Hop til indhold
DenRødeBaron

Julija, Glücksburger Str. 49, Flensburg (Engelsburg)

Recommended Posts

Der var jo tilsyneladende ikke nogen, der kendte noget til Julija her, muligvis fordi det er første gang, hun er i Flensburg, så jeg tog chancen. Det er et stykke tid siden, jeg sidst har været på pigesjov i Flensburg, men jeg vil sige alt er ved det gamle. Jeg tog en time med det hele, og prisen var de 150 EUR, som efterhånden er ved at være standard i Flensburg for en time med blow uden gummi og kys.

https://sexnord.net/profile/12118

http://engelsburg-fl.de/models/julija_page.htm

Selve stedet er en af de velkendte Engelsburg-lejligheder, et ældre hus, ikke prangende, funktionelt, men rent og pænt. Ikke noget at klage over der.

Hvis vi tager det negative først: Billederne er enten ikke af hende, eller de er ældre og/eller photoshoppede. Jeg hælder mest til det sidste, da de fleste af billederne godt kunne være hende med lidt forbehold. Men det billede, hvor hun sidder på et tæppe på gulvet kun iført strømper og hofteholder, er der helt sikkert manipuleret med. Hendes bryster ser nemlig ikke sådan ud, og har nok aldrig gjort det. Jeg har også hele tiden haft en fornemmelse af, at der var noget galt med det billede. Jeg tror simpelt hen, der er photoshoppet et par andre bryster ind over. Hun har heller ikke helt den timeglas-figur, som billedet antyder. Nogle af de andre billeder viser også en ret slank figur, men hvis de er gamle nok til at hun har taget lidt på siden, eller der er pillet (mere photoshop) ved figuren, kunne det godt være hende. Det er svært at bedømme, når man ikke kan se ansigtet. Men der er også nogle træk, som gør at det godt kunne være hende med disse forbehold.

Julija er en relativt lille pige, de 160cm passer nok meget godt. Hendes alder er opgivet til 26 på Sexnord og 28 på Engelsburgs egen side. Jeg har flere gange oplevet at oplysningerne på Engelsburgs egen side er lidt mere realistiske end på annoncesiderne. De 28 kunne godt passe, men hun kan også sagtens være et par år ældre. Det er svært at bedømme.

Hun har nogle ret store, naturlige bryster. Der er ikke noget galt med dem, faktisk er de ganske fine, men de hænger lidt mere end på billedet, som naturlige bryster i den størrelse nu oftest gør. Hun er ikke superslank, hun har især lidt siddende på maven, men hun er heller ikke fed. Det er bare nok til, at hun ikke har den modelagtige timeglasfigur, billederne viser. Hun har i øvrigt også en halvstor tatovering på maven, som egentlig burde være synlig på førnævnte billede. Men billedet kan være ældre end tatoveringen, eller den er fjernet på billedet, evt. er det ikke kun brysterne, der er photoshoppet ind. Men hun har iøvrigt et OK ansigt og et dejligt smil.

Men det vigtigste er, at hun faktisk er en sød og kysseglad pige, og hun går til opgaven med stor iver. Der er absolut ingen berøringsangst eller tilbageholdenhed der. Hun virker faktisk til at nyde sexen, også selvom der var skruet lige rigeligt op for lyden fra starten. De store bryster er ret dejlige at røre ved, og hun lader til at hun gerne vil have de får masser af opmærksomhed, og hun ved udemærket godt, hvad de gør ved en mand. Faktisk startede hun både første og anden omgang med at sætte sig henover mig og stikke brysterne helt hen i hovedet på mig, så jeg kunne massere dem og sutte på dem. Derefter bevægede hun dem nedover min krop og begyndte at gnide dem mod pikken fra alle sider. Sjældent har jeg set en pige bruge sine bryster så aktivt så længe.

Derefter gik hun direkte over til blowjob, og det med en lyst og en energi, så der ikke gik ret længe før jeg måtte stoppe hende, så jeg ikke skød den af i utide. Så jeg fik hende til at lægge sig, så jeg kunne slikke hende, hvilket hun også virkede til at kunne lide. Faktisk endte hun med at komme. Hun begyndte selv at massere og lege med hendes bryster lige så snart hun havde lagt sig og jeg begyndte at slikke hende. Hun stoppede ikke, før jeg efter et stykke tid rakte hænderne op og overtog ... hun har altså et eller andet med de bryster :-)

Jeg tror ikke, hun har fået børn. Hendes fisse var fint glatbarberet og lækker at røre ved, og dejligt snæver uden at det var et problem. Det er altså lækkert, når man kan mærke man er inde i pigen ... I halvlegen gav hun i øvrigt en udemærket massage. Hun er ikke prof massør, men hun tager udemærket ved, i forhold til nogle piger, der nærmest bare rører forsigtigt ved en.

Alt i alt var det en ganske fin oplevelse med Julija. Den er måske ikke helt oppe at ringe med de bedste, men absolut heller ikke dårlig. Det kan måske bedst beskrives sådan, at jeg hyggede mig med hende, jeg nød at have sex med hende, men jeg drømte ikke på vejen hjem om at tage hende med og beholde hende. Kunne jeg finde på at besøge hende igen? Ja, det kunne jeg godt, men om jeg ville vælge at gøre det i praksis ville afhænge af alternativerne den dag. Jeg kan egentlig også godt lide Cora fra Engelsburg, som var i Flensburg sidste uge. Hun har et rigtig flot ansigt og en dejlig krop, selv om brysterne er fulde af silikone. Men til gengæld er hun også en smule distanceret i sexen, så faktisk foretrækker jeg den lidt mindre perfekte, men mere engagerede Julija.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...