noget :D 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Kan anbefale "SwiftKey" tastatur,  jeg bruger det selv,  og nej det er ikke 100% men det er rigtig godt!  Det er ikke gratis,  men koster under 30kr hvis jeg husker rigtigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 3 minutter siden:

 Kan anbefale "SwiftKey" tastatur,  jeg bruger det selv,  og nej det er ikke 100% men det er rigtig godt!  Det er ikke gratis,  men koster under 30kr hvis jeg husker rigtigt. 

Det er den app jeg bruger...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok,  så hver gang den foreslår et ord du ikke vil bruge så "Long press" ordet før du trykker space og vælg "do not suggest again " 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 2 minutter siden:

Ok,  så hver gang den foreslår et ord du ikke vil bruge så "Long press" ordet før du trykker space og vælg "do not suggest again " 

Den foreslår ikke nogle af de forkert stavede ord, den skriver dem bare uden videre af sig selv.

 Hvis jeg ikke rettede i det den skriver, så ville folk jo tro at jeg var Frække Ida's onde tvillinger bror :D 

Go nat...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er nok noget du må leve med.

Android er jo et discount system, og dertil kan man ikke stille for store forventninger. Problemet ligger i at Android er et åbent system, som alle licenstagere kan ændre i som de lyster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 53 minutter siden:

Det er nok noget du må leve med.

Android er jo et discount system, og dertil kan man ikke stille for store forventninger. Problemet ligger i at Android er et åbent system, som alle licenstagere kan ændre i som de lyster. 

Åhh, Ahh, Ehh, Siden det kun er herinde at det sker, så ved jeg ikke lige...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være noget software udviklet til folkeskolen, siden det er så håbløst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har samme problem med AAndroid og SSwiftKey. Den skriver ofte dobbelt begyndelse bogsta nnår man vvælger ord . Sker ikke ppå andre forums.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den 11/7/2016 at 22:22:

Når jeg skriver fra min Android telefon, så kommer der rigtigt mange stavefejl eller den pludselig hopper rundt mellem de linjer eller sætninger jeg har skrevet, og så bliver det bare noget vrøvl.

Det sker ikke på samme måde på andre forums. 

Hvis jeg skriver "Ja" 

Så retter den til "Ja ja". 

Det er jo umuligt at skrive noget :D 

 

den oversætter fra dansk til jysk :P

prøv at skriv på jysk fra start af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 8 timer siden:

Har samme problem med AAndroid og SSwiftKey. Den skriver ofte dobbelt begyndelse bogsta nnår man vvælger ord . Sker ikke ppå andre forums.  

Det starter som regel ok ud ved først indlæg... Derefter bliver det bare værre og værre. 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...