Hop til indhold
Gæst

Er blow virkelig så vigtigt?

Recommended Posts

Gæst

Når jeg læser anmeldelser og profiler her på EG, og profiltekster på diverse prostitutionshjemmmesider, så bliver der lagt ufatteligt stor vægt på, at blow er godt - og detaljerne ift. om det er med eller uden latex og slug. 

Jeg har både fået fantastiske og kedelige bj - men jeg må indrømme, at det nærmest ikke interesserer mig.

Langt hellere vil jeg elske med kvinden, mærke vore kroppe mod hinanden, have min pik dybt i fissen eller enden. Mærke hendes vejrtrækning, se hende glide ind i sin fantasi, når hun lukker øjnene. Holde hende fast, trække hende lidt i håret, høre hende stønne af ukontrollabel liderlighed, vikle vore kroppe om hinanden, så man mister fornemmelsen af hvilke kropsdele, der er vores egne. Ja kort og godt - til helvede med bj..... Til gengæld vil jeg ikke undvære, at grådigt sluge hele hendes fisse, og drive hende til orgasme med min tunge og fingre :-D

Er jeg den eneste, der har det sådan? Altså at et bj er noget af det mest ligegyldige ved sex? Eller er jeg "offer" for mit eget negative fokus på emnet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator

Vi har nok alle hver vores egen preferencer når det gælder om hvad vi synes er et godt knald. 

Jeg elsker et godt blow!!

Når pigen tager pikken i munden og den vokser sig stor. 

Når hun slikker den og udforsker den begærligt med tungen. Lige fra mellemkødet og hele vejen op til glansen. 

Jeg elsker også at slikke hende til orgasme. At mærke at jeg rammer det rigtige punkter og føle hende komme nærmere og nærmere en orgasme. 

En god 69'er hvor vi begge ender med at komme er sgu en fed oplevelse. 

Et godt svedigt spontant knald lige dér hvor man begge er klar.... Om det så er køkkenbordet eller sofaen der indgår, får mig også godt op at ringe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Cage - Jeg er langt hen ad vejen enig med dig...

Jeg er her som i så mange andre situationer nok knap såkategorisk som dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jørgen Leth kunne ikke have beskrevet det bedre end jer to ;-)

Ofte er blow heller ikke vigtigt for mig. Men når det en sjælden gang er rigtig godt, så nyder jeg det virkeligt. Men tør ikke sætte forventningerne derefter, for så bliver man tit skuffet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
legesyg skrev, for 13 minutter siden:

Cage - Jeg er langt hen ad vejen enig med dig...

Jeg er her som i så mange andre situationer nok knap såkategorisk som dig 

Kategorisk????? ........... Moi  :roll: :roll: :roll: :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Master Bator skrev, for 15 minutter siden:

Et godt svedigt spontant knald lige dér hvor man begge er klar.... Om det så er køkkenbordet eller sofaen der indgår, får mig også godt op at ringe. 

Tjek - with You all the way there :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dane skrev, for 2 minutter siden:

Jørgen Leth kunne ikke have beskrevet det bedre end jer to ;-)

Ofte er blow heller ikke vigtigt for mig. Men når det en sjælden gang er rigtig godt, så nyder jeg det virkeligt. Men tør ikke sætte forventningerne derefter, for så bliver man tit skuffet. 

Ha ha ha ha - Jørgen Leth - den var ny - plejer ellers at blive beskyldt for at være på vej med den nye 50 shades eller Bridget Jones dagbog.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig i at blow er opreklameret.

Men derudover syntes jeg det sammenleje du beskriver nærmest lyder som et med en kæreste eller en anden ligestillet. For mig er der altså kæmpe forskel på sex med kærester og sex med betalingspiger. Selvfølgelig kan man knalde sin kæreste som en luder, hvis hun er med på det. Men med betalinspigen ved du aldrig hvornår du har købt hendes reaktion, og hvornår du har oprigtigt opbygget den. Derfor syntes jeg at kæreste agtigt knald med betalingspiger let kan være lidt falske. 

