Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have spurgt broderfolket til råds endte jeg hos Barbie i den berygtede kælder. På baggrund af mit besøg følger her en kort anmeldelse af min oplevelse

 

Stedet: 2 Kan ikke komme højere op i betragtning af lokation og manglende funktion af ringklokke. De to minutters venten hvor jeg måtte ringe føltes som to timer

 

Pigen: 7 Som på billederne en ganske almindelig trunte

 

Indledning: 9 Lidt GFE – det var squ ok

 

Berøring: 3 Havde ømme brystvorter og området omkring festlokalet var no go – ØV havde ellers set frem til at lege med size 90D og nyde en 69èr som annonceret

 

Blow: 4 Med gummi, lidt mekanisk og uden variation – ej superfransk som annonceret

 

Akten: 5 Lidt rigeligt glidecreme

 

Tid: 10 Købte én time og fik én time

 

Kommer jeg igen – Nej tænker der skal mere til en gentagelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bukken skrev, for 15 minutter siden:

Blow: 4 Med gummi, lidt mekanisk og uden variation – ej superfransk som annonceret

Betalte du 100kr extra för superfransk, som det står i annonsen? Som jag förstår det, ingår det ikke. När jag däremot tog en timme helt uden gummi med hennes kollega Isabel ingick SF, dvs 1300 totalt å ikke 1400 som jag räknat med...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...