Hop til indhold
HenningBH

Anmeldse af Ladyboy Mimi fra Flensborg ❗️

Recommended Posts

Så er turen kommet til en anmeldelse fra Flensborg. Jeg har været dernede nogen gange, men har ikke rigtig fået anmeldt nogen af dem endnu. Jeg bor i trekantområdet, så det tager mig ca. en time at komme derned.  Kvaliteten af piger og ladyboys er i top, og priserne er en del reduceret i forhold til Dk. Jeg kiggede på www.fairgirls.de og fandt Ladyboy Mimi. http://www.fair-girls.com/profile/15661

På billederne fandt jeg hende slank og lækker og tiltalende.

Jeg ringede dertil for at høre om hun var der, inden jeg kørte derned. Det var hun. Jeg spurgte om pris, og en quicky kostede 50 €.. ! Det er altså 372 kr. !! Jeg sagde om vi evt kunne lave den aftale at jeg betalede hende 500,- hvilket svarede til 66 €, og det var helt i orden.

Steder ligger nede ved havnen ved en forholdsvis trafikkeret vej. Der er masser af lejeligheder og huse på den ene side og havn på den anden. Man kan parkerer ved havnen gratis i 2 timer. Selve stedet skal du ind af en port, og op af en mørk gang, hvor der er alle mulige Thai-piger der tilbyder forskellige ydelser. 

Da jeg ankom var det ikke hende som åbnede, men en anden thailadyboy som helt forfærdelig ud og jeg tænkte åhh.. nej. Jeg fik vist et værelse, og jeg spurgte efter Mimi. Efter et minut kom Mimi. HOLD NU OP.... Hun var flot på billederne men langt kønnere i virkeligheden, her bliver man ikke skuffet. Jeg har efterhånden besøgt en del og hende her var toppen af poppen. 

Hun er cirka 170, helst slank, et hoved der kunne havde siddet på en rigtig pæn thai-pige, ægte sort langt hår (ikke noget med paryk), helt slank, flotte silikonebryster og en lille bitte røv som var hård som sten, sidst men ikke mindst lange slanke ben. Intet var der en finger at sætte på. Selv hendes stemme var sexet, uden at lyde som en mand. Hun have en lækker fræk sort kjole på og høje sko. Jeg var bar så klar...

Jeg sagde jeg havde de 500, og hun blev noget usikker, da jeg er sikker på jeg ikke havde lavet aftalen med hende selv, men den anden forfærdelige. Mimi gik hun ud og efter 30 sek. kom hun tilbage og sagde jeg kunne få den helt store pakke for 500,- kr. Mit gode humør steg endnu et par grader.

Hun bad mig tage mit tøj af og derefter gik hun med ud i badet hvor hun vaskede mig grundigt på den mest sexede måde. Herefter gik vi tilbage til værelset. Hvor hun smed mig ned på sengen. Så fik jeg den helt store franske tur, med sorte kys, og hun kælede med sin tunge alle de steder der fik mig til at se sol, måne og stjerner. 

På et tidspunkt var jeg klar og hun suttede et kondom på. Jeg tog hende først i doggystyle, og hun var så stram og jammerede at jeg skulle være forsigtig, at jeg ikke troede det ville lykkes, men ind kom jeg. Og hun var selv topklar med stiv pik. Der gik desværre ikke andet en 3-4 minutter, så kom jeg med et brag. Herefter spurgte hun om hun ikke måtte kneppe mig, og det var jeg klar til. Hendes pink er medium eller stor af thai forhold, måske omkring 20 cm. og hård. Det gode ved hele oplevelsen var hun selv var top klar og liderlig. Og hun vil meget gerne kysse. Hun tog mig i forskellige stillinger og kom også selv. Herefter spurgte hun om jeg kunne komme en gang mere, da det hele var gået så hurtigt måske 20-25 min, så jeg måtte gerne tage hende igen. Det viste jeg ikke om jeg kunne og pegede ned på min slappe diller. Herefter lagde hun sig ned igen og slikkede mig op, men det var så dejligt at jeg ikke lod hende stoppe. På et tidspunkt tog hun en finger ind i min røv, mens hun masserede mine ædlere dele og gav mig det vildeste deep thought, og jeg kom igen. Det er altså ikke tit jeg kan komme to gange lige oven på hinanden. Men Mini var fantastisk.  Herefter gav hun mig et frisk håndklæde og fulgte mig ud toilettet hvor jeg kunne få et bad. Da jeg gik, fik jeg lige et sidste kys, hvilket for mit vedkommende helt sikkert var et gensyns kys. !!

Det her var en af de bedste ladyboy oplevelser, med en rigtig lækker en af slagsen som efter min mening var en 10 ud af 10er i både udseende og service, og til en pris som tangere til det latterlige. Det er de bedste 500,- kr. jeg nogensinde har givet ud.

Samlet set fra 1-10

Mimi: +10, virkelig lækker lignede en smuk Thai-pige mere end en Ladyboy. Hendes pik, var ikke for stor eller lille. 

Service: 10 (hun kunne virkelig sit kram og havde både tid og lyst, og man fik indtrykket som om hun nødt det ligeså meget som jeg).

Lokalet: 6 ( selve lokalet var pænt og rent, med en hård seng der ikke knagede. Men lejligheden var lidt uhumsk).

Stedet:  7 (  det ligger i Flensborg, så for nogen er det lidt langt væk, og det er ikke specialt diskret, men hvem kender man lige i Flensborg. Man kan holde lige ovre på den anden side )

Valuta for pengene: ++10 (kommer sikkert igen). Mon ikke nok jeg snart kan finde på en undskyldning om at komme ned til Fleeggaard og købe sodavand til familien, og besøge Mimi. 

Hjemmeside: http://www.fair-girls.com/profile/15661

Sig til hvis der andre I skal have anmeldelse om andre ladyBoys og Shemales, der er masser i kartotektet. 

BH

"Henning"

 I kan læse en del af min andre anmeldelser herinde, der alle har❗️ Efter anmeldelsen.

Redigeret af HenningBH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Hej Henning,

Tak for dit indlæg - simpelthen en fornøjelse at læse :)

Når man tænker på hvor dårlige oplevelser man kan få i DK for væsentlig mere end det du har betalt - så fik du virkelig valuta for din køretur :)

Hvor lang tid tror du dit besøg varede hos Mimi ialt?

Genboen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...