Hop til indhold
Guest StudinenSofie

TAK FOR DENNE GANG

Recommended Posts

Guest StudinenSofie

Kære allesammen, 

Jeg vil have lov at sige tak for denne gang som GP . Tak for de mange besøg, anmeldelser og hvad der hører med. Jeg er ikke længere til at træffe som så mange af jer kender mig (Petite Sofie) 

Jeg har valgt at stoppe og starte som Domina istedet og det er ikke længere muligt at få nogen form for seksuelle ydelser hos mig. 

Db

/Sofie

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt godt fremover, nu hvor du bevæger dig ind i et univers, der lader mig fuldstændigt kold! ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

kan man ikke få udløsning så ?? og heller ikke slikke dig til en heftig orgasme ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
StudinenSofie skrev, for 2 timer siden:

Kære allesammen, 

Jeg vil have lov at sige tak for denne gang som GP . Tak for de mange besøg, anmeldelser og hvad der hører med. Jeg er ikke længere til at træffe som så mange af jer kender mig (Petite Sofie) 

Jeg har valgt at stoppe og starte som Domina istedet og det er ikke længere muligt at få nogen form for seksuelle ydelser hos mig. 

Db

/Sofie

 

Sejt ! Det vil jeg også en dag. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudinenSofie skrev, den 11/7/2016 at 18:23:

Kære allesammen, 

Jeg vil have lov at sige tak for denne gang som GP . Tak for de mange besøg, anmeldelser og hvad der hører med. Jeg er ikke længere til at træffe som så mange af jer kender mig (Petite Sofie) 

Jeg har valgt at stoppe og starte som Domina istedet og det er ikke længere muligt at få nogen form for seksuelle ydelser hos mig. 

Db

/Sofie

 

Øv - det er jeg ked af at høre. Jeg har kun nået at besøge dig en enkelt gang, men det var fantastisk, og jeg havde glædet mig til at gentage det efter ferien. Du var virkelig skøn!

Hvad med de andre piger, du har arbejdet sammen med i København? Vil de fortsætte i samme stil? Jeg mødte engang Kamilla, som jeg desværre ikke har set annoncer for siden ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...