 

Har og to gange prøvet at blive kæreste med betalingspiger hvorefter knaldene naturligvis blev gratis, og i de tilfælde er grænsen selvfølgelig flydende. Men normalt prøver jeg ikke at score betalingspigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jogge skrev, for 8 minutter siden:

Enig i at blow er opreklameret.

Men derudover syntes jeg det sammenleje du beskriver nærmest lyder som et med en kæreste eller en anden ligestillet. For mig er der altså kæmpe forskel på sex med kærester og sex med betalingspiger. Selvfølgelig kan man knalde sin kæreste som en luder, hvis hun er med på det. Men med betalinspigen ved du aldrig hvornår du har købt hendes reaktion, og hvornår du har oprigtigt opbygget den. Derfor syntes jeg at kæreste agtigt knald med betalingspiger let kan være lidt falske. 

 

Har og to gange prøvet at blive kæreste med betalingspiger hvorefter knaldene naturligvis blev gratis, og i de tilfælde er grænsen selvfølgelig flydende. Men normalt prøver jeg ikke at score betalingspigerne.

Forstår fint hvor du vil hen.

Men via grundig reseach :-D :-D :-D har jeg fundet GP'ere, hvor sex er "som med en kæreste" - og ja ja ja start nu ikke en kaskade af skriverier om det illusoriske og god markedsføring mv. mv. mv.  - det er jeg helt med på!!!! Og du har ret - det er sikkert ofte falsk.

Det er dog min helt egen vurdering - at i hvert fald nogle af disse GP'ere, også nyder omtalte sex - som var det den kærestesex, du hentyder til @Jogge 

Og forresten - man får hvad man giver ;-)

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt en sugarbabe, som ikke gav blow, da hun fik brækfornemmelser af det - til gengæld gav hun det mest fantastiske og timelange pirrende handjob jeg nogensinde har prøvet - de fleste piger kan knalde og sutte pik - men en pige, der forstår og har tålmodighed at stimulere een i lang tid uden at forsøge at få een til at komme indenfor 5 min - det er en sjældenhed.

Jeg sagde ellers til hende at det HJ kunne hun tjene penge på - hvorpå hun nærmest vantro kiggede på mig: "Jeg er ikke luder" :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har mødt en sugarbabe, som ikke gav blow, da hun fik brækfornemmelser af det - til gengæld gav hun det mest fantastiske og timelange pirrende handjob jeg nogensinde har prøvet - de fleste piger kan knalde og sutte pik - men en pige, der forstår og har tålmodighed at stimulere een i lang tid uden at forsøge at få een til at komme indenfor 5 min - det er en sjældenhed.

Jeg sagde ellers til hende at det HJ kunne hun tjene penge på - hvorpå hun nærmest vantro kiggede på mig: "Jeg er ikke luder" :roll:

Fuldstændig enig - et godt hj - med oceaner af olie - og måske (uden penetrering) med hjælp fra fisse og enden (og brysterne) - uha to die for :-D ..... Sådan en tur er jeg blevet lovet meget snart :roll: :roll: :roll: :roll: ..... Og det vil jeg belønne GP'en for ved at blindfolde hende - og uddele mindst 2 orgasmer ...... Hvis hun kan he he he he

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 17 minutter siden:

med oceaner af olie

Jeg foretrækker nu alm. spyt, da den glidende fornemmelse er bedre - og pigen kan også uden problemer veksle mellem blow og HJ, da spyt er helt naturligt :-D

SæbepirringsHJ (evt. cremesæbe ?) under bruseren er også udmærket til opvarming - kræver dog grundig afskylning, da sæbe ikke smager så godt - og det bør pigerne tænke lidt over, når de gerne vil have slikket fisse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

, da sæbe ikke smager så godt - og det bør pigerne tænke lidt over, når de gerne vil have slikket fisse :)

Her går jeg, og tror, jeg er den eneste, der også har det sådan :-D ..... En fisse skal dufte og smage af fisse - ikke sæbe og heller ikke den der helt ferske rækken tungen ud af vinduet smag :-D ...... Ikke at forveksle med sur beskidt fisse - mind You  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 2 minutter siden:

