XxnicoxX 0 Skrevet 11. Juli, 2016 Hej jeg har skrevet lidt med hende og hun virker ikke ret ægte, og på en af de billeder hun har lagt op står der pussybook.info... virker lidt skummelt, nogle erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ignorthx Skrevet 11. Juli, 2016 Jeg har os skrevet lidt med hende, det hele virker meget underligt. Hun er os på snapchat og der ser det ud til at være forskellige piger, på de billeder der bliver vist der. Jeg holder mig væk hvertfald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doctor Jekyll 50 Skrevet 11. Juli, 2016 Tjek svarene på min efterlysning efter samme for et par uger siden: Konklusion: FAKE med fake på ;-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XxnicoxX 0 Skrevet 12. Juli, 2016 (edited) Øv øv hun ser ellers dejlig ud! vil dog også tilføje at da jeg spurgte hende om "hun" var ægte blev hun meget sur... Jeg skrev at jeg først ville finde ud af det ved at spørge herinde og til det sagde hun "du spørger bare, jeg kender rigtig mange derinde, plus jeg får 500 tilbud dagligt så kan nok godt undvære dig!" Redigeret 12. Juli, 2016 af XxnicoxX Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg