Hop til indhold
22 cm and thick

Nystartet lækker Columbiansk Pige - Paula

Recommended Posts

Hej med jer

Var på besøg hos denne mørke barmfagre kvinde i aftes:

https://annoncelight.dk/showad/210992

Ringede til hende og aftalte tidspunkt. Vel ankommet blev jeg lukket ind og blev budt velkommen med en kram og knus. Aftalte 20 min for 700 kr. Spurgte om jeg lige kunne få en hurtig skyller, men enten forstod hun ikke hvad jeg mente eller også er det ikke muligt? Nå men ikke den store katastrofe da jeg lige havde været i bad hjemme fra.

Hun startede lige på og hårdt med at give lille-drengen gummi på og begyndte at sutte hvilket så gjorde at lille-drengen voksede sig stor og stærk. Legede med hende store bryster og fisse mens hun suttede - hvilket hun var rigtig god til. Tog den næsten helt til roden - men altså kun NÆSTEN... 
Efter sutteriet satte hun sig med ryggen mod mig og red min pik, det var hun til gengæld ikke SÅ god til. Kneppede hende så bagfra med udsigt til hende dejlig røv for at slutte af i missionæren. Stort set under hele akten "stønnede" hun come baby - come... Det kan pisse mig en smule af da det virker lidt som om det skal forceres og bare være færdigt... Men det er jo så bare min mening, og her er vi jo nok så forskellige. Endte da så også med at jeg lod den sprøjte hvilket vel nok også var grunden til at jeg besøgte hende. ;-)

Alt i alt en udmærket oplevelse. Er man til en slank pige med store FASTE bryster er hun absolut et besøg værd. Om det er hende på billederne er jeg ikke så sikker på, men HVIS det ikke er hende er forskellen så lille at det vist kan være lige meget. Jeg er ikke sikker, men synes hendes bryster er en smule mindre i virkeligheden end på billederne. Men til gengæld ser hendes røv ud til at være en smule større (på den fede måde) i virkeligheden end på billederne. Kunne godt finde på at besøge hende igen hvis trangen kommer over mig og der ikke er noget "bedre" i nærheden. :-)

Ha' en god weekend og få jer noget godt:

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

HæHæ, hvis hun næsten tager dig til roden i deepthroat, så kan hun jo ikke have problemer med dem af os der er lidt mere gennemsnitligt udstyret :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

HæHæ, hvis hun næsten tager dig til roden i deepthroat, så kan hun jo ikke have problemer med dem af os der er lidt mere gennemsnitligt udstyret :)

 

Nu lyder det jo næsten som om du har et indgående kendskab til min.... :-o;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
 

HæHæ, hvis hun næsten tager dig til roden i deepthroat, så kan hun jo ikke have problemer med dem af os der er lidt mere gennemsnitligt udstyret :)

 

17 cm, and probrably above average IQ, not thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Nu lyder det jo næsten som om du har et indgående kendskab til min.... :-o;-) 

Det har vi jo alle sammen herinde, eftersom den bliver fremhævet i stort set hver eneste indlæg du laver ;-). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 15 timer siden:

Det har vi jo alle sammen herinde, eftersom den bliver fremhævet i stort set hver eneste indlæg du laver ;-). 

INDGÅENDE er det da vist ikke... Men handler det ikke om at videregive ens erfaringer og oplevelser ud fra ens eget scope? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

INDGÅENDE er det da vist ikke... Men handler det ikke om at videregive ens erfaringer og oplevelser ud fra ens eget scope? :-) 

Jo!.....Dine ellers udemærkede indlæg vil vi gerne læse. Men din pikstørrelse gider vist ingen høre om hver gang du skriver to linjer - det kan vi se i dit profilnavn ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 29 minutter siden:

Jo!.....Dine ellers udemærkede indlæg vil vi gerne læse. Men din pikstørrelse gider vist ingen høre om hver gang du skriver to linjer - det kan vi se i dit profilnavn ;-)

Nå nå godt ord igen. Btw... HVOR har jeg i den her tråd skrevet noget om min pikstørrelse?

Mener også at kunne sige at HVIS jeg har nævnt noget om størrelsen af min pik er det i forbindelse med at nogen GP'er mener den er for stor til at de kan tage den. Så kan du/I jo tage det som en "advarsel" om ikke at besøge den pågældende pige hvis I mener det kan være et problem.

Vi er jo alle så forskellige og skrive derfor også forskelligt. Spring det over du ikke gider læse/vide og tag det til dig du kan bruge til noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, 1 time siden:

Hvordan med kys? Gør hun det og gør hun det ordenligt :)

Fik et kys på kinden da jeg ankom og et da jeg forlod stedet. Er ikke så vild med kys og tilskriver det ikke den store betydning, så jeg er nok ikke den rette at spørge om det. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 8 timer siden:

Nå nå godt ord igen. Btw... HVOR har jeg i den her tråd skrevet noget om min pikstørrelse?

Mener også at kunne sige at HVIS jeg har nævnt noget om størrelsen af min pik er det i forbindelse med at nogen GP'er mener den er for stor til at de kan tage den. Så kan du/I jo tage det som en "advarsel" om ikke at besøge den pågældende pige hvis I mener det kan være et problem.

