Hop til indhold

TAK FOR DENNE GANG

Featured Replies

Skrevet

Kære allesammen, 

Jeg vil have lov at sige tak for denne gang som GP . Tak for de mange besøg, anmeldelser og hvad der hører med. Jeg er ikke længere til at træffe som så mange af jer kender mig (Petite Sofie) 

Jeg har valgt at stoppe og starte som Domina istedet og det er ikke længere muligt at få nogen form for seksuelle ydelser hos mig. 

Db

/Sofie

Skrevet

Alt godt fremover, nu hvor du bevæger dig ind i et univers, der lader mig fuldstændigt kold! ;) 

Skrevet

Hov hov Sofie, don't leave me standing.... ;-)
Du lovede... 

God vind fremover - med dit nye univers...

Dressmann

Skrevet

Lyder spændende at du vil starte som Domina. Hvor skal det foregå? Kan man komme som gæst det sted hvor du vil udfolde dine evner?

Skrevet

kan man ikke få udløsning så ?? og heller ikke slikke dig til en heftig orgasme ?

Skrevet
StudinenSofie skrev, for 2 timer siden:

Kære allesammen, 

Jeg vil have lov at sige tak for denne gang som GP . Tak for de mange besøg, anmeldelser og hvad der hører med. Jeg er ikke længere til at træffe som så mange af jer kender mig (Petite Sofie) 

Jeg har valgt at stoppe og starte som Domina istedet og det er ikke længere muligt at få nogen form for seksuelle ydelser hos mig. 

Db

/Sofie

Sejt ! Det vil jeg også en dag. :D

Skrevet

Når man får nok af mænd, så tyer man til den 9 halede?! :D 

Go vind i lak og læder looket

Skrevet
StudinenSofie skrev, den 11/7/2016 at 18:23:

Kære allesammen, 

Db

/Sofie

Øv - det er jeg ked af at høre. Jeg har kun nået at besøge dig en enkelt gang, men det var fantastisk, og jeg havde glædet mig til at gentage det efter ferien. Du var virkelig skøn!

Hvad med de andre piger, du har arbejdet sammen med i København? Vil de fortsætte i samme stil? Jeg mødte engang Kamilla, som jeg desværre ikke har set annoncer for siden ...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.