Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle,

Må dele oplevelsen med jer - har væet der et par gange, og synes at det er godt. De annoncerer på https://annoncelight.dk/showad/190957

Kommunikation fungerer fint, og billederne på annoncen er hende :)

Jeg er kommet til dem; manden åbner, og vi går ind til sengen. Her ligger hun bundet med armene fast og blindfoldet. Man tager tøjet af uden at sige noget.

Hun er efter min smag meget lækker, velsoigneret og har skønne naturlige bryster og dejlige skamlæber. Hun kysser, og det er tydeligt, at hun bliver ophidset af det koncept de har - hun bliver dejlig våd, og skamlæberne svulmer op. Det er en fryd. Hun sutter gladeligt pikken; og det er godt - jeg nyder når den så er klar, at glide op i hende.

Synes man det er et fræktkoncept, at kneppe denne unge (midt tyverne) kone foran kæresten, og der intet siges - ud over at hun stønder mere og mere liderligt på en dejlig måde, så er det fantastisk.

Når jeg er kommet, så uden at sige noget tager jeg tøjet på igen, og går.

Når man kommer det samme sted flere gange, så behøver man vel ikek at sige det er godt :). Selvom det er deres koncept med hun er bundet fast og blindet, så kunne det være frækt, hvis man en dag kunne få hende hvor hun ikke er bundet og se hende i øjnene. Gerne i en trekant med ham

/C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse

Har selv kigget lidt, men ikke besøgt dem - måske fordi billederne ikke yder pigen fuld retfærdighed, det er i hvert fald det, der har afholdt mig fra besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ManOfSteel skrev, for 4 timer siden:

Hun ser lidt stor ud. Er hun stram?

Hej,

Jeg synes hun er super - om hun er stram er jo en individuel sag; jeg synes den er god

mvh /C

Del dette indlæg


Link til indlæg
norbert skrev, 1 time siden:

Fin anmeldelse

Har selv kigget lidt, men ikke besøgt dem - måske fordi billederne ikke yder pigen fuld retfærdighed, det er i hvert fald det, der har afholdt mig fra besøg.

Takker,

Man skal synes om en stor pige; men hun er velsoigneret, tydeligvis liderlig ved konceptet og dejlig varm. Har som sagt været der flere gange - og lige godt hver gang :)

mvh /C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...