Her går jeg, og tror, jeg er den eneste, der også har det sådan :-D ..... En fisse skal dufte og smage af fisse - ikke sæbe og heller ikke den der helt ferske rækken tungen ud af vinduet smag :-D ...... Ikke at forveksle med sur beskidt fisse - mind You  

Den bedste fisse jeg nogensinde har smagt var faktisk på en servitrice, der havde arbejdet hele aftenen - lidt saltet, sød og svedig, men absolut ikke sur gammel fisse - og så var hun rødhåret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 18 minutter siden:

Den bedste fisse jeg nogensinde har smagt var faktisk på en servitrice, der havde arbejdet hele aftenen - lidt saltet, sød og svedig, men absolut ikke sur gammel fisse - og så var hun rødhåret :)

Uha - rødhårede har jeg ikke så god erfaring med - nok pga. et yderst begrænset grundlag på kun een, og hun var sgu frigid.....

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 7 minutter siden:

Uha - rødhårede har jeg ikke så godt erfaring med - nok pga. et yderste begrænset grundlag på kun een, og hun var sgu frigid.....

Ja, hende her var absolut ikke frigid - og aldrig har jeg oplevet en kvinde med en så dejlig fisse, som lige passede til min pik og gav en helt speciel fornemmelse - og uden at jeg behøvede tænke over det, kom vi altid samtidigt.

PS. Hun suttede heller aldrig pik, men fik det så heller ikke direkte tilbudt, da jeg hellere ville ind i varmen i hendes lækre trange fisse, der bare klemte de helt rigtige steder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 3 timer siden:

Når jeg læser anmeldelser og profiler her på EG, og profiltekster på diverse prostitutionshjemmmesider, så bliver der lagt ufatteligt stor vægt på, at blow er godt - og detaljerne ift. om det er med eller uden latex og slug. 

Jeg har både fået fantastiske og kedelige bj - men jeg må indrømme, at det nærmest ikke interesserer mig.

Langt hellere vil jeg elske med kvinden, mærke vore kroppe mod hinanden, have min pik dybt i fissen eller enden. Mærke hendes vejrtrækning, se hende glide ind i sin fantasi, når hun lukker øjnene. Holde hende fast, trække hende lidt i håret, høre hende stønne af ukontrollabel liderlighed, vikle vore kroppe om hinanden, så man mister fornemmelsen af hvilke kropsdele, der er vores egne. Ja kort og godt - til helvede med bj..... Til gengæld vil jeg ikke undvære, at grådigt sluge hele hendes fisse, og drive hende til orgasme med min tunge og fingre :-D

Er jeg den eneste, der har det sådan? Altså at et bj er noget af det mest ligegyldige ved sex? Eller er jeg "offer" for mit eget negative fokus på emnet?

 

Kære Cage:)

 - -  Er jeg den eneste, der har det sådan? Altså at et bj er noget af det mest ligegyldige ved sex?

Nej - det er du ikke, for jeg har det på nøjagtig samme måde, - et blowjob - neeeeej tak - jeg bryder mig simpelthen ikke om det, og har aldrig gjort det.

For mig drejer det sig erotikkens sødme og elskoven hvor 85% foregår mellem begges ører og glider over i, at man "stikker sammen" - (svensk udtryk)

Jeg er nok meget kedeligt, jeg er kun heteroseksuel men til gengæld 476%, og jeg er kun til det som fissen og pikken laver sammen = samleje, Det bliver endnu mere kedeligt, jeg er kun til missionærstillingen, og endnu mere kedelig, min sæd skal altid der op, hvor den hører hjemme, oppe i bunden af skeden og ligge og svømme rundt lige omkring livmoder halsen, og endnu mere kedelig jeg nægter at bruge gummi - for så er sæden spildt. Og endnu mere kedelig, det skal foregår på en forholdsvis hård madras, helst en skumgummi madras så der kan stødes igennem så den kan skydes af  - helt oppe. Der er sgu ikke noget mere "lyseslukkeri" end en nedslidt 20cm fjedermadras der over tid er blevet "dødkneppet".