Vi er jo alle så forskellige og skrive derfor også forskelligt. Spring det over du ikke gider læse/vide og tag det til dig du kan bruge til noget. 

Her:....."Tog den næsten helt til roden - men altså kun NÆSTEN..." Hvis ikk det er at fremhæve din pikstørrelse, så ved jeg sgu ikke hvad det er!

Men bare rolig.....ordet er som godt nok 22. Jeg undre mig bare over hvorfor det er nødvendigt i stort set alle dine indlæg, uanset hvad du har af forklaring. Jeg kan så tilføje at lige præcis kvinders anatomi behøver du ikke belære mig om, hvorfor den forklaring sådan set er ret ligegyldig i den her sammenhæng ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så din måde at tolke det på. Hvor mange GP'er tager den til roden uden du betaler ekstra? Uanset størrelsen? Forsøger at skrive en egentlig ret positiv anmeldelse om en helt ny pige i Odense som jeg håber andre kan bruge til noget. Så mener jeg egentlig at ordvalg, formuleringer og pral med pikstørrelse ikke er det primære man skal kommentere på.

Men har altså tænkt mig fortsat at skrive som jeg hele tiden har gjort. Så kan du læse det eller lade være. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 11/7/2016 at 09:18:

Det er så din måde at tolke det på. Hvor mange GP'er tager den til roden uden du betaler ekstra? Uanset størrelsen? Forsøger at skrive en egentlig ret positiv anmeldelse om en helt ny pige i Odense som jeg håber andre kan bruge til noget. Så mener jeg egentlig at ordvalg, formuleringer og pral med pikstørrelse ikke er det primære man skal kommentere på.

Men har altså tænkt mig fortsat at skrive som jeg hele tiden har gjort. Så kan du læse det eller lade være. 

Du forstår ganske enkelt ikke min pointe.....eller også vil du ikke!

Men jeg læser skam gerne dine indlæg, og forsøger så at ignorerer din tilsyneladende evige trang til at fremhæve dig selv og dit i dine indlæg. Dette mener jeg så til gengæld er temmelig irrelevant ift. at skrive en anmeldelse af en pige!

Jeg har læst samtlige af dine indlæg - det skulle du også selv prøve, så forstår du måske min pointe ;-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 9 timer siden:

Du forstår ganske enkelt ikke min pointe.....eller også vil du ikke!

Men jeg læser skam gerne dine indlæg, og forsøger så at ignorerer din tilsyneladende evige trang til at fremhæve dig selv og dit i dine indlæg. Dette mener jeg så til gengæld er temmelig irrelevant ift. at skrive en anmeldelse af en pige!

Jeg har læst samtlige af dine indlæg - det skulle du også selv prøve, så forstår du måske min pointe ;-).

Forstår muligvis godt din pointe men ikke dit problem. Men læste da gerne alle mine indlæg igennem hvis jeg vidste hvordan man finder tilbage til dem. Måske du kan hjælpe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her kan man da vist kalde en afsporing af den oprindelige tråd.

min pik er 100 cm. :-))))) Og alle piger tager den til roden, hvis i ikke vil læse om det hvis jeg skulle skrive om det, så lad være med at læse mine indlæg ;-)

god dag allesammen :-) snart weekendddddddddd

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan jeg 

Mr1time skrev, for 9 minutter siden:

Det her kan man da vist kalde en afsporing af den oprindelige tråd.

min pik er 100 cm. :-))))) Og alle piger tager den til roden, hvis i ikke vil læse om det hvis jeg skulle skrive om det, så lad være med at læse mine indlæg ;-)

god dag allesammen :-) snart weekendddddddddd

 

Kan jeg da i grunden kun give dig ret i. Jeg skrev om mine oplevelser hos en glædespige som jeg ofte har gjort før. Intet andet..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 14/7/2016 at 08:45:

Forstår muligvis godt din pointe men ikke dit problem. Men læste da gerne alle mine indlæg igennem hvis jeg vidste hvordan man finder tilbage til dem. Måske du kan hjælpe?

At du ikke forstår mit problem kan muligvis være fordi jeg ikke har noget problem. Jeg mener bare at du let kan komme til at tegne et forvrænget billede af glædespigerne ved at fremhæve din pikstørrelse i stort set samtlige indlæg. Der er stor forskel på piger og pikke. Derfor mener jeg ikke at det høre hjemme i tråden!.....med al respekt for de 22 cm :-)

Man kan se alle sine tråde i egen profil ;-)

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ven

Dejligt at høre du ikke har et problem. Så er det nok mig der har et problem med at skrive mine indlæg så folk forstår hvad jeg mener. Vil for fremtiden så nok bare skrive at jeg har været der og om jeg kunne lige det eller ej. Så får jeg ikke tegnet noget forvrænget billede af pigerne. For det er jo absolut ikke det jeg er ude efter. Vil jo bare fortælle om mine oplevelser de forskellige steder og så samtidig være fair og square over for de stort set altid søde piger. Ligesom jeg gerne vil læse om andres oplevelser skrevet men en fair behandling af pigerne i mente.... Så kan vi jo alle sortere ud i indlæggene og tage det man kan bruge og derved vælge hvad pige man har lyst til at besøge. Og jo mindre man så skriver jo mindre er der at sortere i.

Hav og god ferie alle sammen og gå ud og få jer noget:

SOL!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...