Hop til indhold
stein

Ringe oplevelse i Vejle

Recommended Posts

Ringede til Yen i sidste uge, spurgte hvem jeg kunne møde, Wan(som jeg håbede på) og ny pige.. Jeg kunne bare vælge. 10 min senere ringede jeg på, Wan var der pludselig  ikke eller var optaget. Kunne få ny pige, som jeg hørte det var navnet Bumbee. Var lige ved at gå, men trangen var der og det er ikke hver dag jeg er i Vejle så jeg blev.

Det skulle jeg ikke ha´ gjort. Hun spurgte straks om jeg ville have mere end massage, og jo tak det kunne jeg jo godt overtales til. Hvor mange penge jeg havde? 1000. Det kunne jeg godt få det hele til incl. b2b - jeg spurgte udtrykkeligt. Hendes engelsk var iøvrigt ringe. Hun bad mig flere gange tale engelsk hvad jeg sandelig også syntes jeg havde gjort, og har klaret mig udmærket med over en god del af verdenen-både privat og på arbejde.

Den yderste kjole røg og afslørede måske årsagen til den løse beklædning. En betydelig mave viste sig. Massagen var en lidt nytteløs gniden frem og tilbage. Hun lagde lidt kræfter i, men det virkede temmelig formålsløst. Så røg de sidste klude, og hun hoppede op på ryggen. gned lidt hvorefter jeg blev bedt om at vende mig rundt. Hun blev stående på gulvet og gned brysterne lidt frem og tilbage men lillemanden fik med hånden. Så et kort blow hvor jeg bad og 69. Det kostede ekstra som jeg jo ikke havde, men hun løftede da det ene ben på på briksen så jeg kunne komme lidt tættere på og kigge. Næsen fortalte mig dog hurtigt at 69 såmænd alligevel var blevet en meget kort fornøjelse

 Hun red mig lidt. Da jeg bad om at få hende ned på briksen kostede det egentlig også ekstra men det fik jeg så alligevel, og så kunne jeg jo ligeså godt få fyret den af og få det overstået.

Jeg har haft en af mine bedste thaioplevelser hos Yen, og nu også nok den ringeste

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fred49

Jeg har også været udsat for dette,,,, har ellers været der en del gange,, men det er slut nu.

Var også med ny pige der slet ikke kunne ikke give massage og sex noget der bare skulle overstås, lugtede som en død fisk. :( 

Må da sige at det er at ødelægge et godt sted hvis det er den service man får,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...