Hop til indhold
Guest mannings

Club Erotica, Diana

Recommended Posts

Guest mannings

Efter mange år med Tantra i ind og udland, thai når lysten hurtigt kom og nu senest bordel, må jeg indrømme, at jeg mest er til det nære og sensuelle, hvor kemien passer og energien bygges langsomt op. 

Efter en lang dag med for meget seksuel energi og en voksende lyst til sex, faldt jeg over Club Erotica, Nørrebronx. Egentlig mest grundet Sabrina, som vistnok er glad for "græsk til ham". Anyway, Sabrina var ikke hjemme, og valget faldt så på Diana, som var eneste anden mulighed. Diana viste sig faktisk at være en sød og serviceminded kvinde.

Nu har jeg, på trods at mine 54 år, aldrig før besøgt et bodel. Meget andet er løbet min vej, men aldrig et bordel. På vej derhen tænkte jeg på menuen, og hvad jeg egentlig ønskede. Det blev en mærkelig dialog med mig selv, fordi det jo ikke handlede så meget om de enkelte elementer, men mere om selve samværet.

Diana var sød, hun sagde, at jeg skulle tænke, at jeg lige havde scoret i byen, og nu var hjemme. Gør det du nu har lyst til, sagde hun. Og det var jo en god indgangsreplik. Hun slikkede, monterede gummi og suttede. Jeg slikkede og nussede, og efter at have været i hende nogle minutter kom jeg. Alt for tidligt. Totalt ukontrolleret og ikke planlagt, men sådan var det. Der var vel gået 10 min alt i alt. Når, men Diana var sød og hun lå så og nussede mig, og vi snakkede. Faktisk en god afslutning på noget der aldrig rigtig nåede at udvikle sig. 

Det var der Diana viste sin erfaring og overblik. Diana var og bliver ikke mit første valg. Bare ikke min type. Men til gengæld udviste hun en super professionel og meget serviceminded side, som jeg efterfølgende syntes indgød respekt.

Energien blev aldrig rigtig bygget op, men jeg lærte noget om mig selv, og livet har lært mig, at det er vigtigt, at prøve sig selv af, men også, at huske på hvad der i virkeligheden gør een glad. Club Erotica og Diana blev et fint duelighedstegn, men ikke et der skal gentages. Men nu er der jo også mange andre duelighedstegn derude, som skal nåes.

dbh,

Mannings

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...