Og endnu mere kedelig - je er nok også ret polariseret ?!? - ja samlejet er allerbedst når det ender "dyrisk" som "parringen" hvor hun "underkaster" sig min magt over hende - "holde hende fast" - den gnistrende øjenkontakt hvor man kigger ind i hinandens sjæl - og helst også hvis hun sukker efter at blive holdt fast i nakkehåret = "hun må tage konsekvensen af at jeg besvangrer hende", og meget gerne "dirty talk"   Sådan er der også kvinder der meget gerne vil have det: - det dyriske .  Sådan var min xkone og mange af dem jeg har mødt efter skilsmissen i form af forhold og date m.m. har haft det sådan i mere eller mindre grad.

For den gode ordensskyld så er jeg altså hverken brutal eller voldelig overfor kvinder AAAALDRIG i mit liv - tværtimod skal de feteres og nydes i små bidder som marcipan.

Min egen dobbeltseng, er egen side udstyrret med en hård skumgummi madras og den anden en lidt blødere til "prinsessen på ærten:wub:"

Så ret kedelig: ingen blow - ingen gummi - ingen sperm ud over maveskindet

Jeg tror et af kvinders urinstinkter er at underkaste sig hannens styrke, og hendes svaghed netop bliver hendes i virkeligheden større styrke end mænds - at tage konsekvensen af denne mindre styrke/svaghed = at blive gravid f.eks i utide - - kvinders første og største pligt i deres kvindeliv er jo, at føde børnene og alle de konsekvenser det får for hende i de 9 måneder, og så ellers det der følger at gode og dårlige konsekvenser herefter!!!!!!!!    -   kun kvinder er i stand til dette - på det område er og bliver mænd nogle skvat - vi skal bare have den dyppet i hende og lettet trykket.

Nå et alt for langt skriv - håber du overlever

Mange hilsner

Nyder livet 

- - - jeg tror også, at det jeg har skrevet i ovenstående, er en vægtigt faktor for, at jeg endnu ikke er i stand til at aftale "en date" med en GP hos hende i klinikken. Det er Ikke pengene, men bare tanken om at jeg sandsynligvis bare har købt hende til at fake og sprede benene for mig - så vil jeg føle at jeg på det groveste har udnyttet og nedgjort hende og det kan jeg ikke få over mit hjerte. Kun hvis jeg har en forlods stor fornemmelse af, at vi kan flyde afsted sammen på en naturlig måde i sødmen liiiige til slut. Se så er situationen en helt anden !!

Men hvor er hun ??           -         måske der bare skal en PM fra hende:wub:!!

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er så stor tilhænger af blowjob, især den økologiske udgave.

Rent psykologisk er det nok følelsen af, at pigen giver noget af sig selv ved at glæde mig uden at få noget til gengæld.

Modsat føler jeg selv, at jeg giver pigen noget ved uselvisk at tilfredsstille hende med fingre og mund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, Lige nu:

Jeg er så stor tilhænger af blowjob, især den økologiske udgave.

Rent psykologisk er det nok følelsen af, at pigen giver noget af sig selv ved at glæde mig uden at få noget til gengæld.

Modsat føler jeg selv, at jeg giver pigen noget ved uselvisk at tilfredsstille hende med fingre og mund.

Dén er jeg med på.. det med psykologien i at man bliver givet noget, og bare kan nyde betyder en hel del. Og så er jeg glad for den fysiske fornemmelse, hvilket også er med til at blow for mig være uden gummi. Ellers er det ødelagt..

2. eller 3. gang jeg var i seng med ekskæresten, gav hun mig et blow og lettere overraskende gik hun helt dybt.. Da jeg kommenterede det, sagde hun, hun gjorde det fordi hun mente det måtte føles godt for mig.. Lige dér, elskede jeg hende sgu lige en tand mere.

Men modsat du, føler jeg ikke at jeg uselvisk giver noget, ved oral til hende.. jeg tror næsten jeg nyder det lige så meget som hun, selvom mit understel ikke begynder at sitre, af dét :P

Såvel som Cage ikke ser herlighederne i et veludført blow, undrer det mig til stadighed at et tilsyneladende ret stort antal gutter, er til analsex. Dét siger mig slet intet, tanken er mig decideret frastødende.

Tråden her viser med al tydelighed, at det er smag og behag, og at der vil være kunder til GP, næsten uanset hvilke ydelser de tilbyder.

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 5 minutter siden:

Men modsat du, føler jeg ikke at jeg uselvisk giver noget, ved oral til hende.. jeg tror næsten jeg nyder det lige så meget som hun, selvom mit understel ikke begynder at sitre, af dét :P

Såvel som Cage ikke ser herlighederne i et veludført blow, undrer det mig til stadighed at et tilsyneladende ret stort antal gutter, er til analsex. Dét siger mig slet intet, tanken er mig decideret frastødende.

Det skrev jeg vist ikke, at jeg ikke gør, vel? :) 

Her er vi også helt på linje, røven er til at skide med, dog kan jeg godt lide at rimme en dejlig ren og rund røv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 19 minutter siden:

Det skrev jeg vist ikke, at jeg ikke gør, vel? :) 

Du skrev du gjorde det uselvisk, altså ikke for egen fornøjelse ;-)

Men ok, det blev misforstået så.

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 51 minutter siden:

Rent psykologisk er det nok følelsen af, at pigen giver noget af sig selv ved at glæde mig uden at få noget til gengæld.

Er du sikker på, at pigen ikke får noget ud af at give et blow? For mig er det tilfredsstillelse af mit pleasergen, men i høj grad også forspil, ikke kun til ham, men også til mig. Jeg tænder på, at han tænder. Og jeg tænder på, at han tænder på noget jeg gør ;-) 

I privaten får jeg noget ud af at sluge, uden jeg præcist kan sætte ord på, hvad det gør ved mig ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 4 minutter siden:

Er du sikker på, at pigen ikke får noget ud af at give et blow? For mig er det tilfredsstillelse af mit pleasergen, men i høj grad også forspil, ikke kun til ham, men også til mig. Jeg tænder på, at han tænder. Og jeg tænder på, at han tænder på noget jeg gør ;-) 

Fremragende skrevet, og nej, jeg kan da så absolut forestille mig - tror det faktisk, at pigen har det på samme måde. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 4 timer siden:

Langt hellere vil jeg elske med kvinden, mærke vore kroppe mod hinanden, have min pik dybt i fissen eller enden. Mærke hendes vejrtrækning, se hende glide ind i sin fantasi, når hun lukker øjnene. Holde hende fast, trække hende lidt i håret, høre hende stønne af ukontrollabel liderlighed, vikle vore kroppe om hinanden, så man mister fornemmelsen af hvilke kropsdele, der er vores egne.

Jo, men det er bare sjældent den effekt indtræder ifm købesex. Derfor spiller teknik ofte en stor rolle for nogle af os.

Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Jeg foretrækker nu alm. spyt, da den glidende fornemmelse er bedre - og pigen kan også uden problemer veksle mellem blow og HJ, da spyt er helt naturligt :-D

"Bedre" er ikke så simpelt. For det første findes der jo olier med forskellig viskositet - og sandelig kan det samme siges om spyt. Det spyt mange producerer ifm. (ægte) deep throat er som regel mere tyktflydende og blandet med præsperm kan det blive ret godt :-D Men i øvrigt er olie da i høj grad "naturligt" og er den vegetabilsk, så er det ingen hindring for at blande oliesmøreri med mundarbejde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, Lige nu:

Men i øvrigt er olie da i høj grad "naturligt" og er den vegetabilsk, så er det ingen hindring for at blande oliesmøreri med mundarbejde. 

Det er også min erfaring. Og iøvrigt - når man som mig ikke engang har problemer med at 'dykke ned' under menstruation - så kan lidt olie altså heller ikke stå i vejen :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...