Hop til indhold

Recommended Posts

For nogle dage siden lavede jeg en aftale med Domina Bitchi. Vi skrev lidt sammen via SMS og mail, jeg kom med mine ønsker og vi endte med at mødes i en klub hvor der også er et darkroom til fri disposition.
Vi mødes udenfor, jeg fik med det samme sympati og så blev jeg glad for at se at hendes billeder er i helt overensstemmelse med det virkelige. Domina Bitchi er en dejligt kvinde, ligetil og smuk.
Vi gik direkte ind, hun klædt om,jeg tog et bad.
Derefter var vi begge på, ikke en masse udenomssnak, for vi havde aftalt seancen på mail, det var super skønt.
Gudindedomina Bitchi ville have mig på knæ og kysse hendes læderstøvler.
Inden jeg var færdig med det havde jeg allerede lavet 3 fejl af 40 slag, så jeg blev bundet op på korset, fik klemme i og omkring slavepikken og måtte så tælle mig igennem alle de dejlige slag som Gudindedomina Bitchi leverede lige som aftalt. Jeg kom dog undervejs til at lave nogle flere fejl og måtte derfor vendes om og tælle mig igennem et lignende antal på ryggen, balde og i skridtet. Det var en fuldstændig perfekt oplevelse at modtage Gudindedomina Bitchi's fortjent afstraffelse.
Jeg følte virkelig at jeg trygt kunne hengive mig i hendes professionelle og kærlige omsorg, idet hun hele tiden gav mig tid til mellem slagene,at samle mig og hun gav sig også god tid til kærtegn.
Efter denne afdeling blev jeg spændt fast på en gynge hvor Gudindedomina Bitchi, udblokkede, håndfistede og gennemkneppede slavehullet til jeg bad om nåde.
Herefter fik jeg som belønning, da Gudindedomina Bitchi var tilfreds med slaven en ganske faktisk og dejlig uventet gave.
Hvad det var, må I bede Gudindedomina Bitchi om selv at fortælle, hvis hun vil?
Men at hun er en helt speciel og meget anbefalelsesværdig Domina hersker der ingen tvivl om, jeg modtog alt hvad jeg havde ønsket mig og langt mere. Gudindedomina Bitchi har en virkelig dejlig krop og et skønt humør. Jeg glæder mig til at møde hende igen.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja kan kun give dig ret i det du skriver..hun inderholder lidt af det hele..pisse fræk ,hård og flot kvinde.. og også en domina man kan snakke med før og efter sin oplevelse..

som jeg havde brug for da jeg var ny inde for SM...så snyd ikke jer selv for en god oplevelse hvis i er til SM eller tænker på at prøve den verden... så er hun et godt valg det er helt sikkert :) og jeg kommer også igen ....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...