Hop til indhold

Tiffany Århus

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Okay lyder da godt. Hvad fik du hos hende? Hvis jeg må spørge ?

Skrevet

Prøv at kikke lidt på Fyn siden, du vil finde et HAV af glade anmeldelser af hende. Hun er virkelig en sjælden perfekt perlepige :)

Skrevet

Overvejede hende i går, men blev forstyrret uventet, så måske i dag. Sød at skrive med og rimelige priser. Vil du have en time incl. megafransk med CIM ryger det 2.200.

Skrevet

Er det mon ekstra bryster?

Skrevet

Jeg var så genial at besøge Tiffany i Randers den anden dag. Vore fynske brødre tager ikke fejl. Hun er fantastisk.

Hun sutter som en drøm og elsker selv at modtage fransk. Og du godeste den røv i en doggy! Fyffer pyffer! Hun er også ret underholdende at tale med. Fræk accent.

Jeg syntes dog, i modsætning til hvad jeg ellers har læst, at hun var lige så tidsfikseret som næsten alle andre GP'ere.

Det er dog stadig en varm anbefaling herfra. Hun fortalte i øvrigt, at hun fremover vil være i Aarhus hver tirsdag.

Hun syntes selv, hun var blevet lidt fed - det nægtede jeg at give hende ret i. Hun er dog lidt større end på billederne på side to i denne tråd: 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.