mosten 6 Skrevet 10. Juli, 2016 Hej har i set annoncen ti GB på lørdag det ser rigtig lækkert ud håber vi kan ta hende i en sandwich 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 10. Juli, 2016 Hvem?....Hvilken annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 10. Juli, 2016 mosten skrev, for 3 timer siden: Hej har i set annoncen ti GB på lørdag det ser rigtig lækkert ud håber vi kan ta hende i en sandwich Er det den annonce ? Link https://annoncelight.dk/showad/210939 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juli, 2016 Se priserne.. Syns ikke det okay. At timer koster så meget mere end en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mosten 6 Skrevet 10. Juli, 2016 Krone skrev, for 4 timer siden: Er det den annonce ? Link https://annoncelight.dk/showad/210939 Ja det er den annonce hun ser lækker ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 10. Juli, 2016 bendtjan skrev, for 4 timer siden: Se priserne.. Syns ikke det okay. At timer koster så meget mere end en. Ja, de priser er helt hen i vejret.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juli, 2016 Så det jo bare at blive væk...Hvis man mener det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mosten 6 Skrevet 11. Juli, 2016 TommyHansen skrev, for 14 timer siden: Ja, de priser er helt hen i vejret.... Husk nu på at det er inkl. Anal mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angel666 9 Skrevet 11. Juli, 2016 Hej Liderlige fyre. Jeg glæder mig vildt til lørdag, har været så våd den sidste uge bare ved tanken. Min glatte fisse er ved at eksplodere og mit stramme røvhul venter så meget på pik. Glæder mig til at gi og modtage sorte kys åååå altså. Håber så meget og at få lov at prøve en sanwich og gad vide om der findes en fyr der kan holde mere end to timer. Jeg vil så meget gennemkneppes så håber på mange lige så liderlige fyre, for jeg kan ikke få nok. Knus og liderlige frække tanker Mie/Angel 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badboy30 64 Skrevet 12. Juli, 2016 Jeg vil da gerne prøve og se om jeg kan holde det ud i 2 timer..hvis det ikke koster så meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 740 Skrevet 12. Juli, 2016 bendtjan skrev, den 10-07-2016 at 18:00: Se priserne.. Syns ikke det okay. At timer koster så meget mere end en. Jamen hvor er det da dejligt, at du så bor i Danmark, hvor der ikke er tvang til at deltage i gangbangs, men hvor det er helt lovligt at blive hjemme og beholde pengene i sin sparegris til dårligere tider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Juli, 2016 Ja det skrev jeg også.. Hvis du ser længere oppe i tråden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mosten 6 Skrevet 14. Juli, 2016 Angel666 skrev, den 11-07-2016 at 22:57: Hej Liderlige fyre. Jeg glæder mig vildt til lørdag, har været så våd den sidste uge bare ved tanken. Min glatte fisse er ved at eksplodere og mit stramme røvhul venter så meget på pik. Glæder mig til at gi og modtage sorte kys åååå altså. Håber så meget og at få lov at prøve en sanwich og gad vide om der findes en fyr der kan holde mere end to timer. Jeg vil så meget gennemkneppes så håber på mange lige så liderlige fyre, for jeg kan ikke få nok. Knus og liderlige frække tanker Mie/Angel Hej Mie jeg kommer og vil gøre mit bedste til at du får pik nok i alle huller glæder mig så vildt håber også på en sandwich SF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angel666 9 Skrevet 14. Juli, 2016 Hej Mosten Det lyder mega frækt og lækkert. Lover du ikke bliver skuffet, for jeg er stram og svær at mætte. Skal sutte din pik for hårdt til du tigger om mere. Håber du kan kneppe hårdt og længe for elsker at få den hårdt. Mine negle har jeg også ladet vokse af samme grund, hvis det kunne ophidse dig at blive kradset lidt på ryggen. Forøvrigt er et klap i numsen mega frækt, og håber så meget at få munden fyldt med spærm. Glæder mig vildt. Vi ses til en vild omgang. Mie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikoBang 7 Skrevet 15. Juli, 2016 Hej Mie Jeg kommer også og vi skal nok hjælpe dig med at få opfyldt dit ønske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angel666 9 Skrevet 15. Juli, 2016 Hej MikoBang Det lyder mega lækkert at du vil hjælpe med at gi mig masser af pik. Glæder mig så meget til at få fyldt alle mine huller og helst på en gang. Åååå trænger så meget til at blive gennemkneppet for alvor. Ligger lige nu og onanerer ved tanken og jeg er så våd og klar til Jer. Ses søde. Knus Mie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg